Artist Alley til KAF træf 3!

Her vil afholdte events komme hen.
Det sker, når en moderator føler at snakken er faldet til ro og datoen for eventet er overstået.
Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Artist Alley til KAF træf 3!

Indlægaf Shihoudani » tirs 20. mar 2012 20:32

Hejsa med jer! ^^
Mit navn er Shihou eller Henry, alt efter hvad man foretrækker, og som arrangør til KAF's (Københavns Anime Forening) næste træf i Valby Kulturhus, nummer 3 that is, har jeg fået den ide at vi skal da have en Artist Alley! Woo!

Der er bare et småt problem... Det er svært at lave en Artist Alley uden kunstnere! Så hvis i tegner/er kreative og vil sælge jeres kreative ting og tjene lidt penge på det SAMTIDIG med at i får en fantastisk weekend, så er det nu i skal kigge med!

Fordi der kommer nemlig til at være plads til ca. 5 borde (i ved, normale convention størrelse borde, plads til to der sidder bag det hvis man ikke vil sidde klemt) og hvis man vil have et så skal det reseveres. Der er først til mølle princip, så hvis du er for sent ude og der ikke er flere borde, så er det desværre bare ærgeligt :(

For at kunne resevere et bord SKAL du have tilmeldt dig OG betalt for KAF træffet, da jeg helst ikke ser tilmeldinger ske og så dukker ingen op. Efter du har sendt en mail med din tilmelding vil du få en bekræftelse så snart at jeg ved betalingen og tilmeldingen er gået igennem. ^^
Da bordene er forholdsvist store kan du med fordel dele bordet med en ven hvis du har lyst til det, og stadig kun skrive reservationen kun i dit navn (Din ven skal dog stadig betale for at være med til træffet).

Og speaking of pris, så er det faktisk utroligt lækkert: Et bord i Artist Alley er nemlig gratis! :O ja, du skal bare betale prisen det koster for træffet, ingen merpris for at få et bord!

For at få mere info om træffet, tilmeldelse til træffet og anden generel info, så kan du finde det her: http://animekbh.dk/ tilmelding foregår under weekend træf fanebladet i toppen.

For at tilmelde dig Artist Alley, så skriver du en mail til chirunochirumu@gmail.com med navn, hvor du kommer fra, hvad du har tænkt dig at sælge og måske også billeder af det (Tro endelig ikke at Artist Alley kun er til tegnere; det er til alt kunstnerisk, fra tegnere til craftere eller malere! Jeg vil bare gerne vide hvad det er du har tænkt dig at sælge! ^^) du vil som sagt få en bekræftelsesmail når du har tilmeldt og betalt for træffet. (Denne mail kommer også til at indeholde nogle guidelines som der skal følges, men det er nu ikke meget :D )

Hvis du har nogen spørgsmål, så kommenter her eller send en mail til overstående adresse, så vil jeg gøre det bedste jeg kan for at svare! ^^

Håber virkelig at der er nogen derude som er friske på det her, for uden jer vil min ide bare falde til jorden! Og del endelig denne besked eller send den hvis du kender nogen der er kunstnerisk anlagt og godt kan lide træf! :D

Mvh.
Shihou/Henry. :)
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Tilbage til "Afholdte events"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster