Kalenderen

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Kalenderen

Indlægaf *Wish* » man 3. okt 2011 15:36

Der ligger et forslag omkring julefrokost inde i kalenderen, som foreslår den 10. december og den 17. december som mulige dage. Forslaget er dog sat ind hver eneste dag fra den 10. december 2011 til den 10. december 2015. Kan I ikke lige tage og kigge på det?

Brugeravatar
TAT
Jonin
Jonin
Indlæg: 263
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:08
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Grenaa

Re: Kalenderen

Indlægaf TAT » man 3. okt 2011 15:40

Det er hermed rettet.

Jeg kan se jeg også lige skal høre Jok ang. Hell driver...
Nuværende projekter: KōyōCon, Chibi Gaffa og skole m.m.
Laver: Formand for Chibi Gaffa, Bestyrelse af KōyōCon, Hjemmeside/Spil programmering, elev på spiludviklings college og meget mere...

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Kalenderen

Indlægaf *Wish* » tirs 8. nov 2011 10:08

Jeg kan se, at jeg må have lavet en fejl, da jeg satte HAF 14,1 ind i kalenderen. Det starter ikke torsdag kl. 18 men først fredag kl. 18. Er der en, som kan rette det for mig?

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Kalenderen

Indlægaf SsjGogo » tirs 8. nov 2011 10:15

Jeg vil også foreslå, at visse medlemmer fra foreninger og cons, selv får mulighed for at redigere deres respektive events.

Hvis man kan give sådan en tilladelse! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
TAT
Jonin
Jonin
Indlæg: 263
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:08
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Grenaa

Re: Kalenderen

Indlægaf TAT » tirs 8. nov 2011 23:18

*Wish* skrev:Jeg kan se, at jeg må have lavet en fejl, da jeg satte HAF 14,1 ind i kalenderen. Det starter ikke torsdag kl. 18 men først fredag kl. 18. Er der en, som kan rette det for mig?

Hermed rettet :3
SsjGogo skrev:Jeg vil også foreslå, at visse medlemmer fra foreninger og cons, selv får mulighed for at redigere deres respektive events.

Hvis man kan give sådan en tilladelse! :)

Håber på at vores kalender styrer kan styre det (ellers må I jo lige sige til, så må jeg kigge på det) ellers vil der nok komme noget i det "hemmelige" nye system ;)
Nuværende projekter: KōyōCon, Chibi Gaffa og skole m.m.
Laver: Formand for Chibi Gaffa, Bestyrelse af KōyōCon, Hjemmeside/Spil programmering, elev på spiludviklings college og meget mere...


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster