Ny Code Geass anime på vej

Her kan du indsende relevante nyheder, interviews og artikler.
Vil du være frivillig journalist for Animanga.dk tjek her.
Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Ny Code Geass anime på vej

Indlægaf l.mathiasen » man 28. nov 2016 15:21

http://www.animenewsnetwork.com/news/20 ... gy/.109224
Der er blevet annonceret ny Gode Geass anime; 3 film der samler plottet fra de 2 serier med Lelouch og CC's pizzaspisende eventyr, men ikke nok med det, så kommer der også helt ny historie der fortsætter fortællingen om Lelouch.

Personligt mener jeg ikke at det er strengt nødvendigt at lave en ny Code Geass serie. Historien var afsluttet. Men ok, sæson 2 var alligevel noget værre pjat, så det gør ikke ikke så meget, det ville være slemmere hvis man lavede fortsættelser til ting som Blade Runner eller Mary Poppins, men ingen ville være dumme nok til at gøre sådan noget! ;D
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Ny Code Geass anime på vej

Indlægaf JoaCHIP » man 28. nov 2016 16:15

l.mathiasen skrev:... hvis man lavede fortsættelser til ting som Blade Runner eller Mary Poppins, men ingen ville være dumme nok til at gøre sådan noget! ;D

Auuuuu SHOTS FIRED!!!
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Ny Code Geass anime på vej

Indlægaf Shadari » man 28. nov 2016 17:44

l.mathiasen skrev:http://www.animenewsnetwork.com/news/2016-11-27/code-geass-gets-new-sequel-and-anime-compilation-film-trilogy/.109224
Der er blevet annonceret ny Gode Geass anime; 3 film der samler plottet fra de 2 serier med Lelouch og CC's pizzaspisende eventyr, men ikke nok med det, så kommer der også helt ny historie der fortsætter fortællingen om Lelouch.

Personligt mener jeg ikke at det er strengt nødvendigt at lave en ny Code Geass serie. Historien var afsluttet. Men ok, sæson 2 var alligevel noget værre pjat, så det gør ikke ikke så meget, det ville være slemmere hvis man lavede fortsættelser til ting som Blade Runner eller Mary Poppins, men ingen ville være dumme nok til at gøre sådan noget! ;D

fedt! men er Lelouch ikke død? eller hvad? der står jeg "ressurection" så kommer han til live igen eller hvad sker der?
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Ny Code Geass anime på vej

Indlægaf l.mathiasen » man 28. nov 2016 18:16

Shadari skrev:fedt! men er Lelouch ikke død? eller hvad? der står jeg "ressurection" så kommer han til live igen eller hvad sker der?

Det debatterer man endnu, døde Lelouch eller var det ham der kørte vognen med halm CC lå i til slut?
Den åbne slutning var jo perfekt, for så var der jo altid muligheden. Han havde jo afsluttet sin gerning, så historien var jo slut under alle omstændigheder.
Det er der jeg ser problemet med en ny anime, for så er mystikken og legenden jo væk, man ved det var ham i vognen, og så kommer der mere historie til en afsluttet fortælling.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Ny Code Geass anime på vej

Indlægaf Shadari » man 28. nov 2016 18:21

l.mathiasen skrev:
Shadari skrev:fedt! men er Lelouch ikke død? eller hvad? der står jeg "ressurection" så kommer han til live igen eller hvad sker der?

Det debatterer man endnu, døde Lelouch eller var det ham der kørte vognen med halm CC lå i til slut?
Den åbne slutning var jo perfekt, for så var der jo altid muligheden. Han havde jo afsluttet sin gerning, så historien var jo slut under alle omstændigheder.
Det er der jeg ser problemet med en ny anime, for så er mystikken og legenden jo væk, man ved det var ham i vognen, og så kommer der mere historie til en afsluttet fortælling.

okay synes også det mærkeligt med en fortsættelse :/ synes den havde en fed slutning
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Naiera
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1209
Tilmeldt: man 2. sep 2013 00:17
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Ny Code Geass anime på vej

Indlægaf Naiera » tirs 29. nov 2016 03:53

Akito the Exiled er ret go'.


Tilbage til "Nyheder, interviews og artikler"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster