Hvor er deltagerne blevet af...?

Her kan du indsende relevante nyheder, interviews og artikler.
Vil du være frivillig journalist for Animanga.dk tjek her.
Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvor er deltagerne blevet af...?

Indlægaf JoaCHIP » søn 22. apr 2012 14:43

Trieu skrev:Det er værd at bemærke at hvis man søger efter "manga con", "manga messe", "anime con" og lignede på google, så er j-popcon normalt det eneste con hvis hjemmeside dukke højt op på google.

God pointe. Jeg tror dog at ordet "con" er noget man bruger, hvis man i forvejen er vant til at gå til con'er. En helt udefra kommende person ville måske nærmere søge på "convention", "messe" eller "party". Det er dog stadigvæk J-popcon, genki og sørme også comicparty som dukker op. Jeg søgte fra en anden google konto end min egen for at undgå google's brugertilpassede søgninger.

Trieu skrev:Der ud over, så henvende Kita, haf og svs sig geografisk mest til fans der bor i Jylland

Togbilletter er desværre sindssygt dyre her i landet, og brugerne er i en alder, hvor man ikke bare lige kaster en plovmand efter en togbillet. De små foreninger er helt klart sværere at finde end de store, bl.a. pga. manglende reklame og websider som ikke er optimeret til at dukke op på søgemaskinerne.

Den gode nyhed er, at man kan trykker på menu-punktet "Danmarks Kort" ude i venstre side af dette site, og finde sin nærmeste anime/manga/cosplay forening!
RYST OG NYD!


Tilbage til "Nyheder, interviews og artikler"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster