Hosoda Mamorus ny anime film får premiere til juli 2012

Her kan du indsende relevante nyheder, interviews og artikler.
Vil du være frivillig journalist for Animanga.dk tjek her.
Brugeravatar
Egrimm
Chibi
Chibi
Indlæg: 32
Tilmeldt: man 23. maj 2011 10:20
Køn: Mand
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Hosoda Mamorus ny anime film får premiere til juli 2012

Indlægaf Egrimm » tors 15. dec 2011 10:01

Hosoda Mamoru (細田 守), der er kendt for de populære og anmelder-roste værker “The Girl Who Leapt Through Time” og “Summer Wars", kommer nu med en ny film, Ookami Kodomo no Ame to Yuki (おおかみこどもの雨と雪).
Billede
Filmen får premiere til juli 2012 og følger Hana, en 19 årig college elev som forelsker sig i en varulv og får to varulve-børn (Ookami Kodomo), Ame og Yuki (regn og sne).

Filmens manuskript-forfatter er Okudera Satoko, medens character designs bliver lavet af Sadamoto Yoshiyuki.

Taget fra AnimeGuiden.

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Hosoda Mamorus ny anime film får premiere til juli 2012

Indlægaf *Wish* » tors 15. dec 2011 13:39

Det er jo en lovende blanding af navne, der er involveret i den film. Den vil jeg glæde mig til at se. Jeg kunne godt lide The Girl Who Leapt Through Time, og Summer Wars var virkelig god.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hosoda Mamorus ny anime film får premiere til juli 2012

Indlægaf SsjGogo » tors 15. dec 2011 13:43

Ser bestemt spændende ud!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
SomethingPurple
Animangaorakel
Animangaorakel
Indlæg: 1279
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Kvinde

Re: Hosoda Mamorus ny anime film får premiere til juli 2012

Indlægaf SomethingPurple » lør 17. dec 2011 01:20

Synes meget at Hosoda Mamoru bliver overset herhjemme, både The Girl Who Leapt Through Time og Summer Wars var begge bedre end så mange af de seneste Ghibli film og burde få chancen herhjemme.

Synes stadig det lidt tragikomisk at han blev "fyret" af Ghibli som instruktør på Det Levende Slot og nu er i gang med at danne sit eget stude mens Ghibli forsøger at finde en arvtager for Miyazaki.
Billede
Gintoki vil ikke betragtes som et mandemenneske men mere som en blanding mellem noget der flagre og er lavet af mursten...

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: Hosoda Mamorus ny anime film får premiere til juli 2012

Indlægaf Etex » lør 17. dec 2011 18:51

SomethingPurple skrev:Synes meget at Hosoda Mamoru bliver overset herhjemme, både The Girl Who Leapt Through Time og Summer Wars var begge bedre end så mange af de seneste Ghibli film og burde få chancen herhjemme.

Bare det ikke er SF-film, Pan Vision eller Noble Entertainment. De er nogle af de værste udgivere jeg har set >__< Ville derimod håbe at de vil blive udgivet af enten: Scanbox, Nordisk Film eller Midget Entertainment. Nogle af mine yndlings udgivere. Men hvem ved, måske køber Camerafilm rettighederne til nogle a Hosoda's film når de er færdige med at udgive Hayao's film. (Hvilket de bliver til næste år)
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)


Tilbage til "Nyheder, interviews og artikler"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster