Shihou's Skriverier - Diskussion

Her kan du indsende relevante nyheder, interviews og artikler.
Vil du være frivillig journalist for Animanga.dk tjek her.
Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Shihou's Skriverier - Diskussion

Indlægaf Shihoudani » søn 25. sep 2011 00:35

Her er emnet til at frit diskutere alt hvad der bliver skrevet om i Shihou's Skriverier! Hvad synes du om indholdet, gode/dårlige emner, overrasket, gamle nyheder, etc? Feedback og meninger om sagerne er velkomne her!
Bare husk at denne tråd er ikke til flaming/hate - altså at nedgøre eller tale grimt om indholdet eller mig. At komme med konstruktiv kritik er super! Men det er vigtigt at man kan skelne imellem had og konstruktiv kritik.

Så diskuter løs! :D
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Re: Shihou's Skriverier - Diskussion

Indlægaf Shihoudani » lør 1. okt 2011 23:59

Okay, så nu er der jo ikke kommet SÅ voldsomt meget feedback på mine nyheder, så tænkte at nu hvor der er kommet 2 indlæg må jeg hellere se at få sparket lidt gang i jer! Fordi feedback er den eneste drivkraft jeg har til at skrive det her, så ville virkelig sætte pris på at i tog jer 3 min. til lige at skrive lidt :D

Og for at gøre det lidt nemmere så har jeg nogen spørgsmål til jer her som i kan svare på hver gang der er nyt indlæg~~

1. Hvad synes du om dagens nyheder?

2. Er du tilfreds med indholdet?

3. Hvad vil du gerne høre mere om?

4. Er der for mange/for lidt billeder?

5. Andet?

Så jeg håber at i gider skrive lidt feedback til mig hvis i har læst mine nyheder! :D
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Shihou's Skriverier - Diskussion

Indlægaf SsjGogo » søn 2. okt 2011 08:56

Indtil videre rigtig fine artikler og godt, lettilgængelig sprog. Jeg så personligt flere artikler om, hvad der rører sig i miljøet i Danmark.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
ILoveCake
Jonin
Jonin
Indlæg: 453
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 17:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Køge

Re: Shihou's Skriverier - Diskussion

Indlægaf ILoveCake » ons 28. dec 2011 20:57

Jeg synes også godt, man kunne skrive noget mere om hvad der sker I Danmark :3
Men ellers er det nogle interessante nyheder :3
Det kunne også være fedt med noget, ikke så mange kender til(Noget helt nede der, hvor hjemmesiderne man besøger, kun kan findes på japansk xD), altså, sådan noget, som nærmest kun er kendt I Japan. (F.x Nico Nico Douga, før de lavede den engelske version af siden ^^)
Håber du vil tænke lidt over det :3
Story of Leopardess ~

Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Re: Shihou's Skriverier - Diskussion

Indlægaf Shihoudani » ons 28. dec 2011 21:05

Jeg er skam glad for feedback'en, godt at vide at folk faktisk læser det jeg skriver.

Men mht. til det i skriver, så er det lidt mere end godt svært at skrive hvad der sker i DK udover det alle ved i forvejen, da jeg ikke er så meget inde i det hele med miljøet og hvad der sker og alt det der. Som sagt; kun det i andre ved i forvejen og det er lidt kedeligt at høre om!

og det der med ting der er helt nede i undergrunden i japan bliver også mere end godt svært; jeg kan ikke læse japansk :P det er også derfor jeg trækker mine nyheder fra engelske sider.
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Shihou's Skriverier - Diskussion

Indlægaf SsjGogo » ons 28. dec 2011 21:08

Shihoudani skrev:Jeg er skam glad for feedback'en, godt at vide at folk faktisk læser det jeg skriver.

Men mht. til det i skriver, så er det lidt mere end godt svært at skrive hvad der sker i DK udover det alle ved i forvejen, da jeg ikke er så meget inde i det hele med miljøet og hvad der sker og alt det der. Som sagt; kun det i andre ved i forvejen og det er lidt kedeligt at høre om!

og det der med ting der er helt nede i undergrunden i japan bliver også mere end godt svært; jeg kan ikke læse japansk :P det er også derfor jeg trækker mine nyheder fra engelske sider.



Det er jo en god opfordring til at dykke lidt dybere i miljøet i Danmark - hvis du naturligvis lyster og har overskud til det! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
ILoveCake
Jonin
Jonin
Indlæg: 453
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 17:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Køge

Re: Shihou's Skriverier - Diskussion

Indlægaf ILoveCake » ons 28. dec 2011 21:32

Shihoudani skrev:Jeg er skam glad for feedback'en, godt at vide at folk faktisk læser det jeg skriver.

Men mht. til det i skriver, så er det lidt mere end godt svært at skrive hvad der sker i DK udover det alle ved i forvejen, da jeg ikke er så meget inde i det hele med miljøet og hvad der sker og alt det der. Som sagt; kun det i andre ved i forvejen og det er lidt kedeligt at høre om!

og det der med ting der er helt nede i undergrunden i japan bliver også mere end godt svært; jeg kan ikke læse japansk :P det er også derfor jeg trækker mine nyheder fra engelske sider.

Mere bare om ting, der ikke findes så meget info om xD
Men ja, jeg kan skam heller ikke finde så meget info, jeg mener, en sanger jeg kender ved navn Lon, indtil for omkring to uger siden var hendes køn ukendt. Altså at hun ikke havde bekræftet om hun var en dreng eller en pige.
Story of Leopardess ~


Tilbage til "Nyheder, interviews og artikler"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster