;;A;; nogen der kan hjælpe med og oversætte??

Til alt Japan relateret diskussion lige fra mode til kultur og andet.
Brugeravatar
Selissa
Chunin
Chunin
Indlæg: 119
Tilmeldt: man 14. jan 2013 17:33
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:

Re: ;;A;; nogen der kan hjælpe med og oversætte??

Indlægaf Selissa » ons 15. maj 2013 11:51

meichan skrev:så undskyld psyg at jeg virkelig intet aner om at styre mine føelser okay, det kan godt være jeg sikkert ser forkert på japan men hader danmark så meget, der sket så mange dårlige ting får mig her og vil mere være derover, er jo bare en åndsvag tøs det skør i hovedet heheh~~


Hvis du ikke kan styre dine følelser, så kommer du til at hade et hvilket som helst land, uanset hvor mange gange du flytter.
Tag det fra en der selv har Aspergers syndrom og ADD, og heller ikke opdagede det før 16-årsalderen. Jeg har været igennem det der med ikke at kunne kommunikere med verden omkring mig, og det bliver først bedre når du ændrer dit eget livssyn. Ikke ved at ændre det sted du bor.
95% Crazy
-
http://michellelouring.wordpress.com
“If life gives you lemons, make apple juice. Then make people wonder how the hell you did it.”

Brugeravatar
psyg
Bobbi
Bobbi
Indlæg: 634
Tilmeldt: tors 22. dec 2011 02:01

Re: ;;A;; nogen der kan hjælpe med og oversætte??

Indlægaf psyg » ons 15. maj 2013 16:35

meichan skrev:så undskyld psyg at jeg virkelig intet aner om at styre mine føelser okay,

det ligner ikke en undskyldning :p

men altså du skyder dig selv i foden på så mange planer her, og resultatet vil givet vis blive at (endnu) fære tager dig seriøst.

SsjGogo skrev:Rolig nu :)

;D
「タダより高いものはない」

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: ;;A;; nogen der kan hjælpe med og oversætte??

Indlægaf meichan » ons 15. maj 2013 20:45

men fatter jo ligesom intet, har været til psygolog og det hjalp intet, har ingen venner og er tvunget på en skole jeg hader af hele verden, kan ikk ændre mig før noget af det ændre sig derfor, og hvorfor er det vi ikk kan slette vores emner? havede lavet en før som jeg sagtens kunne slette med ved denne og en mere (som jeg alligevel har ændret det første jeg skrev)
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: ;;A;; nogen der kan hjælpe med og oversætte??

Indlægaf SsjGogo » ons 15. maj 2013 20:48

Rettigheder til at slette tråde er forbeholdt administratorerne.

Jeg har valgt at lukke denne tråd, idet den er blevet fuldstændig afsporet og har taget en karakter, som kan udvikle sig til noget meget uheldigt.

/Gogo
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Japan"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster