Forslag til nye links

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Forslag til nye links

Indlægaf Crystal Dragon » lør 25. jun 2011 13:27

Halløj :3
Jeg sad lige og scrollede igennem de links der er under "links" :p og jeg sad både og undrede mig over hvorfor der ikke var et afsnit under link hvor man kunne finde danske forretninger eller online shops hvor man kan købe cosplay, figurer og merchandise, og tænkte så på om vi ikke skulle lave et nyt afsnit under links. :$

Der er garanteret en tråd omkring det et eller andet sted hvor der nok er folk der har lavet links (jeg ved der er en omkring anime-dvd'er) men jeg tænkte bare på om vi kunne lave en under links :3 Så det ville være nemmere at finde. Jeg har et par hjemmesider jeg godt kunne sætte på. ^_^
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Forslag til nye links

Indlægaf SsjGogo » tirs 28. jun 2011 11:03

Kære Crystal Dragon,

Grunden til at ingen forretninger (kommercielle foretagender) er anført, er, at vi fra Animanga.dk er i kontakt med diverse forhandlere. Vi ønsker ikke at reklamere for dem, medmindre vores brugere kan få noget ud af det.

Det kunne eksempelvis være sponsorering af præmier, lidt rabat til vores brugere eller andet sjovt.

Til alle andre, non-profit foretagender, såsom SVS, J-popcon, Genki, Sommercon m.fl. giver gerne vores støtte uden forbehold. De mennesker kæmper for miljøet, uden gevinst, og det skal man støtte op om.

Hvis du stadig savner info mht. Cosplay fx, kan du snildt kontakte vores Cosplay-mods (Lemogera og Chobits_kat), som kan hjælpe dig videre.

Mvh.

Gogo
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: Forslag til nye links

Indlægaf Crystal Dragon » tirs 28. jun 2011 13:26

Tak for dit svar, Gogo ^_^ Men jeg tænkte også mest på hvis nu man kiggede efter andet end cosplay, jeg kan for eksempel godt tænke mig at se billige figurer eller statuer, og ville være nice at kende nogle danske hjemmesider i stedet for at søge i udlandet. Jeg kender 3 danske hjemmesider, men bare hvis der var flere så ville være rart at vide. Skal jeg så oprette en tråd i "Off-topic" eller noget hvis jeg skal have hjemmesider?
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Forslag til nye links

Indlægaf SsjGogo » tirs 28. jun 2011 14:16

Der er allerede et emne, der hedder "Gode links" i "Off-Topic", der kan du jo smide forspørgslen. :)
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster