Forslag til wiki'en

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Forslag til wiki'en

Indlægaf *Wish* » tirs 5. jul 2011 12:50

Jeg ved ikke om dette er blevet nævnt et andet sted, men jeg kunne ikke umiddelbart finde det. Jeg tænkte på, at det kunne være en god ide at inkludere "fagbegreber" fra miljøet i wiki'en. Det kunne være forklaringer på f.eks. ord som "gopher", "tsundere", "moe" og "free hugs". Begreber og vendinger der for nogle er indlysende, men for nye kan være det rene volapyk. Jeg kom til at tænke på det, fordi der i tråden om arrangementet i København blev spurgt om, hvad i al verden en gopher er.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Forslag til wiki'en

Indlægaf SsjGogo » tirs 5. jul 2011 12:54

*Wish* skrev:Jeg ved ikke om dette er blevet nævnt et andet sted, men jeg kunne ikke umiddelbart finde det. Jeg tænkte på, at det kunne være en god ide at inkludere "fagbegreber" fra miljøet i wiki'en. Det kunne være forklaringer på f.eks. ord som "gopher", "tsundere", "moe" og "free hugs". Begreber og vendinger der for nogle er indlysende, men for nye kan være det rene volapyk. Jeg kom til at tænke på det, fordi der i tråden om arrangementet i København blev spurgt om, hvad i al verden en gopher er.


Vi har oprettet en tutorial på "begreber og definitioner", hvor man muligvis kan tilføje yderligere begreber, som ex. gopher.

Men bestemt en interessant idee, om man skulle lave en katalog i wiki over det.
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster