Grafisk sektion?

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Sejskaler
Chibi
Chibi
Indlæg: 8
Tilmeldt: lør 3. dec 2011 10:46

Grafisk sektion?

Indlægaf Sejskaler » lør 3. dec 2011 11:24

Hej.
Jeg er en smule irriterret over at der mangler en grafisk sektion, da jeg selv tegner og laver grafisk design, samtidig med at jeg elsker at vise mit arbejde...
Jeg syntes bare i skulle overveje idéen ^^

Brugeravatar
Zenzen
Chunin
Chunin
Indlæg: 145
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 16:23
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Grafisk sektion?

Indlægaf Zenzen » lør 3. dec 2011 11:34

Som jeg har forstået vil der komme en opdatering af siden..
På et eller andet tidspunkt :P

Hvor du får mulighed for, at lægge dine egne ting op og sådan.
Selvfølgelig nok tiltænkt primært mod anime/manga - Men intet stopper dig vel I at ligge andet op.

Indtil da er du da velkommen til, at lave en forum post hvor folk kan poste :)
Ellers kan du benytte ReficulNatas post her!
http://animanga.dk/forum/viewtopic.php?f=8&t=667
Mjah, mjoh.. Jeg er såmænd rar nok.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Grafisk sektion?

Indlægaf SsjGogo » lør 3. dec 2011 12:11

Nu søger vi jo efter en grafiker, der vil kunne løfte opgaven. Alt hjælp på den front er velkommen. Vi har sparsomme midler, dvs. vi har ikke en eneste krone udover det vi fra staff smider i projektet af egen lomme og den hjælp vi får af diverse folk, pro bono.. Vi er med andre ord afhængige af jeres hjælp, så ja det irriterer også mig, men siden du er grafiker kan du måske løse problemet. Det ville være dejligt.
www.gogonoter.dk

Sejskaler
Chibi
Chibi
Indlæg: 8
Tilmeldt: lør 3. dec 2011 10:46

Re: Grafisk sektion?

Indlægaf Sejskaler » lør 3. dec 2011 12:34

SsjGogo skrev:Nu søger vi jo efter en grafiker, der vil kunne løfte opgaven. Alt hjælp på den front er velkommen. Vi har sparsomme midler, dvs. vi har ikke en eneste krone udover det vi fra staff smider i projektet af egen lomme og den hjælp vi får af diverse folk, pro bono.. Vi er med andre ord afhængige af jeres hjælp, så ja det irriterer også mig, men siden du er grafiker kan du måske løse problemet. Det ville være dejligt.


Der er selvfølgelig mange der er bedre end mig, jeg har ikke engang taget en uddannelse endnu, men hvis i har brug for hjælp, må du da gerne give mig en PM, så kan vi snakke der ;)

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Grafisk sektion?

Indlægaf SsjGogo » lør 3. dec 2011 12:53

Jeg foreslår, at du opretter en ny tråd i denne sektion med konkrete ideer til grafiske forbederelser på Animanga. Derved kan andre byde ind med ideer og andre med grafisk ekspertise kan komme med forslag. :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Grafisk sektion?

Indlægaf nielsm » lør 3. dec 2011 14:46

SsjGogo skrev:Jeg foreslår, at du opretter en ny tråd i denne sektion med konkrete ideer til grafiske forbederelser på Animanga. Derved kan andre byde ind med ideer og andre med grafisk ekspertise kan komme med forslag. :)

Eh jeg læser Sejskalers oprindelig indlæg som en efterspørgsel for et forum hvor man kan vise og snakke om sine tegninger og andre grafiske ting man har lavet. Tager jeg fejl?

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Grafisk sektion?

Indlægaf SsjGogo » lør 3. dec 2011 15:39

Ja enig, men man kan via mit forslag muligvis løse flere problemer som er relateret til grafik på siden.
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster