Anonymt Forum

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Anonymt Forum

Indlægaf CAPTAIN N » fre 14. okt 2011 14:00

Jeg sad lige på 4chan og kiggede på nogle diskutioner og tænkte på om det måske var en idé at have en Anonym forum sektion her på Animanga.

Altså hvor man kan poste og skrive som man plejer men bare uden brugeren bliver vist.

Ved ikke om der er stemning for det men det kunne jo være en idé hvis man nu har spørgsmål eller andet man gerne vil ud med men måske ikke lige vil flage med det:)
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Anonymt Forum

Indlægaf SsjGogo » fre 14. okt 2011 14:30

Det skal diskuteres først - for det åbner også for muligheden for, at man bliver ubehagelig over for andre brugere.

Sådan som AniMAnga er skruet sammen, er der ikke umiddelbar den store c****r på (udover selve ordet c.e.n.su.r) - isærdeles ikke, hvis kritikken vedrører folkene bag siden. Vi kan kun vokse via input, også de kritiske af slagsen.

Til de mere modne brugere, er der allerede taget skridt til at tilgodese behovet for et mere åbent forum.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Anonymt Forum

Indlægaf LiseR » fre 14. okt 2011 15:25

Det vil i al fald åbne muligheden for at linke til torrents og diskutere hvordan man undgår at betale told ;)
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Anonymt Forum

Indlægaf SsjGogo » fre 14. okt 2011 15:58

LiseR skrev:Det vil i al fald åbne muligheden for at linke til torrents og diskutere hvordan man undgår at betale told ;)


Hvilket vi helst også undgår!

Alle inputs er velkomne, men jeg ser umiddelbart flere ulemper end fordele ved sådan et forum! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Anonymt Forum

Indlægaf CAPTAIN N » fre 14. okt 2011 18:01

Hmm man kan jo altid lave det sådan at ens post data stadig bliver gemt men bare ikke kan ses af folk på boardet. Men admins vil kan jo så stadig slå op i databasen hvem der har skrevet hvis det skulle blive nødvendigt måske. Selvom det ødelægger konceptet lidt. Men vi kan jo altid lægge ud med åbne arme og hvis der så skulle ske det at folk begynder på dårlig opførsel osv må man jo ændre reglerne løbende.

Idéen var umiddelbart mere at man kunne diskuterer med andre om ting man måske ikke helt vil stå ved eller føler sig tryg ved måske at snakke højt om. Ved mange har det på den måde og det kunne måske være en interessant mulighed.
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Anonymt Forum

Indlægaf SsjGogo » lør 15. okt 2011 09:03

Ikke desto mindre har vi flere brugere på 11-12 år, og man åbner op for godteposen på denne måde. Vi ønsker samtidig heller ikke et forum, hvor admins skal lege "Gestapo".

Men hvis der er flere der er opsat på denne idee, tager jeg det naturligvis gerne op med resten af Staff, hvor vi så kan diskutere det internt.

Jeg kan bare personligt ikke se, hvad man skulle diskutere på et anime og manga centreret community, som man ikke kan stå ved, især når pågældende community er meget åbent i for vejen.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Anonymt Forum

Indlægaf SsjGogo » lør 15. okt 2011 09:24

Jeg har diskuteret dette med en del fra vores STAFF og en del brugere på Chatten - der var modstand at spore i begge lejre, hvorfor vi må sige nej tak til ideen, men tusind tak for forslaget! :)

Vi er en meget begrænset brugerskare på AniMAnga, generelt i Danmark, hvorfor behovet for et anonymt forum ikke er der. Her diskuterer vi primært "hyggelige" emner, som ligger inden for rammerne af en nørdet kultur.

De mere betændte emner er der taget højde for, til brugerne over 18.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Anonymt Forum

Indlægaf CAPTAIN N » lør 15. okt 2011 19:47

Fair nok. Var også bare et forslag da jeg har set det på mange andre sider ;)
Billede


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster