mmd (miku miku dance)

Til alt Japan relateret diskussion lige fra mode til kultur og andet.
Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: mmd (miku miku dance)

Indlægaf meichan » man 2. jun 2014 12:59

du kan animere, bruge andres motions og lave sine egne personer :33 laver også videoer i det heh, du kan se på da med alle de ting >w< syndes det er godt og det er gratis http://dug-chi.deviantart.com/
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: mmd (miku miku dance)

Indlægaf meichan » man 2. jun 2014 13:08

Billede >w< når ja mit nyeste billede, -3- det ville være sjovt hvis flere danskere brugte det lol
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: mmd (miku miku dance)

Indlægaf Shadari » man 2. jun 2014 14:15

meichan skrev:kender 2 der bruger det og de er også her, miku miku dance er et japansk program som er lavet om til engelsk så alle kan bruge det og er meget kendt i japan hvor de endda laver de så kaldte mmd cups, når man downloader det har man de kendte vocaloids som miku,kaito,rin len,neru(selvom hun er en utau) og haku og har kun an motion data, jeg aner godt nok ikk hvor mange jeg har nu, men jeg har så også det der kaldes mmd starter pack 1 og 2 hvor der er modeller i som man nomalt køber i computer bladet windows 100% derfor kalder man dem win 100% modeller, og der får man en helt del med, så er der også kommet noget der hedder pmde (pmd editor) pmd er fil navne for modellerne i mmd og musikken man bruger skal være i wave format, hvis der er spørgsmål så bare skriv
nya nya :3 :3


Laver man så selv figurerne fra bunden af eller bruger man nogle modeller og laver om på eller hva ??
Er meget nysgerrig $_$
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: mmd (miku miku dance)

Indlægaf meichan » man 2. jun 2014 20:47

Shadari skrev:
meichan skrev:kender 2 der bruger det og de er også her, miku miku dance er et japansk program som er lavet om til engelsk så alle kan bruge det og er meget kendt i japan hvor de endda laver de så kaldte mmd cups, når man downloader det har man de kendte vocaloids som miku,kaito,rin len,neru(selvom hun er en utau) og haku og har kun an motion data, jeg aner godt nok ikk hvor mange jeg har nu, men jeg har så også det der kaldes mmd starter pack 1 og 2 hvor der er modeller i som man nomalt køber i computer bladet windows 100% derfor kalder man dem win 100% modeller, og der får man en helt del med, så er der også kommet noget der hedder pmde (pmd editor) pmd er fil navne for modellerne i mmd og musikken man bruger skal være i wave format, hvis der er spørgsmål så bare skriv
nya nya :3 :3


Laver man så selv figurerne fra bunden af eller bruger man nogle modeller og laver om på eller hva ??
Er meget nysgerrig $_$

nogen laver deres egne men ligesom jeg kan man tage et hovede fra en model of en krop fra en anden og lave sine egne modeller, som du kan se i det billede hvor der er mange personer i har jeg alle selv lavet med og tage forskellige dele
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: mmd (miku miku dance)

Indlægaf meichan » man 2. jun 2014 21:04

hehhe mit nyeste vocaloid billede med anon og kanon

http://fav.me/d7kr9te
Billede
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: mmd (miku miku dance)

Indlægaf Shadari » tirs 3. jun 2014 08:50

meichan skrev:hehhe mit nyeste vocaloid billede med anon og kanon

http://fav.me/d7kr9te
Billede

Så du laver kroppene selv men ikke hovedet ?
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: mmd (miku miku dance)

Indlægaf meichan » lør 7. jun 2014 13:47

ved de to modeller har jeg ikk lavet, tager bare firskellige dele til mine ting måske en af nederdelene fra dem men en trøje fra noget andet
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: mmd (miku miku dance)

Indlægaf meichan » lør 7. jun 2014 21:32

hehhe mine nyeste videoer


Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: mmd (miku miku dance)

Indlægaf meichan » tirs 17. jun 2014 01:13

Spoiler: vis
Billede


:3 vil lige vise det nyeste jeg har lavet i mmd
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: mmd (miku miku dance)

Indlægaf Shadari » tirs 17. jun 2014 13:17

meichan skrev:
Spoiler: vis
Billede


:3 vil lige vise det nyeste jeg har lavet i mmd

Ville ikke kalde det " lave " når du ikke har tegnet eller animeret det men bare taget parter fra forskellige figure og sat dem sammen :/
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Japan"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster