Asiatisk live-action anbefalings-tråden

Til alt Japan relateret diskussion lige fra mode til kultur og andet.
Brugeravatar
Willow
Jonin
Jonin
Indlæg: 218
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 15:48
Køn: Kvinde

Asiatisk live-action anbefalings-tråden

Indlægaf Willow » lør 5. jan 2013 17:29

Da jeg kan se, at anbefalinger omkring anime er gået lidt amok, laver jeg lige en grundlæggende anbefalingstråd for asiatisk live-actions, film såvel som serier.

Hvis i mangler noget live-action at se, kan i skrive her, og så kan folk så prøve at komme med anbefalinger. Denne tråd har jeg placeret i japansk sektionen, men det skulle gerne være for alle former for asiatisk live-action og ikke kun japanske. Jeg kunne se, der var en generel tråd om asiatisk mad og jeg går også udfra denne primært vil handle om japanske live-action-serier og film.

Grunden til at jeg starter den op, er egentlig fordi min lillesøster har plaget mig omkring serier, hun skal se, de sidste par dage, og da jeg kun ser live-actions sammen med hende, kan jeg ikke rigtig anbefale hende noget. Så jeg foreslog, hun spurgte herinde, hvilket blev til, at jeg spørger herinde -_-*

Hendes besked er følgende;
Hej min søs har set: alle versioner af hanakimi, hana yori dango, skip beat, sprout, ouran highschool hostclub, kimi wa peto.... og har brug for populære super søde og gode og sjove dramaer der ligner dem!!!!!
Det skal være søde highschool romance.. comedy .. handle om venskab eller kærlighed. Meget gerne venskab.
SKRIV ALT DET JEG LIGE HAR SAGT PÅ DIT FORUM TwT
venskab og kærlighed og godhed og hårde tider de skal overkomme.

Altså, kort fortalt, highschool romance-comedy om venskab og kærlighed.

Så hvis i kan anbefale noget japansk, koreansk eller kinesisk live-action til hende, ville jeg blive meget taknemlig :)
Senest rettet af Willow lør 5. jan 2013 18:16, rettet i alt 1 gang.
Og nu skal jeg finde på et eller anden originalt og humoristisk i håbet om at fange din interesse, ikke sandt? ... Hvilket pres D:

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Asiatisk live-action anbefalings-tråden

Indlægaf SsjGogo » lør 5. jan 2013 18:05

Er det kun serier eller også film?
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
mikael
Genin
Genin
Indlæg: 98
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:32
Køn: Mand
Geografisk sted: danmark

Re: Asiatisk live-action anbefalings-tråden

Indlægaf mikael » lør 5. jan 2013 18:13

Så vil jeg da anbefale min egen favorit i det område, GTO, som jeg stadig syntes er den bedste live serie jeg endnu har set.

Brugeravatar
Willow
Jonin
Jonin
Indlæg: 218
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 15:48
Køn: Kvinde

Re: Asiatisk live-action anbefalings-tråden

Indlægaf Willow » lør 5. jan 2013 18:15

SsjGogo skrev:Er det kun serier eller også film?


Jeg vil sige film såvel som serier :) Man kan jo altid specificere om man leder efter en film eller en længere serie.

Edit: og det er nu tilføjet.
Og nu skal jeg finde på et eller anden originalt og humoristisk i håbet om at fange din interesse, ikke sandt? ... Hvilket pres D:

Brugeravatar
ZealCat
Jonin
Jonin
Indlæg: 427
Tilmeldt: søn 13. nov 2011 22:57
Geografisk sted: Wow... Haven't I been here before?? x3
Kontakt:

Re: Asiatisk live-action anbefalings-tråden

Indlægaf ZealCat » tirs 8. jan 2013 20:37

Ehm... Har en halv lang liste da jeg har set lidt af hvert xD

http://mydramalist.com/dramalist/ZealCat - ved ikke om i kan se det her, men det er hver jeg har set og alle som jeg har fuldført vil jeg faktisk anbefale da de alle er gode :D
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Asiatisk live-action anbefalings-tråden

Indlægaf Manna » ons 9. jan 2013 13:31

Coffee Prince er lidt i samme stil som Hana Kimi, med genderbend, og er en rigtig sød serie. Jeg ser ikke så mange serier, men den her blev næsten slugt :D
~Queen of the night~


Tilbage til "Japan"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster