Jeg vil lære japansk ><

Til alt Japan relateret diskussion lige fra mode til kultur og andet.
Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Jeg vil lære japansk ><

Indlægaf Gintoki » fre 8. jul 2011 17:24

Den yngste på vores hold er vidst 15 og RuneU er den ældste :P (se hans profil for alder ;)) så vi er godt og blandet aldersmæssigt :)
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Jeg vil lære japansk ><

Indlægaf Madsjen » fre 8. jul 2011 17:26

Phew det lyder godt :nom: jeg kan mærke at der skal researches på emnet nu 8)
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Nashayla
Jonin
Jonin
Indlæg: 209
Tilmeldt: man 9. maj 2011 19:49
Køn: Kvinde
Kontakt:

Re: Jeg vil lære japansk ><

Indlægaf Nashayla » lør 9. jul 2011 23:02

nielsm skrev:Du glemmer at sige hvor i landet du er, men siden du har nævnt Vestamager andetsteds her på forummet går jeg ud fra du er i københavnsområdet.
I så fald, kig på VUF, de tilbyder japansk som HF enkeltfag/aftenskole. Hvis du har afsluttet en gymnasieuddannelse kan du bare melde dig til, hvis du går i gymnasiet nu kan du måske få lov til at tage det som valgfag uden for din egen skole.
I København er der også Studieskolen, du skal bare være forberedt på at det er mere intensivt, med en lidt anden fokus, og meget dyrere, end HF enkeltfag hos VUF!


Til Madsjen: Kort info hvis du vælger enten VUF eller Studieskolen.

VUF: Går meget op i man kan de japanske tegn med hiragana, katakana og furigana, Jesper er meget skrap, der gælder det bare om at huske meget.

Studieskolen: Der er læreren ligeglade med japanske tegn, vil sige at du selv må lære dem, der lærer du kun grammatik og sammenhæng af ord og hvordan du sammensætter sætninger hvor du også lærer at bøje tiderne osv. Diana(tror ikke hun er der mere) lærte ikke deltagerne tegn, da hun syntes det var spild af tid når det var på begynder niveau.

Hvis du spørger mig foreslår jeg du tager undervisning på Studieskolen da du ville få mere ud af pengene, prisen er høj, men tro mig, du får meget mere for pengene end på VUF.

På VUF koster det dog meget mindre, omkring 600-700 kr. for et helt års undervisning, men tro mig, du kommer til at kede på højtryk, hvor du kommer til at fortryde at du overhovedet startede på at lære sproget japansk.

Vil du have spænding og intensiv undervisning så foreslår jeg (af egen erfaring) at du vælger japansk på Studieskolen. De penge er guldkorn værd. Når du afslutter på Studieskolen kan du bede læreren om det der svarer til et certifikat, som meget muligt kan give dig merit når du engang skal ind på noget videregående der omhandler japansk.
俺の温州蜜柑は何時も結構 ♥ 食べたいですか? :D


Tilbage til "Japan"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster