Ændringer på forsiden

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
kaas
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1080
Tilmeldt: lør 13. aug 2011 22:59
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg

Ændringer på forsiden

Indlægaf kaas » fre 2. dec 2011 10:04

Den nuværende forside består af en velkomsttekst og en boks med samarbejdspartnernes logoer, som ærligt talt ligger lidt out of place.

Derudover synes jeg ikke, at nyhederne er synlige nok, og det kunne være rart at få dem, eller i hvert fald overskrifterne, ud på forsiden.

Mit eget løsningsforslag ser sådan ud:
LINK

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Ændringer på forsiden

Indlægaf SsjGogo » fre 2. dec 2011 10:07

Det er bestemt ikke en dårlig idee, men det betyder bare, at menuen "Nyheder" mister sit reelle værdi.

Det virker som overkill, at have nyhedstitler på forsiden og så nyheder igen i "Nyheder", og iøvrigt også i forum.

Hvis de links kunne guide en direkte til forum, ville det være fint - iøvrigt synes jeg, at partnerlogoerne (placering) ideen er fed! :)

Men demokratiet må tale, og AniManga vil lytte! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
kaas
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1080
Tilmeldt: lør 13. aug 2011 22:59
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg

Re: Ændringer på forsiden

Indlægaf kaas » fre 2. dec 2011 10:13

Det er ikke meningen forsiden skal være en nyhedssektion i sig selv. Idéen er bare at overskrifterne leder til de respektive artikler på nyhedssektionen.
Jeg kan godt se problemet i at have et link til 'Nyheder' to steder, men umiddelbart ved jeg ikke helt hvordan det kan løses.

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Ændringer på forsiden

Indlægaf *Wish* » fre 2. dec 2011 10:32

Jeg kan godt lide kaas' forslag, selvom jeg sjældent bruger forsiden. Jeg går bare direkte til "Ulæste indlæg" på forummet.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Ændringer på forsiden

Indlægaf SsjGogo » fre 2. dec 2011 10:48

Jeg har ikke noget imod, at et menu ryger - det skaber lidt luft på siden - hvis man kan lave en smart løsning på tingene ellers.. :)

Men lad os se, hvad folk har af gode råd og løsninger.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Ændringer på forsiden

Indlægaf nodokasa » fre 2. dec 2011 15:46

Personligt tror jeg forsiden kunne bruges til en opsummere af alt det "nyeste" der er foregået på siden: Billeder, events, tutorials, fora og nyheder.
Under ens profil indstillinger kunne man så tilføje/fjerne forskellige emner, for at få forsiden til at se ud præcis som man har lyst til. :-)
Hver "kategori" kunne så være repræsenteret af en eller to titler derunder, samt deres egen sektion, med en overskrift - faktisk som kaas foreslår, men ikke kun med "Nyheder". :-)
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Ændringer på forsiden

Indlægaf SsjGogo » fre 2. dec 2011 15:59

niz skrev:Personligt tror jeg forsiden kunne bruges til en opsummere af alt det "nyeste" der er foregået på siden: Billeder, events, tutorials, fora og nyheder.
Under ens profil indstillinger kunne man så tilføje/fjerne forskellige emner, for at få forsiden til at se ud præcis som man har lyst til. :-)
Hver "kategori" kunne så være repræsenteret af en eller to titler derunder, samt deres egen sektion, med en overskrift - faktisk som kaas foreslår, men ikke kun med "Nyheder". :-)


Rigtig, rigtig fin idee, men jeg tror, at den idee er lidt for avanceret ift. vores nuværende ressourcer. :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
TAT
Jonin
Jonin
Indlæg: 263
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:08
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Grenaa

Re: Ændringer på forsiden

Indlægaf TAT » fre 2. dec 2011 15:59

SsjGogo skrev:Rigtig, rigtig fin idee, men jeg tror, at den idee er lidt for avanceret ift. vores nuværende ressourcer. :)

Eller er det? ;)
Nuværende projekter: KōyōCon, Chibi Gaffa og skole m.m.
Laver: Formand for Chibi Gaffa, Bestyrelse af KōyōCon, Hjemmeside/Spil programmering, elev på spiludviklings college og meget mere...

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Ændringer på forsiden

Indlægaf Tanerion » fre 2. dec 2011 16:08

de friskeste nyheder ryger på forsiden
så kan man klikke på nyheder (som måske skulle ømdøbes i dette tilfælde) hvis man vil læse de ældre nyheder (oxymoron)

måske skulle det bare kaldes artikler...
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Ændringer på forsiden

Indlægaf SsjGogo » fre 2. dec 2011 16:11

TAT skrev:
SsjGogo skrev:Rigtig, rigtig fin idee, men jeg tror, at den idee er lidt for avanceret ift. vores nuværende ressourcer. :)

Eller er det? ;)


I'll gladly stand corrected! :D (så I lige hvad jeg gjorde der *evil laugh*)
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster