Professionel og sjov side

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Professionel og sjov side

Indlægaf Hebi » tirs 31. maj 2011 20:07

Siden har mange gode elementer, blandt andet foregår sproget herinde pænt og folk taler professionelt MEN sjovt og humorristisk til hinanden.

Indlæggende er interessante og relevante for miljøet og både medlemmerne og folkene bag siden deltager konstruktivt og imødekommende. Generelt vil jeg rose både hele communitien bag siden, såvel som menneskerne bag forummet og siden der har gjort en masse arbejde i at starte tråde og debatter op således at folk får lyst og energi til at deltage, fortssæt! :3

- Mike
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Professionel og sjov side

Indlægaf LiseR » tirs 31. maj 2011 20:11

+1 !
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: Professionel og sjov side

Indlægaf Etex » tirs 31. maj 2011 21:22

For at sige det lige ud, så har jeg ikke været så glad for et forum, siden et jeg blev medlem i i 2007. Den side mistede dog sin charme, og jeg håber virkelig ikke at Animanga gør det samme. Flot arbejde ^^
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Professionel og sjov side

Indlægaf SsjGogo » tirs 31. maj 2011 21:22

Kære Hebi (og andre)

Tusind tak for de dejlige ord! Vi gør os umage, at imødekomme brugerne, da ideen er, at dette bliver vores alles community.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Professionel og sjov side

Indlægaf nodokasa » man 6. jun 2011 13:44

Jeg er helt enig i det, Hebi skriver.

Men jeg tror det er svært at "holde" på.

Jeg tror en vigtig del også ligger i, at holde overskueligheden ved lige - ikke noget med at et topic har 7000, hvoraf 6500 er inaktive og ikke har fået skrevet noget i sig i over 3 år.
Det er en af de ting, som holder liv i et fora - på den måde tillader du også at de samme ting kan diskuteres igen.
Alternativt kan man hooke foraet sammen med et Archive system (som ikke tælles som egentlige tråde i forumet), hvor gamle/inaktive tråde ender - og her kan man så referere til, når folk stiller spørgsmål, der allerede er besvarede (og naturligvis søge i). :-)
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Professionel og sjov side

Indlægaf SsjGogo » man 6. jun 2011 19:18

Gode ideer Niz,

Vi fra staff vil naturligvis gøre vores bedste i at udvikle siden, men konceptet er stadigt, at involvere så mange brugere i projektet som muligt. Miljøet er vores alles, dette er blot et medie til at dyrke det.
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster