en ide til et blad

Til alt Japan relateret diskussion lige fra mode til kultur og andet.
Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: en ide til et blad

Indlægaf meichan » tirs 18. sep 2012 07:22

-.- har en j-pop blog men ingen gider den så derfor vil jeg ligesom prøve noget andet ligesom
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
MangaAnimeLover
Jonin
Jonin
Indlæg: 315
Tilmeldt: tors 26. jul 2012 11:45
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Nørresundby
Kontakt:

Re: en ide til et blad

Indlægaf MangaAnimeLover » tirs 18. sep 2012 12:31

Det kan jeg godt forstå. Der er ikke andet for end at kaste sig ud i det. Du kan evt. starte med at finde folk, der vil hjælpe med bladet. Igen, held og lykke med projektet. Jeg glæder mig til at se, hvad det bliver til :) (Y)
Billede
Friends are the best. But my friends are even better!

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: en ide til et blad

Indlægaf meichan » tirs 18. sep 2012 12:52

ja men fordi jeg ikk er ærlig meget social så bliver det svært og finde folk
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
MangaAnimeLover
Jonin
Jonin
Indlæg: 315
Tilmeldt: tors 26. jul 2012 11:45
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Nørresundby
Kontakt:

Re: en ide til et blad

Indlægaf MangaAnimeLover » tirs 18. sep 2012 13:04

meichan skrev:ja men fordi jeg ikk er ærlig meget social så bliver det svært og finde folk

Hvad med at slå en besked op i diverse anime-relaterede grupper på Facebook? Der er jeg sikker på, du nok skal komme igennem :) (Desuden er det en dårlig ting at give op på forhånd).
Billede
Friends are the best. But my friends are even better!

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: en ide til et blad

Indlægaf meichan » tirs 18. sep 2012 13:07

alså er kun med i en gruppe på face og ved jo ikk om nogle vil læse det og er nemlig igang med at lære danse og synge så bladet kommer lige i 2 række
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: en ide til et blad

Indlægaf nielsm » ons 19. sep 2012 00:02

meichan skrev:-.- har en j-pop blog men ingen gider den så derfor vil jeg ligesom prøve noget andet ligesom

Forudsat du har reklameret for den, så er der reelt kun én grund til at folk ikke gider læse en blot, og det er hvis den er uinteressant eller dårligt skrevet. Hvem som helst kan starte en blog men det er meget få der bliver til noget stort.

Derfor synes jeg stadig du skal prøve at skrive for et af de etablerede blade. Hvis du gør det får du (forhåbentlig) en redaktør, og en redaktørs fornemste opgave er at lede sine skribenter til at skrive gode og relevante artikler.
Skriv en artikel, send den til Starlight, se hvad de siger. Forhåbentlig får du noget kritik tilbage, og så svarer du med en bedre artikel. Gør det!

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: en ide til et blad

Indlægaf meichan » ons 19. sep 2012 08:45

ja men som jeg jo siger, de andre blade lyder ikk noget får mig jo så kommer det jo ti og være træls og være der, bladende er gode og det men de siger ikk noget får mig
Billede
Spoiler: vis
Billede

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: en ide til et blad

Indlægaf *Wish* » tors 20. sep 2012 12:09

meichan skrev:-.- har en j-pop blog men ingen gider den så derfor vil jeg ligesom prøve noget andet ligesom

Hvorfor tror du det er nemmere, at få folk til at læse et blad frem for en blog om præcis samme emne? Hvad har du gjort for at gøre folk i fanmiljøet opmærksomme på din blog?

meichan skrev:alså er kun med i en gruppe på face og ved jo ikk om nogle vil læse det og er nemlig igang med at lære danse og synge så bladet kommer lige i 2 række

At lave et blad er ikke noget man sådan lige gør. Vil du nå ud til flere folk, så bliv medlemmer af flere grupper og like/synes godt om flere relevante sider. Som andre har nævnt, er det altså noget nemmere med en blog - især når det kommer til det tekniske. På en blog er der mindre at tænke på med hensyn til opsætning, da man bare kan bruge en standard template.

Hvis du bare vil lave et blad, fordi du gerne vil prøve noget andet end din blog, kunne du jo skrive nogle artikler her til AniManga.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: en ide til et blad

Indlægaf SsjGogo » tors 20. sep 2012 12:31

Mht. artiklerne på AniManga - skal du være mere end velkommen til det. :)

Det anbefales dog igen, at du få en til at hjælpe dig med at korrekturlæsning, layout m.m. - men emner som japansk musik m.m. er mere end velkomne.
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Japan"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster