Death Note filmen til Netflix

Her kan du indsende relevante nyheder, interviews og artikler.
Vil du være frivillig journalist for Animanga.dk tjek her.
Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Death Note filmen til Netflix

Indlægaf l.mathiasen » tors 7. apr 2016 14:23

Den amerikanske Death Note film er åbenbart røget til Netflix efter at være droppet af Warner meget sent i pre-production.
Betyder det så at den endelig bliver lavet efter jeg ved ikke hvor mange år i development hell?
http://www.thewrap.com/adam-wingards-de ... exclusive/
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Death Note filmen til Netflix

Indlægaf l.mathiasen » fre 30. jun 2017 13:17


Kommer den 25. august. Jeg har ingen planer om at se den selv, så sig til hvis den er god.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Death Note filmen til Netflix

Indlægaf Gama » fre 30. jun 2017 20:41

meh, det bliver sådan rimelig meget en hit eller miss ting.. No inbetween... Den ser ud til kun at ha været inspireret af death note, og efter hvad jeg kan se er der meget lidt af originalen med...

men meh, jeg ender nok med at se den, og hade den fordi den er for original.
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
kaas
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1080
Tilmeldt: lør 13. aug 2011 22:59
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg

Re: Death Note filmen til Netflix

Indlægaf kaas » lør 1. jul 2017 02:13

Det ligner ærligt talt en film, der er dårlig på den der kedelige ufede måde, hvor man ikke engang har lyst til at hatewatche den :P

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Death Note filmen til Netflix

Indlægaf Gama » søn 27. aug 2017 00:18

Spoiler: vis
Ryuk's første møde med light..... Ryuk kaster rundt med ting i et klasse værelse, imens light skriger og gemmer sig under et bord.. Han er i alle henseende en dum teenager...


Jeg tror ikke jeg kunne være mere skuffet :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Death Note filmen til Netflix

Indlægaf SsjGogo » søn 27. aug 2017 21:58

Så "traileren", dvs de klip man ser når man scroller over filmen - og jeg valgte at se "The Mist".

Det siger lidt det hele.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Death Note filmen til Netflix

Indlægaf Manna » man 28. aug 2017 07:21

Min veninde og jeg besluttede os for at se den, simpelthen bare for at se hvor meget de havde fucked op. Med os havde vi min kæreste, der intet aner om hverken animeen eller mangaen.

Allerede da vi konstaterer at den på den danske Netflix åbenbart heder "Dødens notesbog" dør vi af grin. Og dør lidt indeni. Og det fortsætter hele filmen igennem. Da vi ser det første dødsfald mener kæresten at det mest af alt minder om Final Destination.
Spoiler: vis
- Hvad sker der lige for Light, han har då fået komplet personality skift.
- Hvorfor må vi ikke se Ryuk ordenligt (ahh derfor! han er grim) og hvorfor I alverden opfører han sig så underligt?
- Ahahahaha hvorfor er L spillet af en sort mand (Det er virkelig ikke racistisk ment, L er da nok bare den underligste karakter at gøre sort?)
- Hvorfor er hele filmen så rushed, når de alligevel lægger op til en mere til sidst?
- Hvorfor er Mia/Misa så dominerende, og hvor er Rem, hendes Shinigami?
- Og hvor er min løbende kamp på intelligens mellem L og Light - som var det der originalt drev HELE POLTTET i Death Note?!


Konklusion: Den eneste grund til at den ligger under 'Gyser' er da fordi den er så gyseligt lavet -_-
~Queen of the night~


Tilbage til "Nyheder, interviews og artikler"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster