en ide til et blad

Til alt Japan relateret diskussion lige fra mode til kultur og andet.
Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

en ide til et blad

Indlægaf meichan » man 17. sep 2012 01:07

så jeg tænker lidt med at lave et dansk japansk kultur blad men ved ikk hvordan jeg skal lave det, ville ihvertfald have j-pop,j-rock og mmd i det få ser intet af det andre steder, vil skam også få meget andet med som tøj stile, det sidste nye derfra, vocaloid og alt det jeg kan komme på, kan folk fortælle hvordan i laver jeres blade, tænker det nok kun bliver digital får aner ikk hvordan man laver blade og det men hvis det bliver stort nok kan jeg måske få det til og blive sådan, bare skriv hvis i vil have flere detaljer
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
MangaAnimeLover
Jonin
Jonin
Indlæg: 315
Tilmeldt: tors 26. jul 2012 11:45
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Nørresundby
Kontakt:

Re: en ide til et blad

Indlægaf MangaAnimeLover » man 17. sep 2012 13:02

Starlight Magazine, DKos og CosMag er tre danske blade, der udgives på nettet. Du kan læse dem og få inspiration til, hvad dit blad skal indeholde. Du kan også tage kontakt til nogle af de, der hjælper med at lave bladene, og høre, om de kan give dig nogle startertips :)
Held og lykke!
Billede
Friends are the best. But my friends are even better!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: en ide til et blad

Indlægaf SsjGogo » man 17. sep 2012 13:22

Du kan jo også vælge, at skrive nogle artikler for et af de eksisterende blade, som bl.a. kan indeholde artikler om J-rock etc.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
MangaAnimeLover
Jonin
Jonin
Indlæg: 315
Tilmeldt: tors 26. jul 2012 11:45
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Nørresundby
Kontakt:

Re: en ide til et blad

Indlægaf MangaAnimeLover » man 17. sep 2012 13:26

Enig med Gogo. Samtlige 3 blade mangler hele tiden skribenter til at hjælpe med at skrive artikler. Jeg er sikker på, de vil elske at få hjælp :) Skriv til dem og hør :D
Billede
Friends are the best. But my friends are even better!

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: en ide til et blad

Indlægaf meichan » man 17. sep 2012 14:14

MangaAnimeLover skrev:Starlight Magazine, DKos og CosMag er tre danske blade, der udgives på nettet. Du kan læse dem og få inspiration til, hvad dit blad skal indeholde. Du kan også tage kontakt til nogle af de, der hjælper med at lave bladene, og høre, om de kan give dig nogle startertips :)
Held og lykke!

alså de er jo kun om cosplay og tænker nok måske kun at like have det lidt med men ikk så meget
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: en ide til et blad

Indlægaf nielsm » man 17. sep 2012 14:19

meichan skrev:alså de er jo kun om cosplay og tænker nok måske kun at like have det lidt med men ikk så meget

Jeg tror at dem på Starlight Magazine bliver lidt fornærmede hvis du kalder lolita-mode for cosplay ^^
Faktisk vil jeg mene at i hvert fald nogen artikler om japansk musik kan have relevans for Starlight Magazine, da lolita-kulturen i Japan i en vis grad har rødder i Visual Kei subgenren af J-rock. Prøv at snakke med dem.

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: en ide til et blad

Indlægaf meichan » man 17. sep 2012 14:22

nielsm skrev:
meichan skrev:alså de er jo kun om cosplay og tænker nok måske kun at like have det lidt med men ikk så meget

Jeg tror at dem på Starlight Magazine bliver lidt fornærmede hvis du kalder lolita-mode for cosplay ^^
Faktisk vil jeg mene at i hvert fald nogen artikler om japansk musik kan have relevans for Starlight Magazine, da lolita-kulturen i Japan i en vis grad har rødder i Visual Kei subgenren af J-rock. Prøv at snakke med dem.

ved en helt del om lolita og mente bare det var med tøj at gøre, ville selv gå i lolita hvis danmark var bedere, og visual kei med lolita hedder oshare kei, eller man kan kalde det cute j-rock, og vil nok mest får mere ud til folk end det der alleredde er om så lolita og cosplay kommer lidt i det
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
MangaAnimeLover
Jonin
Jonin
Indlæg: 315
Tilmeldt: tors 26. jul 2012 11:45
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Nørresundby
Kontakt:

Re: en ide til et blad

Indlægaf MangaAnimeLover » man 17. sep 2012 14:24

Hvis du nu læser bladene, Meichan, vil du se, at de fleste af dem faktisk har andre ting med vedr. Japan og japansk kultur :)
Billede
Friends are the best. But my friends are even better!

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: en ide til et blad

Indlægaf meichan » man 17. sep 2012 14:29

MangaAnimeLover skrev:Hvis du nu læser bladene, Meichan, vil du se, at de fleste af dem faktisk har andre ting med vedr. Japan og japansk kultur :)

vel mest bare vide hvordan de laver dem fordi der nogle ting man ikk rigtigt får frem syndes jeg
Billede
Spoiler: vis
Billede

P1xas
Chibi
Chibi
Indlæg: 49
Tilmeldt: tirs 28. aug 2012 21:00
Køn: Mand

Re: en ide til et blad

Indlægaf P1xas » man 17. sep 2012 14:41

a
Senest rettet af P1xas tirs 22. okt 2019 18:35, rettet i alt 1 gang.


Tilbage til "Japan"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 55 gæster