Ros til jer

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Ros til jer

Indlægaf Pacman » man 9. maj 2011 11:23

Ja som titlen siger ville jeg bare gerne give jer bag siden en god omgang ros.
Hele koncept ideen bag siden her jeg noget jeg kan lide og efter et par år i fandom miljøet, også har været noget jeg har set tiltrængt, så super godt i har taget det op og gjort noget ved det.

Det glæder mig også i gør mere end bar bygger et forum, men også en wiki, event kalender og meget andet. Jeg håber så meget at i har den energi til at køre det hele vejen.

Der ud over den måde i gør opmærksomme på jer selv ved faktisk at tage ud til events som sakaru festivallen samt SVS for at gøre opmærksom på siden er en rigtig god ting.
Efter jeg hørte i åbnede midt under SVS brugte jeg hurtig lige min tid i "Anbefalet event" til at faktisk anbefale siden her til alle der deltog i eventet, og jeg håber jeg ikke er den eneste der går ud og anbefaler den her side.
For den har været tiltrængt.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Ros til jer

Indlægaf SsjGogo » man 9. maj 2011 12:54

Kære Pacman,

Tusind tak! Det er dejligt med lidt ros, da vi desværre også har mødt en del modstand i miljøet. Formålet har altid været, at sætte brugerne/fansene i centrum, og give dem et fristed.

Heldigvis er vi en del om projektet, så det tegner godt for, at vi kan køre det her projekt i lang tid endnu.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Ros til jer

Indlægaf Gintoki » man 9. maj 2011 14:10

Mange mange tak for din ros Pacman! :D
Vi regner stærkt med at køre projektet hele vejen ;) Og ja, vi prøver så vidt muligt at deltage til de forskellige events for at gøre reklame for siden :)

Rart med positiv feedback på projektet :D
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Neko-desu
Chibi
Chibi
Indlæg: 10
Tilmeldt: tirs 13. sep 2011 21:51
Køn: Kvinde

Re: Ros til jer

Indlægaf Neko-desu » tirs 13. sep 2011 22:20

MANGE MANGE MANGE TAK FOR JERES FANTASTISKE ARBEJDE MED DENNE SIDE!! (Y)

Jeg kunne slet ikke få armene ned da jeg faldt over AniManga, det er bare en rigtig hyggelig og brugbar side. :D Jeg syntes at hele konceptet er super og jeg MÅTTE bare være medlem, så derfor ville jeg lige tage tiden til at sigetak til alle jer som har arbejdet på siden, det er et super arbejde i har lavet ^_^
Nyan nyan!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Ros til jer

Indlægaf SsjGogo » ons 14. sep 2011 00:04

Nattelys skrev:MANGE MANGE MANGE TAK FOR JERES FANTASTISKE ARBEJDE MED DENNE SIDE!! (Y)

Jeg kunne slet ikke få armene ned da jeg faldt over AniManga, det er bare en rigtig hyggelig og brugbar side. :D Jeg syntes at hele konceptet er super og jeg MÅTTE bare være medlem, så derfor ville jeg lige tage tiden til at sigetak til alle jer som har arbejdet på siden, det er et super arbejde i har lavet ^_^


Tak for de varme ord! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
ILoveCake
Jonin
Jonin
Indlæg: 453
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 17:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Køge

Re: Ros til jer

Indlægaf ILoveCake » fre 4. nov 2011 07:37

Da jeg fik Pm'en om, at i havet lavet siden, gik jjeg straks ind på den, og det er så rart at blive taget godt imod ^_^ Alle herinde er så søde, og jeg har ingen dårlige oplevelser på denne side :3 Selve projektet tager jeg hatten af for, jeg blev overrasket og glad over, at i har eventkalender og wiki, da det bare gør siden så meget federe at være på, så tak til jer alle sammen!
Anbefalede også siden til to af mine venner, og en af mine andre venner har også lavet en bruger herinde :3
Keep up the good work guys!
Story of Leopardess ~

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Ros til jer

Indlægaf *Wish* » fre 2. dec 2011 10:47

(Y) til onigiriens nissehue ^^ Jeg lagde først mærke til den i dag. ^^;

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Ros til jer

Indlægaf SsjGogo » fre 2. dec 2011 10:49

*Wish* skrev:(Y) til onigiriens nissehue ^^ Jeg lagde først mærke til den i dag. ^^;


Arrigato - julestemning skal der til! :)
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster