Vær med til at udvikle Animanga.dk!

Her kan du indsende relevante nyheder, interviews og artikler.
Vil du være frivillig journalist for Animanga.dk tjek her.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Vær med til at udvikle Animanga.dk!

Indlægaf SsjGogo » fre 27. maj 2011 18:52

Kære Animanga.dk brugere,

Det har været en fantastisk lancering, og sikke meget aktivitet, der allerede er på siden. Som mange af jer allerede ved, så er konceptet bag Animanga.dk, at brugerne skal være med til at udvikle siden - det skal med andre ord, være vores alles community!

I den forbindelse søger vi folk, der gerne vil bidrage med gode tutorials og skrive nogle gode indlæg i vores Wiki, i form af jeres yndlings serier og karakterer.

Hvis du har lyst til at give en hånd, men ikke rigtig kan finde ud af hvordan, så kan du enten læse vores tutorial om brugen af Animanga.dk, eller spørge en af vores admins eller moderatorer.

Mvh.

Animanga.dk
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: Vær med til at udvikle Animanga.dk!

Indlægaf Hebi » ons 1. jun 2011 10:00

Nu har jeg så smækket clannad på, på listen over anime på sidens WIKI. Den kan findes når man søger, men står ikke på indekset under anime, mere specifikt ved bogstavet C. måske jeg har gjort noget forkert evt.? Jeg har fulgt tutorialen på hvordan man bruger animanga så jeg kan ikke helt se problemet?

Nogen forslag?

- Hebi
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
Heterochromia
Genin
Genin
Indlæg: 67
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 14:22

Re: Vær med til at udvikle Animanga.dk!

Indlægaf Heterochromia » ons 1. jun 2011 11:04

Hebi skrev:Nu har jeg så smækket clannad på, på listen over anime på sidens WIKI. Den kan findes når man søger, men står ikke på indekset under anime, mere specifikt ved bogstavet C. måske jeg har gjort noget forkert evt.? Jeg har fulgt tutorialen på hvordan man bruger animanga så jeg kan ikke helt se problemet?

Nogen forslag?

- Hebi


Så er det blevet rettet. Prøv og se, om du synes om det.

/Heterochromia.

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: Vær med til at udvikle Animanga.dk!

Indlægaf Hebi » ons 1. jun 2011 11:21

Heterochromia skrev:
Hebi skrev:Nu har jeg så smækket clannad på, på listen over anime på sidens WIKI. Den kan findes når man søger, men står ikke på indekset under anime, mere specifikt ved bogstavet C. måske jeg har gjort noget forkert evt.? Jeg har fulgt tutorialen på hvordan man bruger animanga så jeg kan ikke helt se problemet?

Nogen forslag?

- Hebi


Så er det blevet rettet. Prøv og se, om du synes om det.

/Heterochromia.


Det ser super ud, tusind tak det er jeg glad for. Kan du evt. fortælle mig hvordan du gjorde så jeg til en anden gang selv kan sætte det op så smukt og stilrent som du formåede med billede, rubrikken til højre osv. :3
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
Heterochromia
Genin
Genin
Indlæg: 67
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 14:22

Re: Vær med til at udvikle Animanga.dk!

Indlægaf Heterochromia » ons 1. jun 2011 12:10

Hebi, jeg har sendt dig en PM.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Vær med til at udvikle Animanga.dk!

Indlægaf SsjGogo » ons 1. jun 2011 16:49

Tak for indsatsen Heterochr., generelt kan i spørge vores Wiki ansvarlige, hvis der opstår problemer.

Det er enten SomethingPurple eller hvis den er helt gal, vores Wiki Wonka - Hecko X, som beskæftiger sig med layout m.m.! :)
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Nyheder, interviews og artikler"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster