Forslagstråden

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Forslags Tråden

Indlægaf LiseR » søn 11. aug 2013 16:09

Midterjusteret post læses fint hos mig, hjemmesiden virker fint hos mig, har tjekket på pc med bred skærm, Samsung Google Nexus og Ipad.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Forslags Tråden

Indlægaf SsjGogo » søn 11. aug 2013 17:15

Kære Kiba,

Tak for dit råd.

Jeg har lidt svært ved at forstå dit indlæg - men som jeg læser det, mener du, at vores forum virker rodet, hvorefter du tilføjer, at der mangler flere tråde.

Jeg synes tværtimod, at den simple løsning - hvor der er et overskueligt antal sektioner - virker rigtig fint.

Du skal i alle tilfælde have tak fordi du tog dig tid til at kommentere AniManga.dk
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
kibasnowpaw
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: søn 30. jun 2013 08:44
Køn: Mand
Geografisk sted: Skibby
Kontakt:

Re: Forslags Tråden

Indlægaf kibasnowpaw » søn 11. aug 2013 21:13

som sag er det kun hvad jeg synes vi er ikke alle ens og kun et forslag hvad i gør er jo helt op til jer for mig virker det bare som et stor kloster F**K at f. eks i kun har en mappe hvor alt der har med anime af gøre ryger i
hvor i måske kunne have en der hed
anime review
Anime New
Anime Video
eller f. eks Nyheder, interviews og artikler i stede for en mappe have 3 under mapper der hed
Nyheder
interviews
artikler

som sagt bare eks. godt være jeg underlig men for mig virker det mere overskueligt end som det er nu
mine hjemmeside
Den Danske Anime Klub

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Forslags Tråden

Indlægaf SsjGogo » søn 11. aug 2013 21:28

Kære Kiba,

Tak for input

Jeg beklager, at din oplevelse af Animanga.dk er "klosterfuck". Det er et ord jeg ikke umiddelbart er bekendt med, men det er vist negativ ladet.

Jeg har opfodret de andre fra Animanga.dk om at besøge dit forum, som du flere gange har henvist til, og evt. lade sig inspirere - rettere se "how its done". :)

AniManga.dk er altid villig at lære fra erfarne mennesker i et evigt håb om, at fortsat forblive en hyggelig og åben side for alle brugere. :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Urahara
Kage
Kage
Indlæg: 529
Tilmeldt: søn 28. jul 2013 16:57
Køn: Mand
Geografisk sted: Under min hat.

Re: Forslags Tråden

Indlægaf Urahara » søn 11. aug 2013 21:58

Undskyld, men nu er jeg nok lidt ond - ikke at jeg ikke er klar over at jeg er det.

Men måske skal du lige for styr på dine egne ting inden du klantrer denne sidde for at være uoverskuelig. Jeg var inde og se på din "bedre" hjemmeside og den er for mig langt mere uoverskuelig end AniManga, både som helhed, men også forummet, som du af en eller anden underlig grund mener er bedre, er også et "clusterfuck" af rang. Og ja, clusterfuck er ikke videre positivt. Det at alt er samlet som det er på vores forum gør lige netop at det er langt mere rydeligt, hvorfor det er nemmere at få et overblik. Dette er bedre end at skulle scolle ned af flere sider bare for at finde den ene tråd man vil skrive i.

For at sige det kort og på den mest røvsyge måde: Fej for egen dør - ergo, kast ikke med sten når du selv bor i et uoverskueligt glashus...

P.S. Kontruktiv kritik. Få nogen til at læse korrektur på din side inden du går online med den.
Billede

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Forslags Tråden

Indlægaf Madsjen » tors 12. sep 2013 12:50

jeg vil gerne komme med et foreslag vedrørende konkurencerne

jeg syntes desvære at der er alt for lidt deltagelse i de ellers gode konkurencer. jeg tror at problemet ligger i at de bliver afholdt for ofte til at det antal faste brugere på siden kan nå at lave noget til dem.

hvis man nu afholdte konkurencer hvar 3-4 måned eller noget lignende ville det både give folk tid til at forberede sit bud, men også at skabe lidt mere "hype" omkring dem, ved at man kan gå og glæde sig lidt til at konkurencen kommer på banen igen
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Forslags Tråden

Indlægaf SsjGogo » tors 12. sep 2013 13:27

Tak for forslag Madsjen - det kan dog nævnes, at konkurrencerne - inden de røg på standby - strakte sig over flere måneder.

Spørgsmålet er så - er der overhovedet interesse - eller er det konkurrencerne - der skal "genovervejes"?
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Forslags Tråden

Indlægaf Manna » tors 12. sep 2013 14:32

Jeg kunne måske godt tænke mig at der var et emne/en tråd helt dedikeret til "hjælp hvad hedder.../Hvor kan jeg finde.../Ham der, fra det der.. hvem er det?"
Måske er det fordi jeg selv syntes det er træls når der jævnligt popper en tråd op som kun kræver spørgsmål på et enkelt svar, og ikke lægger op til debat. Jeg ved godt at de hurtigt forsvinder i mængden når der er er kommet et svar, men tænkte om ikke det var muligt at samle det, det kunne jo godt være at der var en af spørgsmålene som man senere kom i tanke om at man gerne selv ville have svar på :)
~Queen of the night~

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Forslags Tråden

Indlægaf SsjGogo » tors 12. sep 2013 14:54

Jeg kan helt sikkert forstå din pointe - folk er ikke altid gode til at søge i eksisterende tråde, og opretter tråde selv på baggrund af de mindste forespørgsler.

Hvis du har lyst, tid og vilje til at lave en opsamlingstråd, kan det sikkert arrangeres, at du får nogle moderator rettigheder til det.

Jeg skal være ærlig og sige, at vores staff pt ikke får tiden til det.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
SomethingPurple
Animangaorakel
Animangaorakel
Indlæg: 1279
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Kvinde

Re: Forslags Tråden

Indlægaf SomethingPurple » tors 12. sep 2013 15:04

Vi har faktisk en spørg om hjælp tråd, men det har ikke forhindret folk i at lave nye tråde desvære, eneste løsning ville være at vi hele tiden skulle flette tråde sammen og det ikke vidre lige til altid.
Billede
Gintoki vil ikke betragtes som et mandemenneske men mere som en blanding mellem noget der flagre og er lavet af mursten...


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster