Forslagstråden

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Forslags Tråden

Indlægaf JoaCHIP » søn 25. maj 2014 20:00

Jeg forstår fuldt ud hvad du mener.
Men jeg tror også godt du allerede ved, hvem der er mest online for tiden. :-p

I bund og grund er det synd, at der ikke kommer flere nye herind.

Men der er så få aktive brugere, at det ikke rigtigt kan betale sig at lave en masse statistik.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Forslags Tråden

Indlægaf SsjGogo » søn 25. maj 2014 20:10

Enig med ovenstående - vi har 10-15 faste aktive brugere - så det vil virke omsonst
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Forslags Tråden

Indlægaf Shadari » søn 25. maj 2014 20:42

Tjah det kan i vel have ret i
Men jeg holder nu fast i min mening ;)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Forslags Tråden

Indlægaf SsjGogo » søn 25. maj 2014 20:44

Det skal du være velkommen til - og tak for input. :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Forslags Tråden

Indlægaf Shadari » søn 25. maj 2014 20:56

SsjGogo skrev:Det skal du være velkommen til - og tak for input. :)

Så lidt ;)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Forslags Tråden

Indlægaf Shadari » tors 17. jul 2014 17:49

når jeg skal huske noget sender jeg tit en besked til mig selv her på animanga med det jeg skal huske .
nu er problemet bare at jeg har en besked med alle mine kontakter her på mail fra venner jeg ikke kan få fat i medmindre jeg finder den besked .
jeg ønsker den ændrig at man ligesom i søg tråden , kan søge på navne på beskeden og søger efter hvilken afsender man vi søge efter f.eks hvis jeg kunne søge på " shadari "
og så ville der komme alle de beskeder op som jeg har modtaget fra shadari ( altså dem jeg har sendt til mig selv )
det ville være meget nemmere for mig hvis denne funktion blev lavet så jeg ikke behøver kigge igennen cirka 3000 sider ^^
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Forslags Tråden

Indlægaf Gintoki » tors 17. jul 2014 17:52

Shadari skrev:når jeg skal huske noget sender jeg tit en besked til mig selv her på animanga med det jeg skal huske .
nu er problemet bare at jeg har en besked med alle mine kontakter her på mail fra venner jeg ikke kan få fat i medmindre jeg finder den besked .
jeg ønsker den ændrig at man ligesom i søg tråden , kan søge på navne på beskeden og søger efter hvilken afsender man vi søge efter f.eks hvis jeg kunne søge på " shadari "
og så ville der komme alle de beskeder op som jeg har modtaget fra shadari ( altså dem jeg har sendt til mig selv )
det ville være meget nemmere for mig hvis denne funktion blev lavet så jeg ikke behøver kigge igennen cirka 3000 sider ^^

Ville være en rar funktion at have, dog kommer det nok ikke foreløbigt.
En ting du dog kan lære er, slet gamle beskeder, lad være med at bruge PM på animanga til at huske ting men brug evt. din email til det, den har allerede søgefunktioner og muligheder for at kategorisere ting m.m. :)
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Forslags Tråden

Indlægaf Shadari » tors 17. jul 2014 17:56

Gintoki skrev:
Shadari skrev:når jeg skal huske noget sender jeg tit en besked til mig selv her på animanga med det jeg skal huske .
nu er problemet bare at jeg har en besked med alle mine kontakter her på mail fra venner jeg ikke kan få fat i medmindre jeg finder den besked .
jeg ønsker den ændrig at man ligesom i søg tråden , kan søge på navne på beskeden og søger efter hvilken afsender man vi søge efter f.eks hvis jeg kunne søge på " shadari "
og så ville der komme alle de beskeder op som jeg har modtaget fra shadari ( altså dem jeg har sendt til mig selv )
det ville være meget nemmere for mig hvis denne funktion blev lavet så jeg ikke behøver kigge igennen cirka 3000 sider ^^

Ville være en rar funktion at have, dog kommer det nok ikke foreløbigt.
En ting du dog kan lære er, slet gamle beskeder, lad være med at bruge PM på animanga til at huske ting men brug evt. din email til det, den har allerede søgefunktioner og muligheder for at kategorisere ting m.m. :)


problemet er bare at min mail er hacket så har ikke mulighed for at få emailsne fra mine barndomsvenner osv :'(
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Forslags Tråden

Indlægaf Shadari » tors 17. jul 2014 18:10

men gin - er det virkelig så svært at lave det ? ???
tænkte , er det ikke næsten det samme søgesystem som søge funktionen har ?
så burde det da ikke være så svært at lave det til mails ?
eller ta jeg fejl
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Forslags Tråden

Indlægaf SsjGogo » tors 17. jul 2014 18:17

Det er krævende - Gin og jeg har ikke erfaring med programmering eller phpbb3 og de it-kyndige har fokus på en ny udgave af AniManga.

Vi kører det her som et frivilligt projekt - hvor vi selv dækker alle udgifter. Det er ikke en undskyldning - men en forklaring på, hvorfor tingene går i et langsommere tempo her.

Og det er ikke kritik - men jeg er enig i, At Animanga ikke er egnet som privat mail, hverken sikkerhedsmæssigt eller praktisk.
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster