Animanga til Sakura-festivalen

Her kan du indsende relevante nyheder, interviews og artikler.
Vil du være frivillig journalist for Animanga.dk tjek her.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Animanga til Sakura-festivalen

Indlægaf SsjGogo » fre 26. apr 2013 11:41

Kære alle,

I morgen starter den årlige "Sakura Festival" ved Langelinie, København.

Flere fra AniManga, herunder Gintoki og mig, kigger forbi. Kig forbi os og sig hej! :)

(Jeg er der fra kl. 11.15 i morgen - ved åbningsceremonien).
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
TryingToBeInge
Chibi
Chibi
Indlæg: 36
Tilmeldt: søn 20. jan 2013 13:02
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herlev

Re: Animanga til Sakura-festivalen

Indlægaf TryingToBeInge » fre 26. apr 2013 19:27

Jeg er kommer også :D Jeg er der nok ved en 11:30 til en 12:00 tiden :) Det er mig der var med i DR Ultras program om cosplay, og ville elske hvis folk kom og fortalte mig om hvad de syntes, mest pga. jeg ikke har fået noget feedback endnu xD

Jeg tænkte også, er det mon forkert at møde op i mit TARDIS cosplay? Jeg ved godt at det er en japansk festival, men det handler jo også om cosplay, jeg så også ikke manga og anime relaterede cosplayere sidste år, men ville lige spørge jer til råds først :)
Cosplay is like when you love someone so much, that you just want to cut of all their skin and crawl inside of it, and feel all their warmth and feelings, and slowly let their life take over your own. You will be the only person to touch them so deeply, and no one will ever know it's you...

Brugeravatar
smile
Ungdoms Projektleder
Ungdoms Projektleder
Indlæg: 216
Tilmeldt: tirs 21. aug 2012 18:17
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Taastrup

Re: Animanga til Sakura-festivalen

Indlægaf smile » fre 26. apr 2013 21:14

Jeg kommer om søndagen, ved dog ikke hvad tid :p
Bøh!

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Animanga til Sakura-festivalen

Indlægaf nielsm » fre 26. apr 2013 21:23

Jeg kommer så desværre ikke, af praktiske grunde...

TryingToBeInge skrev:Jeg tænkte også, er det mon forkert at møde op i mit TARDIS cosplay? Jeg ved godt at det er en japansk festival, men det handler jo også om cosplay, jeg så også ikke manga og anime relaterede cosplayere sidste år, men ville lige spørge jer til råds først :)

Egentlig vil jeg foreslå bare at komme i normalt tøj og tage det som den picnic det nu er. (Det gælder alle! Hvis du endelig skal have noget særligt tøj på så gør det til en kimono eller tilsvarende, det er i hvert fald passende til arrangementets type.)

Brugeravatar
TryingToBeInge
Chibi
Chibi
Indlæg: 36
Tilmeldt: søn 20. jan 2013 13:02
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herlev

Re: Animanga til Sakura-festivalen

Indlægaf TryingToBeInge » fre 26. apr 2013 21:31

nielsm skrev:Jeg kommer så desværre ikke, af praktiske grunde...

TryingToBeInge skrev:Jeg tænkte også, er det mon forkert at møde op i mit TARDIS cosplay? Jeg ved godt at det er en japansk festival, men det handler jo også om cosplay, jeg så også ikke manga og anime relaterede cosplayere sidste år, men ville lige spørge jer til råds først :)

Egentlig vil jeg foreslå bare at komme i normalt tøj og tage det som den picnic det nu er. (Det gælder alle! Hvis du endelig skal have noget særligt tøj på så gør det til en kimono eller tilsvarende, det er i hvert fald passende til arrangementets type.)

Tak for tippet! Jeg forbliver civil så :)
Cosplay is like when you love someone so much, that you just want to cut of all their skin and crawl inside of it, and feel all their warmth and feelings, and slowly let their life take over your own. You will be the only person to touch them so deeply, and no one will ever know it's you...

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Animanga til Sakura-festivalen

Indlægaf LiseR » man 29. apr 2013 19:48

De japanere der var, var svært glade for os der cosplayede :)
Jeg blev for fuld til at huske at finde jer, gummimand næsehaj! (Gomen nasai)
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.


Tilbage til "Nyheder, interviews og artikler"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster