Kawaii Subscription box

Til alt Japan relateret diskussion lige fra mode til kultur og andet.
Molly-chan
Chibi
Chibi
Indlæg: 27
Tilmeldt: søn 24. jan 2016 18:55
Køn: Kvinde

Kawaii Subscription box

Indlægaf Molly-chan » ons 27. jan 2016 18:13

Mange tak fordi I har taget så godt imod mig og svarer på mine indlæg^_^
Er der nogle af jer der tilfældigvis har erfaringer med de her japanske "subscription boxes"?
Jeg taler om et abbonoment, hvor man hver måned får tilsendt en pakke med kawaii japansk merch, fx er der Kawaii Box, Qbox, Doki Doki Box osv.
Den billigste PT er Kawaii Box, som koster (Med told og moms, tak Danmark -_-) 320 kr. Er der nogen der kender noget billigere? Eller er der nogle der fx har prøvet at subscribe og ikke få noget eller lignende? På forhånd tak for jeres svar ^U^

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Kawaii Subscription box

Indlægaf l.mathiasen » ons 27. jan 2016 18:30

Jeg kan ikke hjælpe dig med at finde en billig service, men jeg kan råde dig til i hvert fald at holde dig fra både Blippo/kawaii box og Japan Crate/Doki Doki da de skal havde sendt piratkopier ud flere gange. Jeg vil nok også være meget på vagt med de andre steder.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Kawaii Subscription box

Indlægaf Manna » ons 27. jan 2016 22:57

Jeg har ingen erfaring med lige det, men de fleste gange er det min opfattelse at det i længden er spild af penge, fordi der som regel altid er en eller anden form for bras med man ikke vil have. Hvis du gerne vil have diverse blokke, stickers og andet cute merch kan jeg anbefale at spare de penge sammen, og så kan du f.eks. tage til j-popcon i København her til marts, hvor der er gratis adgang til deres dealerrum.
Du kan også kigge rundt i diverse online shops, og prøve at få en idé om hvad der tiltaler dig mest, er det alt der har fået smækket et ansigt på, eller er det et tema, f.eks. mad, eller et bestemt "mærke" som f.eks. rilakkuma? Det gør det nemmere at sikre at de penge du bruger bliver brugt på noget der gør dig ekstra glad :D
~Queen of the night~

Brugeravatar
psyg
Bobbi
Bobbi
Indlæg: 634
Tilmeldt: tors 22. dec 2011 02:01

Re: Kawaii Subscription box

Indlægaf psyg » tors 28. jan 2016 08:11

hvis du vil have en masse random merchandise så har jeg en hel skuffe fyld med alt muligt crap jeg har fået for diverse preorders fra spil og lignende, du kan få for forsendelses omkostningen eller afhente gratis hvis du bor i nærheden af Roskilde.
「タダより高いものはない」


Tilbage til "Japan"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster