Nyt FLCL

Her kan du indsende relevante nyheder, interviews og artikler.
Vil du være frivillig journalist for Animanga.dk tjek her.
Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Nyt FLCL

Indlægaf l.mathiasen » tors 24. mar 2016 22:28

Det ser ud til at FLCL stadig er så populær i USA at Adult Swim/Toonami har bestilt 12 episoder af den. Meget overraskende at en OVA fra årtusindeskiftet får nye episoder.
https://www.facebook.com/adultswim/post ... 8493286745
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Nyt FLCL

Indlægaf JoaCHIP » tors 24. mar 2016 23:21

Herlig nyhed! (Y) Jeg håber den bare tilnærmelsesvis lever op til den oprindelige!
RYST OG NYD!

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Nyt FLCL

Indlægaf nielsm » fre 25. mar 2016 08:21

Jeg prøver at være optimistisk, men bliver ved med at tænke på måder det kan "gå galt".

Det største problem for mit vedkommende er nok at der er en masse mysterier i FLCL der aldrig rigtig bliver svaret på, og jeg faktisk synes at det netop giver den en masse værdi, da det giver mere plads til ens egne forestillinger. En fortsættelse/udvidelse vil uundgåeligt give svar på nogen af de ting, og det kan så fjerne nogen af glæden ved den originale.
Altså giver en masse svar man egentlig ikke vil have.

Ud fra synopsis tror jeg egentlig at grundfortællingen de laver bliver god. Det er også lidt hen ad hvad jeg selv forestillede mig da jeg først lige så "de laver 12 nye afsnit".
Så er der så det stilistiske, det er nok virkelig det der fanger og fastholder mig ved FLCL, og det tror jeg også det er for mange andre. Jeg håber virkelig de prøver at lave noget nyt, i stedet for at emulere det gamle, for det vil formentlig gå galt.

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Nyt FLCL

Indlægaf JoaCHIP » fre 25. mar 2016 11:36

nielsm skrev:Det største problem for mit vedkommende er nok at der er en masse mysterier i FLCL der aldrig rigtig bliver svaret på, og jeg faktisk synes at det netop giver den en masse værdi, da det giver mere plads til ens egne forestillinger

Det er jeg faktisk helt enig i. Jeg tror også det er derfor at nogen ikke-anime vante mennesker har svært ved at følge med i den oprindelige FLCL.

Men lad os nu se... :)
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Nyt FLCL

Indlægaf Tanerion » fre 25. mar 2016 12:24

nielsm skrev:Jeg håber virkelig de prøver at lave noget nyt, i stedet for at emulere det gamle, for det vil formentlig gå galt.

Det er svært at sige hvilken retning de tager den. Den originale FLCL var rimelig populær på Adult Swim i sin tid så det er muligt at de vil satse på mere af det samme men på den anden side er den også blevet genudsendt et par gange siden da så der er da muligt at de prøver noget nyt for at holde den frisk. Det skal jo til hvis sådan en serie skal holde hele 12 afsnit.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Nyt FLCL

Indlægaf SsjGogo » fre 25. mar 2016 18:04

Spændende - FLCL er kult i min verden - og gør mig stadig ked af, at jeg aldrig lærte at spille bass. Et lækkert instrument. Jeg kan godt se Niels pointe og håber også, at de prøver nye ting - men gerne beholder noget af den samme "skørhed".
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Nyt FLCL

Indlægaf JoaCHIP » tors 30. mar 2017 20:27

Mere om den:
http://www.animenewsnetwork.com/news/20 ... ns/.100222

De har bare at lade være med at fucke den op, ellers bliver jeg helt vildt prinsessefornærmet.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Nyt FLCL

Indlægaf SsjGogo » fre 31. mar 2017 21:22

Hørt!

Hører jeg dig sige, at vi to demonstrerer i bar overkrop ved den japanske ambassade?
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Nyt FLCL

Indlægaf JoaCHIP » man 3. jul 2017 10:50

http://www.crunchyroll.com/anime-news/2 ... ists-staff

Jeg har ikke selv fået set dem endnu, så jeg har stadigvæk en trøje på. Men det kan hurtigt ændre sig!
RYST OG NYD!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Nyt FLCL

Indlægaf SsjGogo » man 3. jul 2017 22:24

Jeg står klar til at lege Hulk Hogan!
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Nyheder, interviews og artikler"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst