Tavshedspligt hos AniManga Staff

Her kan du komme med ris og ros , stille spørgsmål og komme med forslag vedrørende siden samt se hvilke ændringer der er fortaget på siden.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Tavshedspligt hos AniManga Staff

Indlægaf SsjGogo » ons 21. dec 2011 09:15

Kære alle,

Jeg har fået to henvendelser om samme problemstilling, hvorfor jeg tillader mig at adressere dette offentligt.

Spørgsmålene har lydt på, hvorvidt AniMangas Staff har tavshedspligt, når en bruger fortæller om en given problemstilling eller når en bruger gør opmærksom på regelbrud fra andre brugere.

Svaret er simpelt - Ja, der er tavshedspligt.

Vi har indenfor Staff aftalt (via kontrakt), at vi har tavshedspligt, hvad vedrører alt personlig korrespondance fra brugerne. Vi har ydermere INGEN adgang (etisk ikke teknisk) til folks private beskeder eller korrespondance med andre brugere.

Såfremt et medlem fra Staff måtte dele personfølsomme oplysninger eller skaffe sig adgang til andre folks oplysninger, vil denne omgående blive eskluderet fra Staff og AniManga.dk og i grovere tilfælde blive anmeldt til politiet. Dette gælder os alle.

Med andre ord, I kan trygt skrive til os, og vi vil efter bedste formåen prøve at hjælpe jer.

For en god ordens skyld vil jeg dog skitsere, hvilke aspekter af siden de forskellige medlemmer kan hjælpe jer med.

Tekniske spørgsmål kan rettes til:
TAT, Gintoki og Jok

Praktiske spørgsmål (ideer til siden, samarbejde m.m.), juridiske spørgsmål og diverse kan rettes til:
SsjGogo

Eventkalenderen:
Jok

Alt mht. Cosplay:
ReficulNatas

Grafiske aspekter, herunder adgang til sidens logo m.m.:
Joachip

Wikipedia og øvrige spørgsmål til Anime og Manga:
SomethingPurple
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Tavshedspligt hos AniManga Staff

Indlægaf SsjGogo » ons 21. dec 2011 13:24

Naturligvis gælder ovenstående ikke i de tilfælde, hvor man måtte blive oplyst om ulovlige forhold. Der har man naturligvis pligt til at undrette myndighederne.

Jeg går bare ikke ud fra, at det bliver aktuelt på en side som AniManga.dk
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Tavshedspligt hos AniManga Staff

Indlægaf Shadari » søn 21. apr 2013 18:12

Ok, godt at vide :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Ris, Ros, Spørgsmål/forslag samt ændringer på siden"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster