Mulighed for at vælge ikke at følge en tråd eller fora

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
TAT
Jonin
Jonin
Indlæg: 263
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:08
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Grenaa

Mulighed for at vælge ikke at følge en tråd eller fora

Indlægaf TAT » tirs 6. dec 2011 17:44

Ja nu kommer jeg selv med forslag (som i sidste ender på min liste over ting der skal laves xD)

Mit foreslag går i sin simpleste form ud på, at du selv kan vælge tråde og fora fra.
Man vil selv vælge mellem om man vil have dem "skjult" eller bare "perma-læst".
"Skjult" er at de slet ikke vil blive vist på siden, man vel nok skulle have muligheden for at få dem vist igen, hvis man ønsker.
"Perma-læst" er at de ikke vil blive vist som ulæst, så man slipper for at skulle klikke på dem for at få dem til at stå som læst.
Nuværende projekter: KōyōCon, Chibi Gaffa og skole m.m.
Laver: Formand for Chibi Gaffa, Bestyrelse af KōyōCon, Hjemmeside/Spil programmering, elev på spiludviklings college og meget mere...

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Mulighed for at vælge ikke at følge en tråd eller fora

Indlægaf SsjGogo » tirs 6. dec 2011 17:54

TAT skrev:Ja nu kommer jeg selv med forslag (som i sidste ender på min liste over ting der skal laves xD)

Mit foreslag går i sin simpleste form ud på, at du selv kan vælge tråde og fora fra.
Man vil selv vælge mellem om man vil have dem "skjult" eller bare "perma-læst".
"Skjult" er at de slet ikke vil blive vist på siden, man vel nok skulle have muligheden for at få dem vist igen, hvis man ønsker.
"Perma-læst" er at de ikke vil blive vist som ulæst, så man slipper for at skulle klikke på dem for at få dem til at stå som læst.


Større frihed til at customdesigne sit eget Animanga! (Y)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Mulighed for at vælge ikke at følge en tråd eller fora

Indlægaf nielsm » tirs 6. dec 2011 19:03

Jeg kan godt følge idéen men jeg tror ikke at "altid markeret læst" er den bedste implementation. Jeg vil nærmere foreslå at kunne markere en tråd som "uinteressant", hvorved den vil fremstå fadet ud på oversigten. Den vil stadig blive vist som ulæst hvis der er nye indlæg, men bare mindre synlig på oversigten.
Senest rettet af nielsm tirs 6. dec 2011 19:23, rettet i alt 1 gang.

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Mulighed for at vælge ikke at følge en tråd eller fora

Indlægaf *Wish* » tirs 6. dec 2011 19:05

Jeg synes, at ideen lyder god. Hvordan det præcis skal gøres, tror jeg er noget man må prøve sig frem til.


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster