"Seneste Indlæg" plugin

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
Zarsu
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 07:56
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

"Seneste Indlæg" plugin

Indlægaf Zarsu » fre 8. jul 2011 16:31

Halløj!

Noget jeg virkelig savner her på forummet er et "seneste indlæg" plugin, der viser de seneste fx 5 indlæg, der er blevet lavet her på forummet. I kan evt smide den allernederst, så den ikke er i vejen :D
Eftersom I har et phpBB forum (hvilket jeg da går ud fra dette er - der er ikke rigtig noget copyright nogen steder xD) ved jeg at dette plugin er rimeligt nemt at installere eftersom jeg selv har fået det gjort på J-Fashion.dk ^^

For lige nu synes jeg det er lidt irriterende at skulle klikke sig ind i hver eneste underfora for at se hvilke emner der sidst er blevet postet noget i.

Håber I vil overveje det~

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: "Seneste Indlæg" plugin

Indlægaf SsjGogo » fre 8. jul 2011 16:37

Kære Zarsu,

Tak for "request".

Der er i toppen (lige over første sektion) følgende menuer:

Vis ubesvarede indlæg • Vis ulæste indlæg • Vis nye indlæg • Vis aktive emner og Afmærk fora som læste

Men det er måske ikke det, som du tænker på, i så fald bliver det videresendt til vores programmør team!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Zarsu
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 07:56
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: "Seneste Indlæg" plugin

Indlægaf Zarsu » fre 8. jul 2011 20:06

Jeg er godt klar over "Vis nye indlæg" funktionen øverst, men fordi den er så lille (det er den jo på de fleste af denne slags boards) glemmer jeg altid alt om den :)
Synes personligt selv at en lille "Seneste indlæg" boks nederst på siden er nemmere - så slipper man også for at skulle logge på samt klikke sig ind på "Vis nye indlæg" for at se de seneste par indlæg :)

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: "Seneste Indlæg" plugin

Indlægaf SsjGogo » lør 9. jul 2011 09:00

Jeg fremhæver dette overfor vores programmører! Vi skal i alle tilfælde have "shinet phpbb" op, så det er en af de ting, vi kan medtage! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: "Seneste Indlæg" plugin

Indlægaf SsjGogo » man 11. jul 2011 12:25

Kære Zarsu,

Som ønsket, er der kommet "nyeste indlæg" i bunden af forum, samt andet godt.

Tak til TAT! :)
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster