ameba

Til alt Japan relateret diskussion lige fra mode til kultur og andet.
Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

ameba

Indlægaf meichan » man 29. apr 2013 15:41

-3- nogen herinde der bruger det? jeg har brugt det noget tid men er først rigtigt begyndt og bruge det nu, bruger nok det mest pågrund af alle dem man kan følge derinde og skrive blog XD og så ens pigg~~, nå men her er min blog ihvertfald
http://ameblo.jp/meipondesu/

:3 og så kan vi jo hjælpe hinanden hvis det er jo, -3- men kan lide det mere end tumblr og face sikkert
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: ameba

Indlægaf l.mathiasen » man 29. apr 2013 15:44

Nej bruger det ikke og kommer nok ikke til det, men en lille beskrivelse hvad det var kunne være rart alligevel :3
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: ameba

Indlægaf meichan » man 29. apr 2013 16:12

hmm alså ved en bruger har man en pigg (ens karakter som man kan bruge i de spil som er der, de minder lidt om chefvile,farmvile og cityvile men syndes det er bedere) og så det jeg ved er der en blog som man kan lave designet til helt selv eller sm jeg har gjordt at tage en random, i bloggen kan man skrive i alle mugelig farver og der er de kendte smileys og nogle animations smiler det bevæger sig, man kan følge folk og de kan følge dig, man kan add billeder til det og vise video klip.

-3- sorry det ikk er særlig godt beskrevet men ved ikk hvordan jeg ellers kan sige det men ellers søg på det og sådan
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: ameba

Indlægaf Shadari » søn 6. okt 2013 20:36

meichan skrev:hmm alså ved en bruger har man en pigg (ens karakter som man kan bruge i de spil som er der, de minder lidt om chefvile,farmvile og cityvile men syndes det er bedere) og så det jeg ved er der en blog som man kan lave designet til helt selv eller sm jeg har gjordt at tage en random, i bloggen kan man skrive i alle mugelig farver og der er de kendte smileys og nogle animations smiler det bevæger sig, man kan følge folk og de kan følge dig, man kan add billeder til det og vise video klip.

-3- sorry det ikk er særlig godt beskrevet men ved ikk hvordan jeg ellers kan sige det men ellers søg på det og sådan

Synes det lyder meget interresant tror jeg tjækker det ud i morgen gider ikke nu :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Eiki
Chibi
Chibi
Indlæg: 5
Tilmeldt: søn 3. feb 2013 11:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Flesnborg (Tyskland)
Kontakt:

Re: ameba

Indlægaf Eiki » fre 3. jan 2014 21:16

Jeg ville sige det er en Bloggingside lidt som Twitter, som for det meste har medlemmer fra japan. Der er mange Visual Kei Medlemmer og forskellige folk der laver reklamer. Men også mange andre, især unge, der bare skriver blog om alle mulige ting. Udover det kan man samle "Peta" lidt som "Likes" på facebook, dem kan man fordele og samle pr dag (japansk tid)
Ja så er der det der "Pigg"-spil ~ et RPG online spil eller noget lignende og siden ikke alt så langt tid er der også madlavnings opskrifter, det synes jeg fakrisk meget interessant, da det så er original japanske opskrivter ~ eneste problem; det hele er skrevet i Kana altså i Japansk Skrift.

Jeg bruger det også, selvom jeg ikke forstår "spillet" jeg skriver blog og skriver med andre med mit dårligt japansk xD Men det virker på en eller anden måde xD
Har faktisk tilmældt mig fordi jeg ville øve katakana og hiragana og fordi jeg håbede på at komme i kontakt med nogen fra japan xD

http://profile.ameba.jp/3eiki/

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: ameba

Indlægaf meichan » man 2. jun 2014 13:00

XD det sjovt nok med og komme ud til japanske unge som læser ens blog og sådan
Billede
Spoiler: vis
Billede


Tilbage til "Japan"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster