Poll Bug

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Poll Bug

Indlægaf Oriolidae » lør 7. maj 2011 13:26

Jeg kan blive ved med at stemme om og om igen i jeres afstemning på forsiden hvis jeg bare lige besøger en anden side og går tilbage igen.

Derudover bliver man hele tiden logget ud på forsiden (selvom man har klikket 'husk mig' af) hvis man enten besøger en anden side eller lign.

Men derudover ser det jo dejligt ud. O_O
Billede

Brugeravatar
Maldraedior
Chibi
Chibi
Indlæg: 36
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Vejle

Re: Poll Bug

Indlægaf Maldraedior » lør 7. maj 2011 13:46

Jeg ved godt at den poll bug eksisterer, men det er fordi den er 100% anonym. Jeg satte den poll op en af de første dage i udviklingen, og vi er vist bare blevet vant til at den er der. Den bliver erstattet af en lidt smartere version i nærmeste fremtid.

Mht at blive logget ud, så er jeg ikke helt klar over hvor problemet ligger, men vi kigger på det.

Mvh, og tak for input,
Brian, aka Maldraedior

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Poll Bug

Indlægaf Oriolidae » lør 7. maj 2011 13:52

Maldraedior skrev:Jeg ved godt at den poll bug eksisterer, men det er fordi den er 100% anonym. Jeg satte den poll op en af de første dage i udviklingen, og vi er vist bare blevet vant til at den er der. Den bliver erstattet af en lidt smartere version i nærmeste fremtid.

Mht at blive logget ud, så er jeg ikke helt klar over hvor problemet ligger, men vi kigger på det.

Mvh, og tak for input,
Brian, aka Maldraedior

Det er jo meget lettere at pointere fejlene end at rette op på dem, så du behøver ikke at takke. :P Jeg kan skam komme med evig feedback hvis det skal være.
Billede

Brugeravatar
Maldraedior
Chibi
Chibi
Indlæg: 36
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Vejle

Re: Poll Bug

Indlægaf Maldraedior » lør 7. maj 2011 14:03

Jeg vil altid forbeholde mig rette til at takke :)
Vi ønsker at rette alle fejl/uregelmæssigheder, og derfor har vi behov for at folk fortæller os hvis de finder noget vi har overset.
Det er rigtigt at det er lettere at pointere fejl end at rette dem, men vi skal jo finde dem før vi kan rette dem.


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster