Forslagstråden

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Forslags Tråden

Indlægaf Shadari » tors 22. okt 2015 12:48

Gintoki skrev:Så er der ny Poll oppe :3

Fedt (Y)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Forslags Tråden

Indlægaf Shadari » søn 20. dec 2015 18:49

Hvorfor ikke lave an afstemning om hvilken manga/anime genre man kan lide istedet for den med pokemoner ? ( altså den på forsiden )
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Forslags Tråden

Indlægaf nielsm » søn 20. dec 2015 20:25

Shadari skrev:Hvorfor ikke lave an afstemning om hvilken manga/anime genre man kan lide istedet for den med pokemoner ? ( altså den på forsiden )

Det er meget svært at lave en liste over genrer, som ikke enten er for lang, eller for upræcis, eller er meget let at misforstå.
Men der kommer måske en anden ny afstemning om ikke så lang tid...

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Forslags Tråden

Indlægaf Shadari » søn 20. dec 2015 20:48

nielsm skrev:
Shadari skrev:Hvorfor ikke lave an afstemning om hvilken manga/anime genre man kan lide istedet for den med pokemoner ? ( altså den på forsiden )

Det er meget svært at lave en liste over genrer, som ikke enten er for lang, eller for upræcis, eller er meget let at misforstå.
Men der kommer måske en anden ny afstemning om ikke så lang tid...

Okay :jul:
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Forslags Tråden

Indlægaf Shadari » tors 31. dec 2015 14:59

Er ved at blive ret irriteret nu har jeg brugt 30min på at finde et nyt profil billed men intet passer enden er det for stort eller for småt så prøvede et af mine gamle billeder passer sku heller ikke MEN det gjorde det før opdateringen ??!
Kan i gøre et eller andet ved det ??
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Forslags Tråden

Indlægaf nielsm » tors 31. dec 2015 15:24

Det ser ud til at der er blevet uploadet nye avatarer, men der går noget galt kan jeg også godt se.

Undersøger problemet.

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Forslags Tråden

Indlægaf Shadari » tors 31. dec 2015 15:37

nielsm skrev:Det ser ud til at der er blevet uploadet nye avatarer, men der går noget galt kan jeg også godt se.

Undersøger problemet.

Tak Niels :D
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Forslags Tråden

Indlægaf Tanerion » tors 31. dec 2015 15:52

Shadari skrev:Er ved at blive ret irriteret nu har jeg brugt 30min på at finde et nyt profil billed men intet passer enden er det for stort eller for småt så prøvede et af mine gamle billeder passer sku heller ikke MEN det gjorde det før opdateringen ??!

På andre standard phpBB forums jeg har været på var det heller ikke muligt for mig at bruge den avatar jeg nu har. Mener den både var for stor i pixels og filstørrelse.
Tænkte selv det så lidt mærkeligt ud at være på sådan et forum med denne avatar.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Forslags Tråden

Indlægaf Shadari » tors 31. dec 2015 16:27

Tanerion skrev:
Shadari skrev:Er ved at blive ret irriteret nu har jeg brugt 30min på at finde et nyt profil billed men intet passer enden er det for stort eller for småt så prøvede et af mine gamle billeder passer sku heller ikke MEN det gjorde det før opdateringen ??!

På andre standard phpBB forums jeg har været på var det heller ikke muligt for mig at bruge den avatar jeg nu har. Mener den både var for stor i pixels og filstørrelse.
Tænkte selv det så lidt mærkeligt ud at være på sådan et forum med denne avatar.

Det bare underligt for før opdateringen kunne jeg sagtens bruge mine andre profil billeder men ikke nu ._.
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Forslags Tråden

Indlægaf nielsm » tors 31. dec 2015 17:36

Der er i hvert fald ikke ændret i hvad der er tilladt af størrelse på avatar.
Grænsen er stadig 120x120 pixels og 100 kb (102400 bytes).

Edit: Mystisk, det virker fint for mig at uploade et nyt billede.


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster