Viborg Animationsfestival 2017 KAWAII & EPIKKU

Her kan du indsende relevante nyheder, interviews og artikler.
Vil du være frivillig journalist for Animanga.dk tjek her.
Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Viborg Animationsfestival 2017 KAWAII & EPIKKU

Indlægaf l.mathiasen » tors 18. maj 2017 16:57

Viborg Animationsfestival, som i år er fra 25. september til 1. oktober, har denne gang valgt et japansk tema, og siden jeg er doven vælger jeg bare at tage deres forside tekst og smide herunder

I 2017 sætter Viborg Animationsfestival fokus på Japan – verdens mest fantastiske tegneserie- og animationsland! Under temaet ”KAWAII & EPIKKU” fejrer vi Japan på alle tænkelige måder, og du kan blandt andet besøge vores Animé og Manga Museum, opleve en vaskeægte Manga Artist Battle, gå på opdagelse i grænselandet mellem kunst og animation, og selvfølgelig se masser af gratis film! Vi lover dig, at det bliver både episk (EPIKKU) og nuttet (KAWAII)!

http://animationsfestival.dk/ program kommer senere
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Sneffe
Kage
Kage
Indlæg: 788
Tilmeldt: lør 12. jan 2013 00:22
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Viborg Animationsfestival 2017 KAWAII & EPIKKU

Indlægaf Sneffe » man 2. okt 2017 18:14

Jeg var inde og se Akira og Your Name, som begge er glimrende film som i den grad ikke bliver dårligere af at komme op på det store lærred. Desværre havde jeg ikke tid til at se flere film end disse eller se andre dele af festivallen (Der blev også vist Perfect Blue og Paprika af Satoshi Kon!). Alt i alt er det bare et fedt arrangement og det var ikke engang nødvendigt at bestille billetter, hvis blot man mødte op omkring 20 minutter før forestillingen :)

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Viborg Animationsfestival 2017 KAWAII & EPIKKU

Indlægaf JoaCHIP » man 2. okt 2017 19:03

Fedt!
Synd du gik glip af Paprika. Den må ellers også være mega flot i biografen.
Det kniber lidt mere med at huske Perfect Blue, men den er vistnok også ret interessant.

PS: De ku' nu godt have valgt et lidt mindre tåkrummende navn til den festival... ;D
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Sneffe
Kage
Kage
Indlæg: 788
Tilmeldt: lør 12. jan 2013 00:22
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Viborg Animationsfestival 2017 KAWAII & EPIKKU

Indlægaf Sneffe » man 2. okt 2017 20:33

JoaCHIP skrev:Fedt!
Synd du gik glip af Paprika. Den må ellers også være mega flot i biografen.
Det kniber lidt mere med at huske Perfect Blue, men den er vistnok også ret interessant.

PS: De ku' nu godt have valgt et lidt mindre tåkrummende navn til den festival... ;D


Jeg erklærer mig helt enig... det gør ondt at læse. Men de har nu været gode til at vælge film i år det må man give dem :)


Tilbage til "Nyheder, interviews og artikler"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster