[Debat] Hvordan gør vi AniManga mere brugergenereret?

Her kan du indsende relevante nyheder, interviews og artikler.
Vil du være frivillig journalist for Animanga.dk tjek her.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

[Debat] Hvordan gør vi AniManga mere brugergenereret?

Indlægaf SsjGogo » man 24. sep 2012 14:36

Kære alle

Som I nok ved, så har konceptet bag AniManga altid været det sociale aspekt. Vi har gennem siden forsøgt, at styrke sammenholdet, og give vores brugere en følelse af, at de hører til, i et større selskab.

I den forbindelse ville jeg høre jeres ideer om, hvordan vi involverer brugerne, dvs. jer, mere i arbejdet omkring AniManga - som side og community.

Hvilke aspekter af siden skal være mere brugergenereret, herunder hvilke elementer I måtte savne på siden, som ellers ville gøre, at I var mere aktive i arbejdet? :)

Udover ting som konkurrencer, så har vi bl.a. forsøgt, at få flere skribenter på, både ift. vores AniManga-Wiki, men også ift. de diverse sektioner, senest med "spil-anmelderne".

Ydermere har vi givet adgang til administrationsdelen for nogle af brugere, der har en vis indsigt i programmering m.m.

Men der er sikkert mange flere muligheder - så kom frisk! :)

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Ps. Til vores meget opmærksomme brugere på chatten - ordet "debat" plejer at fange opmærksomheden bedre - selvom vi her nærmere taler om en undersøgelse, og ikke en debat.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
MangaAnimeLover
Jonin
Jonin
Indlæg: 315
Tilmeldt: tors 26. jul 2012 11:45
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Nørresundby
Kontakt:

Re: [Debat] Hvordan gør vi AniManga mere brugergenereret?

Indlægaf MangaAnimeLover » man 24. sep 2012 21:17

Altså vores Tutorial-section kunne godt trænge til et ordentligt spark bagi. Jeg tror, at vi fanger en del flere, hvis der bliver mere fokus på det kreative aspekt ved cosplay :)
Billede
Friends are the best. But my friends are even better!

Brugeravatar
Karino123
Chunin
Chunin
Indlæg: 155
Tilmeldt: lør 21. maj 2011 18:04

Re: [Debat] Hvordan gør vi AniManga mere brugergenereret?

Indlægaf Karino123 » man 24. sep 2012 21:56

Jeg forstår ikke hvordan man "submitter" en tutorial til tutorial sektionen og har faktisk undret mig over det i noget tid nu ???
Men må nu være enig med MangaAnimeLover at det ville være fedt med nogle flere tutorials man kunne kigge igennem og sådan =u=
Adventure time, man I love that show!


Tilbage til "Nyheder, interviews og artikler"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster