The GazettE

Til alt Japan relateret diskussion lige fra mode til kultur og andet.
Brugeravatar
angelmoonstar2
Chibi
Chibi
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Vestsjælland

Re: The GazettE

Indlægaf angelmoonstar2 » fre 29. mar 2013 10:56

the GazettE kommer til Europa!!! Har koncert i Tysklan 25. og 27. sept. 2013. Nogen der vil tage til Tyskland for at se dem???
I do not care what car you drive. Where you live. If you know someone who knows someone. If your clothes are this years cutting edge. If your trust fund is unlimited. I only care about the words that flutter from your mind. They are the only thing you own. The only thing I will remember you by. I will not fall in love with your bones or skin. I will not fall in love with the places you have been. I will not fall in love with anything but the words that flutter from your extraordinary mind. 

Brugeravatar
Andrea-Chan!
Chunin
Chunin
Geografisk sted: Jorden

Indlægaf Andrea-Chan! » fre 29. mar 2013 12:44

Jeg skal derned sammen med en veninde *_*
Billede

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Indlægaf meichan » fre 29. mar 2013 13:06

hmm ved ikk om jeg skal men tror jeg venter til de kommer til sverige eller nogen engang hehehe bruge mine penge på deres albummer og singler og alt det
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
angelmoonstar2
Chibi
Chibi

Indlægaf angelmoonstar2 » lør 30. mar 2013 17:10

Andrea-Chan! skrev:Jeg skal derned sammen med en veninde *_*

Til Tyskland? Hvordan kommer i der ned og hvilken by?
I do not care what car you drive. Where you live. If you know someone who knows someone. If your clothes are this years cutting edge. If your trust fund is unlimited. I only care about the words that flutter from your mind. They are the only thing you own. The only thing I will remember you by. I will not fall in love with your bones or skin. I will not fall in love with the places you have been. I will not fall in love with anything but the words that flutter from your extraordinary mind. 

Brugeravatar
angelmoonstar2
Chibi
Chibi

Indlægaf angelmoonstar2 » lør 30. mar 2013 17:11

meichan skrev:hmm ved ikk om jeg skal men tror jeg venter til de kommer til sverige eller nogen engang hehehe bruge mine penge på deres albummer og singler og alt det

De kommer også til Finland - Men flere lande/datoer skulle blive meldt ud

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Indlægaf meichan » lør 30. mar 2013 22:44

ved jeg men er stadig ikk sikker på det men finder ud af det til den tid
Billede
Spoiler: vis