vil i gerne besøge Japan?

Til alt Japan relateret diskussion lige fra mode til kultur og andet.
Brugeravatar
Trieu
Jonin
Jonin
Indlæg: 223
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 14:40
Køn: Mand
Kontakt:

Re: vil i gerne besøge Japan?

Indlægaf Trieu » tirs 19. jul 2011 18:27

Det blive nok hvad jeg ende med at brænder alt min løn af på, når jeg endelige få overskud. En tur til Japan, helst på et tidspunkt hvor jeg også kan deltager i Comikket og/eller Reitaisen, også skal jeg lige hilse på manga-ka'erne der levere materiale til comic party, og.......gaddarnnit, jeg kommer til at ende med også at arbejde på min ferie ;.;

Brugeravatar
Zenia
Chunin
Chunin
Indlæg: 136
Tilmeldt: man 11. jul 2011 10:28
Køn: Kvinde

Re: vil i gerne besøge Japan?

Indlægaf Zenia » ons 20. jul 2011 11:12

Jeg har altid været vild med Japan, nok især fordi den er så anderledes. Jeg er helt vild med deres kultur, deres sprog, natur, deres skøre påfund... Ja alt.
Regner med at tage til Japan næste år sammen med manden. Planen er at vi tager en tur til Tokyo og videre til Kyoto (Har hørt der skulle være et populær anime/ manga museum der) mindst. Jeg glæder mig så meget!!!

Udover det (har haft et uheldigt liv) så HVIS der skulle ske noget meget uheldigt i mit liv. Så er planen at flygte til Japan og starte på en frisk. :)

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: vil i gerne besøge Japan?

Indlægaf ReficulNatas » ons 20. jul 2011 11:48

Zenia skrev:Jeg har altid været vild med Japan, nok især fordi den er så anderledes. Jeg er helt vild med deres kultur, deres sprog, natur, deres skøre påfund... Ja alt.
Regner med at tage til Japan næste år sammen med manden. Planen er at vi tager en tur til Tokyo og videre til Kyoto (Har hørt der skulle være et populær anime/ manga museum der) mindst. Jeg glæder mig så meget!!!

Udover det (har haft et uheldigt liv) så HVIS der skulle ske noget meget uheldigt i mit liv. Så er planen at flygte til Japan og starte på en frisk. :)


Anime Museet i Kyoto er ganske interessant, de havde så vidt jeg husker endda et par mangaer på dansk!
Men langt størstedelen af deres ting er på Japansk; der er nok Engelsk til at du ikke føler dig helt fortabt, men kan man Japansk er man bedre med ^^
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
Kaptain Anna
Kage
Kage
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors 21. jul 2011 13:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: intetsted

Re: vil i gerne besøge Japan?

Indlægaf Kaptain Anna » tors 21. jul 2011 16:22

ååårh ville også helt vildt gerne til japan syntes det lyder som et helt vildt spændene land og kultur.!!! jeg er desvæære med i den grupper der ikk lige har penge nok =( ævæv.

life sucks somes times :3
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Cutepuppy
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 10:00

Re: vil i gerne besøge Japan?

Indlægaf Cutepuppy » fre 29. jul 2011 22:46

Jeg er selv lige kommet hjem efter en måned i Japan, fly+hotel kostede 9500 kr, og det var på Shinjuku Prince Hotel som er et meget flot hotel, det kan gøres billigere på dårligere hotel.

3 Jordskælv og en Tropisk Orkan, men stadig en fed oplevelse :D

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: vil i gerne besøge Japan?

Indlægaf SsjGogo » man 1. aug 2011 16:17

Cutepuppy skrev:Jeg er selv lige kommet hjem efter en måned i Japan, fly+hotel kostede 9500 kr, og det var på Shinjuku Prince Hotel som er et meget flot hotel, det kan gøres billigere på dårligere hotel.

3 Jordskælv og en Tropisk Orkan, men stadig en fed oplevelse :D



Uploader du ikke nogle billeder af rejsen? :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: vil i gerne besøge Japan?

Indlægaf nodokasa » tirs 2. aug 2011 02:22

Jeg tror ikke der findes en Otaku, der ikke gerne vil besøge/bo i Japan. :-P
... Jeg vil i hvert fald gerne ;P
Til Tokyo og købe galt ind (og æde sushi / nudler til jeg bli'r fed).
Og strandområdet som jeg aldrig kan huske hvad hedder (bliver altid omtalt som noget stort i moderne anime).
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
Yondoloki
Chunin
Chunin
Indlæg: 170
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Geografisk sted: Odense

Re: vil i gerne besøge Japan?

Indlægaf Yondoloki » tirs 16. aug 2011 12:49

Siden jeg blev manga/anime fan har jeg også ønsket at tage til Japan, og mit ønske kommer til at gå i opfyldelse til oktober!!! :D Sidste sommer startede jeg til Aikido, og de har en tradition for hvert år at tage til Japan og træne i to uger, for dem der har tid og råd til at tage med!

Jeg kommer nok ikke til at se andet end Tokyo, men jeg glæder mig helt vildt! Det er nok ikke så meget manga eller anime jeg vil fokusere på, det kan jeg jo gøre her hjemmefra. Desuden kan jeg ikke japansk, så jeg synes det er lidt spild at købe manga eller anime, og man så ikke alligevel kan forstå hvad der bliver sagt. Tilgengæld glæder jeg mig til at opleve kulturen, og se hvordan Japan rigtig er. Det virker så fantastisk når man ser filmklip og billeder. men jeg vil nu alligevel et smut til Akihabara og Shibuya xD
Billede

Brugeravatar
mellaney
Chunin
Chunin
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons 25. maj 2011 12:15
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: vil i gerne besøge Japan?

Indlægaf mellaney » fre 19. aug 2011 09:50

(øhm ved ikke om det er det rigtige sted at skrive dette, men dette er nok det nærmeste man kan komme ellers må man gerne slette dette inlæg)

jah, jeg har også stræbet efter at komme til Japan de sidste 4-5 år og har endelig sparet op til til en tur til Japan efter jeg er færdig med 3g :D( med Japanjoruneys :P), men også vil gerne studere i Japan, så stødte jeg på denne reklame på facebook, som jeg googlede og dette viste sig at en"guide" til at hvordan man kommer til at studere i Japan, og det er et rigtig god side eftersom at meget er indviklet osv. gør denne side det meget nemmere :D

så folk som gerne også andet end rejser er dette en god side og ihvertfald er denne side værd at besøge :D
http://www.gogonihon.com
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
kaas
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1080
Tilmeldt: lør 13. aug 2011 22:59
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg

Re: vil i gerne besøge Japan?

Indlægaf kaas » ons 24. aug 2011 08:14

Jeg vil ikke besøge landet, jeg vil bo der!


Tilbage til "Japan"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster