Samarbejde med Mangadi.dk - hvad kunne I tænke jer?

Her kan du indsende relevante nyheder, interviews og artikler.
Vil du være frivillig journalist for Animanga.dk tjek her.
Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Samarbejde med Mangadi.dk - hvad kunne I tænke jer?

Indlægaf Crystal Dragon » fre 23. mar 2012 10:24

Davs allesammen. :)

Jeg er i tæt samarbejde med Didi Larsen, ejeren af hjemmesiden Mangadi.dk.
http://www.mangadi.dk er en dansk hjemmeside hvad man kan købe forskelligt merchandise alt fra anime til cosplay, kopper med print til tasker og penalhuse - alt sammen med tema i anime og manga :3
Jeg har hjulpet med at reklamere for hjemmesiden til et par af de cons og træf jeg har været til, og prøvet at give hende lidt updates om hvad der er populært i dagens anime miljø, men det er kommet til der hvor min viden er løbet lidt tør, så derfor kommer jeg nu til jer.
Hun har bedt mig om at finde ud hvad der er populært nu til dags så hun har en idé hvad hun skal bestille hjem, men jeg tænkte jeg kunne give jer muligheden for selv at skrive hvad I selv synes der ville være en god idé for hende at købe. Hvad kunne I godt tænke jer at købe for eksempel?
Jeg fik mig et par rigtig flotte Chii-ører fra hende i hårdt plastik, men hun har udsolgt af dem, men skal hun købe flere hjem og sådan? Det er sådan nogle ting hun gerne vil vide, så hun kan gøre flere anime-fans glade, ligesom hun har gjort mig. :)

Så lad mig høre jer, hvad kunne I godt tænke jer at der skulle sælges på siden? Tag et kig på hjemmesiden og se hvad hun har og hvad synes I så der mangler som I gerne kunne tænke jer?
Jeg skriver frem og tilbage med Didi og forslår jeres ideer og så vender jeg tilbage til jer med hvad vi kan forvente at se på siden.

Mange tak på forhånd med jeres hjælp. :)

Billede
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Samarbejde med Mangadi.dk - hvad kunne I tænke jer?

Indlægaf SsjGogo » fre 23. mar 2012 10:35

Kære Crystal Dragon

Først og fremmest, tak for sidst på Sushi -stedet, det var dejligt, at se dig og Kaptajnen.

Som du jo ved, så giver AniManga alt den reklame folk vi have til deres private foretagender - derfor har både cons, foreninger, eventholdere, og folks egne hjemmesider fået alt den plads de ville.

Dette er dog ikke tilfældet ved komercielle foretagender - med undtagelse af ComicParty, der i stor grad har givet gratis reklame til AniManga, både på deres side og i deres blade.

Hvis Mangadi.dk - gerne vil reklamere på siden fremadrettet - og det er de velkommen til - så må du gerne gøre opmærksom på, at det forudsætter noget fra deres side. (Altså ift. bannere osv.) :)

Det kunne eksempelvis være nogle rabatter til registrerede AniManga brugere?
:)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: Samarbejde med Mangadi.dk - hvad kunne I tænke jer?

Indlægaf Crystal Dragon » fre 23. mar 2012 12:34

Selv tak for en dejlig aften, det var dejligt at kunne trykke hånden på Animanga's hotshot :)

Men ja jeg vil da foreslå Didi at sætte bannere op på hendes side hertil, hvis det er i orden med hende. Tror jeg ikke vil være noget problem, fordi for noget tid siden prøvede hun at oprette sit eget forum med mig i fronten for hvad der skulle skrives derinde og drive den, men det blev ikke til noget fordi ingen rigtig gad komme og skrive - så det kunne jo været et fedt initiativ at man kunne komme hertil.
Var ikk noget jeg havde tænkt på men det er jo ret åbenlyst nu jeg tænker over det så undskyld jeg ikke selv kom på det noget før. ._.

Jeg vil også foreslå en eventuelt rabat ordning til Animanga brugere, for hun gav rabat til dem der havde været til Genki og fik hørt om Mangadi.dk, fordi jeg lagde kort ud forskellige steder. :)

Hvis jeg må, Gogo, så vil jeg gerne fremlægge disse foreslag for hende.
Håber ikke jeg har gjort noget ulovligt, for jeg tænkte det kunne være en nice idé at folk selv kunne være med til at bestemme hvad Didi bestilte hjem til hendes butik.
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Samarbejde med Mangadi.dk - hvad kunne I tænke jer?

Indlægaf SsjGogo » fre 23. mar 2012 12:54

Hehe, du er så sød Crystal - og nej du har ikke lavet noget ulovligt, det var mere for at give et tilbud til hende, og samtidig også prøve, at give vores brugere lidt. :)

Så det kan du bare gøre, og hun kan altid selv skrive til os/aftale et møde. :)

Rent forretningsmæssigt tror jeg, at hun vil have mere gavn af at bruge AniManga, end at oprette et helt nyt forum. :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: Samarbejde med Mangadi.dk - hvad kunne I tænke jer?

Indlægaf Crystal Dragon » fre 23. mar 2012 13:06

Det vil jeg også mene, og jeg kunne give mig selv et spark i bagen af ikke at ha tænkt på det noget før xD
Men hvordan kan hun så komme i personligt kontakt til dig? Kan hun skrive til din private mail eller noget? Du kunne sende den i en privat besked til mig eller noget, så folk ikke skriver til dig i massevis. :)
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Samarbejde med Mangadi.dk - hvad kunne I tænke jer?

Indlægaf SsjGogo » fre 23. mar 2012 13:12

ssjgogo@animanga.dk

eller

animanga.dk@gmail.com


Den første mail er den jeg bruger mest ift. animanga, men den kommer muligvis ikke til at virke i en periode, da vi har skiftet server - så hun har fået begge.

(Og jeg tror ikke, at folk skriver i massevis :P)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: Samarbejde med Mangadi.dk - hvad kunne I tænke jer?

Indlægaf Crystal Dragon » fre 23. mar 2012 13:16

Tusind tak :3 Jeg vil skrive med hende og vende tilbage hertil med updates når jeg har hørt fra hende, og du får nok også hørt fra hende.
Vil dog sige med det samme hun har meget travlt med uddannelse og praktiksted så der går lidt tid når man hører fra hende. Men jeg skriver til hende om hvad vi har snakket om :)
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Samarbejde med Mangadi.dk - hvad kunne I tænke jer?

Indlægaf SsjGogo » fre 23. mar 2012 13:21

Ingen kvaler! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Besr
Chibi
Chibi
Indlæg: 4
Tilmeldt: man 4. feb 2013 19:49
Køn: Mand
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Samarbejde med Mangadi.dk - hvad kunne I tænke jer?

Indlægaf Besr » man 4. feb 2013 20:50

Jeg giver ikke en "udtalelse" at jeg ikke forstår meget, men webstedet er meget godt, jeg ledte efter noget så godt at købe en ting...
Jeg Tele Spansk.....

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Samarbejde med Mangadi.dk - hvad kunne I tænke jer?

Indlægaf Shadari » lør 18. maj 2013 17:17

Jeg kunne godt tænke mig at i fik nogle flere ting der havde med serien code geass at gøre ^^
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Nyheder, interviews og artikler"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster