Ris, ros og spørgsmål

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Ris, ros og spørgsmål

Indlægaf nodokasa » fre 18. jan 2013 01:57

Jeg synes faktisk (som allerede udtalt) at en Google Hangout/Skype ting (måske en gang om måneden) kunne være rigtig sjovt. :)
Hovedsageligt er jeg størst fan af Google Hangout da der ingen reklamer er, og man kan lave mere (tegne, vise applikationer m.v.), og video "konference" (video med mere end en person) er gratis - modsat Skype.
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: Ris, ros og spørgsmål

Indlægaf Etex » fre 18. jan 2013 16:17

Mindes at der blev lavet noget lignende engang, men det blev ikke til det helt store. Forhåbentligt kunne det blive det.
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Brugeravatar
TMP
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: søn 8. jul 2012 01:17
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Ris, ros og spørgsmål

Indlægaf TMP » man 21. jan 2013 22:46

Lyder faktisk som en mega fed ide med både skype og google hangout :)
Man kunne gøre begge dele...
Man kunne både snakke med hinanden omkring anime og spille sammen fx. league of legends eller andre online spil :)
Programmør.
Aegisub inspirerede mig til at være programmør. Hvilket jeg takker bla. Niels for.
Quote:
Spoiler: vis
I am not afraid of the one who can kill me, I am afraid of the one who can touch my heart.
Myself

Hvis I hader mig for den jeg er, så gør det. Hellere det, end at blive elsket for at være en løgner. Så må alle i hele verden hade mig.
Migselv

Love is not about finding the perfect person, but about seeing an imperfect person perfectly
Gundvang

Brugeravatar
Sneffe
Kage
Kage
Indlæg: 788
Tilmeldt: lør 12. jan 2013 00:22
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Ris, ros og spørgsmål

Indlægaf Sneffe » tirs 22. jan 2013 22:58

TMP skrev:Lyder faktisk som en mega fed ide med både skype og google hangout :)
Man kunne gøre begge dele...
Man kunne både snakke med hinanden omkring anime og spille sammen fx. league of legends eller andre online spil :)


Du laver AMV'er... og spiller League of Legends...I need you on my friendlist on skype! :D

(Jeg ved godt at dette er irrelevant for trådens formål, men jeg kunne bare ikke lade være)

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: Ris, ros og spørgsmål

Indlægaf meichan » ons 2. okt 2013 19:46

atlså når jeg får pm's herinde kan jeg ikk se det i menuen der står bare 0 ulæste selvom der er 2 eller sådan
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Ris, ros og spørgsmål

Indlægaf Shadari » tors 31. jul 2014 12:49

Nu er det ved at være længe siden der blev holdt j-popcon og tænkte på om man ikke kunne samlebilleder sammen som andre brugere har taget og sætte dem i galleriet ??? :jul:
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst