RP chat

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
Vonkejser
Jonin
Jonin
Indlæg: 204
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:03
Geografisk sted: Europa
Kontakt:

Re: RP chat

Indlægaf Vonkejser » fre 23. sep 2011 20:22

AkitoKaito skrev:til dem der spørger hvilken form, så ved jeg det ikke rigtig.. det var kinda derfor jeg lavede tråden.. for at høre hvad folk havde lyst til..

mit forslag ville være at lave en forum tråd eller noget, hvor man opstiller sin karakter, og så er det bare ganske almindelig RP derfra :3

men det kunne også være med et bestemt tema eller noget.. kom med nogle forslag :p


Jeg har "no idea". @_@.-

Kan man godt lave en lukket tråd som kun spillerne kan see? @_@.- ( mere sådan så folk ikke tænker "WTF is this o.O".)

:D ... D: Have no idea.
And I don't want to hear anything about "I don't believe in vampires" because I don't believe in vampires, but I believe in my own two eyes, and what I saw is fucking vampires! ಠ_ಠ

Brugeravatar
TAT
Jonin
Jonin
Indlæg: 263
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:08
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Grenaa

Re: RP chat

Indlægaf TAT » fre 23. sep 2011 22:05

Vonkejser skrev:Kan man godt lave en lukket tråd som kun spillerne kan see? @_@.- ( mere sådan så folk ikke tænker "WTF is this o.O".)

Ja, det er muligt. Dette kræver dog at en admin (f.eks. mig) tjekker karakter "arkene" og godkender folk.

Teknisk: Den bedste måde, er at få rollespillerne ind i en rollespils gruppe som så har adgang til rollespils tråden.
Nuværende projekter: KōyōCon, Chibi Gaffa og skole m.m.
Laver: Formand for Chibi Gaffa, Bestyrelse af KōyōCon, Hjemmeside/Spil programmering, elev på spiludviklings college og meget mere...

Brugeravatar
Vonkejser
Jonin
Jonin
Indlæg: 204
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:03
Geografisk sted: Europa
Kontakt:

Re: RP chat

Indlægaf Vonkejser » lør 24. sep 2011 09:06

Shihoudani skrev:Tja, jeg synes vi skal have et overall tema som folk så kan lave et tema indenfor (realistisk, supernatural, fantasy) sådan så karaktererne nogenlunde passer til hinanden, inden for visse regler dog. ;) (ingen cyber, god modding, etc.) men det er bare mit forslag~~

(Y)

Vi skal også huske at lave en regel liste. @_@
And I don't want to hear anything about "I don't believe in vampires" because I don't believe in vampires, but I believe in my own two eyes, and what I saw is fucking vampires! ಠ_ಠ

Brugeravatar
AkitoKaito
Chibi
Chibi
Indlæg: 14
Tilmeldt: fre 19. aug 2011 14:31
Køn: Mand
Geografisk sted: KBH
Kontakt:

Re: RP chat

Indlægaf AkitoKaito » lør 24. sep 2011 12:00

Jeg vil gerne sætte det hele i gang, og stå for det, men jeg har brug for at vide hvad folk har lyst til, så igen, kom med nogle forslag, både til regler og tema. :3

og så må jeg jo sammen med TAT finde ud af hvad vi gør ang. opsætning af karakterer. :3
My plan was perfect but there was one thing I overlooked, one factor I failed to calculate, he's a dumbass...and there's no accounting for Dumbass....Ness.
- Agito Wanijima

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: RP chat

Indlægaf SsjGogo » man 26. sep 2011 19:04

Hey alle,

I forbindelse med RP diskussionen, er jeg i gang med at undersøge muligheden for, at man via vores kommende nye profilsektion, får en ekstra side - hvor man kunne have sin RP-Character stående, med billede, stats og beskrivelse.

:)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Vonkejser
Jonin
Jonin
Indlæg: 204
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:03
Geografisk sted: Europa
Kontakt:

Re: RP chat

Indlægaf Vonkejser » fre 30. sep 2011 16:36

SsjGogo skrev:Hey alle,

I forbindelse med RP diskussionen, er jeg i gang med at undersøge muligheden for, at man via vores kommende nye profilsektion, får en ekstra side - hvor man kunne have sin RP-Character stående, med billede, stats og beskrivelse.

:)

Ved du hvornår Animanga så bliver opdatede? @_@
And I don't want to hear anything about "I don't believe in vampires" because I don't believe in vampires, but I believe in my own two eyes, and what I saw is fucking vampires! ಠ_ಠ

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: RP chat

Indlægaf SsjGogo » lør 1. okt 2011 12:51

Den 12 oktober er vi blevet lovet. Mere kan jeg ikke garantere
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Vonkejser
Jonin
Jonin
Indlæg: 204
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:03
Geografisk sted: Europa
Kontakt:

Re: RP chat

Indlægaf Vonkejser » ons 26. okt 2011 18:12

Bliver det et 18 + rp eller bliver det for alle?

Hmmm det bliv ihvert fald ikke den 12 oktober. XD
And I don't want to hear anything about "I don't believe in vampires" because I don't believe in vampires, but I believe in my own two eyes, and what I saw is fucking vampires! ಠ_ಠ

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: RP chat

Indlægaf SsjGogo » ons 26. okt 2011 18:48

Vonkejser skrev:Bliver det et 18 + rp eller bliver det for alle?

Hmmm det bliv ihvert fald ikke den 12 oktober. XD



Ja - jeg må beklage, at der ikke er sket nyt her, men det afhænger af, at programmøren bag projektet har haft travlt, og ikke kunne blive færdig til tiden.

Sådan er det, når det hele gøres af ens gode vilje (Gratis). Jeg håber, at I er lidt tålmodige, for vi gør, hvad vi kan,for at der sker noget på den front snart.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
ILoveCake
Jonin
Jonin
Indlæg: 453
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 17:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Køge

Re: RP chat

Indlægaf ILoveCake » fre 4. nov 2011 07:32

Lyder interessant :3 Jeg er selv lidt at en Rp'er, så glæder mig til det bliver sat i gang :3
Story of Leopardess ~


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster