Ugen der gik!

Her kan du indsende relevante nyheder, interviews og artikler.
Vil du være frivillig journalist for Animanga.dk tjek her.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Ugen der gik!

Indlægaf SsjGogo » ons 11. maj 2011 12:30

Kære nye brugere og gæster,

Så er der snart gået en uge, siden vi lancerede Animanga.dk. Vi er overvældet over at så mange har besøgt vores side, og i skrivende stund tæller vi 72 nye medlemmer.

Vi takker ydmygt for støtten og alt det gode feedback, samt input, vi har fået fra jer!

Vi har i ugens løb mødtes med de fantastiske folk fra DKNeko, og i fællesskab besluttet, at samle kræfterne så vi sammen kan udvikle Animanga.dk. Det betyder at DKNeko.org lukker, og vi fra Animanga.dk vil gerne takke dem for den store støtte de allerede har vist vores (nu fælles) projekt!

Vi håber stadig at I vil gøre brug af vores side, det vil sige, skrive med hinanden, tilmelde jer events via vores Event kalender, tilføje jeres yndlings serier og film i Wikien og debattere en masse via vores chat og forum.

Til gengæld kan jeg love, at vi på Animanga.dk staff vil fortsætte vores arbejde i, at gøre dette til et godt sted at være, for alle.

Med venlig hilsen/
Animanga.dk
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: Ugen der gik!

Indlægaf Pacman » ons 11. maj 2011 12:45

Jeg syntes det er godt i har opnået at få DKneko med på den her side, godt nok var der ikke meget liv i DKneko efter alle de pludselige lukninger der har haft et par gange, to tror jeg nok.

Men det er da en produktiv uge, og hvis medlemmerne vokser med den her hast hele tiden bliver der da snart brug for mere serverplads xD. Eller det skal jeg da ikke kunne sige.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Ugen der gik!

Indlægaf SsjGogo » ons 11. maj 2011 16:23

Pacman skrev:Jeg syntes det er godt i har opnået at få DKneko med på den her side, godt nok var der ikke meget liv i DKneko efter alle de pludselige lukninger der har haft et par gange, to tror jeg nok.

Men det er da en produktiv uge, og hvis medlemmerne vokser med den her hast hele tiden bliver der da snart brug for mere serverplads xD. Eller det skal jeg da ikke kunne sige.


Det gør der, vi er også igang med at vurdere, hvad vi skal "upgrade" til. Men det med at upgrade er jo også i anime/manga ånden, når det er bedst! :D
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Ugen der gik!

Indlægaf Eutaku » tors 12. maj 2011 13:24

Vi har også været super glade for at hoppe over fra DKneko, det er rigtig fedt at finde en gruppe som ligesom os for flere år siden havde så mange fede ideér og motivation.

Det bliver en fed tur!
Billede


Tilbage til "Nyheder, interviews og artikler"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster