Forslagstråden

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Forslags Tråden

Indlægaf nielsm » tors 12. sep 2013 15:09

Mit modsvar: Tråde er ikke farlige. Mange tråde er absolut ikke meget farligt.
Tværtimod, flere tråde giver hvis ikke andet et indtryk af højere aktivitet, siden det giver større udskiftning på side 1 af hvert underforum.
For min skyld lav endelig flere tråde!

(Jeg kan forestille mig det med "hvorfor er der så mange tråde om det samme" fremstår som et problem siden man typisk får pisket "ORGANISATION!" ind med opdragelsen. Men formålet med forummet er jo ikke at lave en taksonomi over alting, hvis man vil lave det er wikiet meget bedre egnet.)

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Forslags Tråden

Indlægaf l.mathiasen » søn 15. sep 2013 15:02

Jeg foreslår at admins lytter når man henvender sig til via chat, jeg ved jo ikke hvem der står for hvad så man må jo tro at de kan videregive beskeden til den rette hvis det ikke er deres område men nej åbenbart ikke.

Men ok, nu har jeg siden sidste år sagt til admins hver måned at linket på forsiden til svs-con skulle rettes, og nok sagt i 4-5 gange de sidste par måneder at linket til cosmag er til en domænehaj, men ingen lytter ;D
Nu jeg er i gang, en stor del af de links der er på siden links er til steder der ikke eksistere mere og nogle har ikke gjort det i flere år.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Forslags Tråden

Indlægaf SsjGogo » søn 15. sep 2013 17:24

Tak for besked! :)

Vi prøver - efter bedste evne - at lytte og følge op på ting, men for en god ordens skyld kan det ridses op, at:

SsjGogo - varetager juridiske spørgsmål, kontakt fra eksterne kilder, samt løbende opgaver på selve siden.

Gintoki - er siteadmin og varetager praktiske opgaver på siden.

SomethingPurple hjælper med indholdet på siden, men træder også til med praktiske opgaver på siden, når hun kan.

Nielsm, Jok, Joachip og Niz - hjælper til på frivillig basis, når de har tid og lyst ved siden af deres respektive Jobs og hverdagsting.

Det bør nævnes, at Gintoki, SomethingPurple og jeg ikke besidder de fornødne it- evner, hvorfor praktiske ting, der forudsætter, at man "koder" (i mangel af bedre ord ved eksisterende systemer som Joomla og phpbb), kan tage tid.

Det bør også nævnes, at det her er et pro bono projekt, som Gintoki og jeg, samt alle de andre, bruger vores fritid på ved siden af vores fuldtidsarbejde og studier. Derfor kan der beklageligvis gå tid, før nogle - selv banale opgaver som links - bliver løst.

Vi modtager derfor gerne hjælp med praktiske opgaver - og jeg vi orientere alle, hvis de ikke allerede har set beskeden omkring link problemet. Jeg sidder desværre på mobilos i Cypern og kan ikke redigere.

Ps. Alle andre problemer bør noteres i forum sektion og ikke chat. Tak
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Forslags Tråden

Indlægaf SsjGogo » tirs 17. sep 2013 13:09

Så har jeg fjernet det ene link, svs link rettes snarligt.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
inabahare
Jonin
Jonin
Indlæg: 463
Tilmeldt: ons 11. sep 2013 17:19
Køn: Mand
Geografisk sted: Børkop

Re: Forslags Tråden

Indlægaf inabahare » fre 14. feb 2014 22:35

"Vis ubesvarede indlæg • Vis ulæste indlæg • Vis nye indlæg • Vis aktive emner"

Da jeg først kom på var det lidt forvirrende hvilken en jeg skulle trykke for at komme ind på Overvågede fora og emner. det kunne være rart at have en under Brugermenu
Billede
(Endte med at skrive et userscript der gjorde det :p)
Sono chi no sadameee
JOOOOOOOOOOOO JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Forslags Tråden

Indlægaf Shadari » ons 5. mar 2014 21:43

inabahare skrev:"Vis ubesvarede indlæg • Vis ulæste indlæg • Vis nye indlæg • Vis aktive emner"

Da jeg først kom på var det lidt forvirrende hvilken en jeg skulle trykke for at komme ind på Overvågede fora og emner. det kunne være rart at have en under Brugermenu
Billede
(Endte med at skrive et userscript der gjorde det :p)

Helt enig ! Det burde der være ;)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
inabahare
Jonin
Jonin
Indlæg: 463
Tilmeldt: ons 11. sep 2013 17:19
Køn: Mand
Geografisk sted: Børkop

Re: Forslags Tråden

Indlægaf inabahare » tors 6. mar 2014 19:22

Shadari skrev:
inabahare skrev:"Vis ubesvarede indlæg • Vis ulæste indlæg • Vis nye indlæg • Vis aktive emner"

Da jeg først kom på var det lidt forvirrende hvilken en jeg skulle trykke for at komme ind på Overvågede fora og emner. det kunne være rart at have en under Brugermenu
Billede
(Endte med at skrive et userscript der gjorde det :p)

Helt enig ! Det burde der være ;)

Ved ikke hvilken browser du køre, men måske kunne du også få det :3
Sono chi no sadameee
JOOOOOOOOOOOO JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Brugeravatar
kaas
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1080
Tilmeldt: lør 13. aug 2011 22:59
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg

Re: Forslags Tråden

Indlægaf kaas » lør 5. apr 2014 23:48

Forslag fra chatten:
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Forslags Tråden

Indlægaf SsjGogo » lør 5. apr 2014 23:56

kaas skrev:Forslag fra chatten:
Billede


Modtaget - hvis phpbb har den funktion-add on, vil vi overveje det implementeret.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Forslags Tråden

Indlægaf Shadari » søn 25. maj 2014 17:40

Jeg ville synes at det ville være sjovt at man lavede sådan en liste hvor siden laver en rang for de mest online ( selvfølgelig skal siden selv gøre det så folk ikke skal holde øje )
Ligesom siden tæller indlæg så kunne den også måle hvem der er mest online :)

Håber i forstår hvad jeg har skrevet er ikke så god til at formulere det :$
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster