Girl-PJ-Party!

Her vil afholdte events komme hen.
Det sker, når en moderator føler at snakken er faldet til ro og datoen for eventet er overstået.
Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Girl-PJ-Party!

Indlægaf Gintoki » søn 2. sep 2012 23:55

MangaAnimeLover skrev:
Gintoki skrev:
MangaAnimeLover skrev:True true :)
Men de fleste diskussioner kommer til at foregå på Facebook, idet det er dér, hvor flest skriver :)

Det syntes jeg faktisk er ret ærgerligt..

Hvis du kan overtale alle FB-gruppens medlemmer til at oprette sig her på forum og tage diskussionerne her, er du meget velkommen ;) Men faktum er, at hvis vi skal have spredt ordet om vores arrangement, må vi også gøre det gennem Facebook, hvor majoriteten af diskussionerne naturligvis også kommer til at foregå, fordi det er dér, de fleste har set os igennem. Det er ikke noget, hverken Yumiko eller jeg kan gøre noget ved :)

Øhh, det er lige præcis noget Du og Yumiko kan gøre noget ved i og med at det er jer der har startet dette event igennem Denne side. I vælger jo selv om i vil lade det hele køre på FB eller ej ved at i undlader at holde det til eller dele det medAnimanga. Endvidere, så startede i jo også denne idé på denne side så at det hele køre over på FB er jo noget i har gjort det til og ikke en selvfølge.
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
SomethingPurple
Animangaorakel
Animangaorakel
Indlæg: 1279
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Kvinde

Re: Girl-PJ-Party!

Indlægaf SomethingPurple » man 3. sep 2012 00:10

Jammen det da fint i vil lave et hygge arrangement for alle jeres FB venner og deres FB venner og det ønsker jeg jer da held og lykke med, men nu det lidt svært folk uden for at finde frem til et event i en eller andet facebook gruppe og alt den FB fokuseringen gør det altså meget svært for nye folk finde frem til events for ikke tale om det udelukker folk, der ikke er på FB, FB kan være gode til mange ting men det også et meget lukket univers for googlesøgning når vi taler om lukkede grupper.
Billede
Gintoki vil ikke betragtes som et mandemenneske men mere som en blanding mellem noget der flagre og er lavet af mursten...

Brugeravatar
MangaAnimeLover
Jonin
Jonin
Indlæg: 315
Tilmeldt: tors 26. jul 2012 11:45
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Nørresundby
Kontakt:

Re: Girl-PJ-Party!

Indlægaf MangaAnimeLover » man 3. sep 2012 00:18

Jeez, come on people!? Hvad vil I have, vi skal gøre? Holde al information udelukkende på Animanga? Vi bruger Facebook til at tiltrække flere kunder, for uden dem bliver der slet intet con. Vi gør det, vi kan, for at udbrede vores arrangement her, og ja, det betyder, at Facebook har en væsentlig rolle. Men det betyder ikke, at I, der ikke er på FB, skal snydes for vigtig information.
Billede
Friends are the best. But my friends are even better!

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Girl-PJ-Party!

Indlægaf Gintoki » man 3. sep 2012 00:19

MangaAnimeLover skrev:Jeez, come on people!? Hvad vil I have, vi skal gøre? Holde al information udelukkende på Animanga? Vi bruger Facebook til at tiltrække flere kunder, for uden dem bliver der slet intet con. Vi gør det, vi kan, for at udbrede vores arrangement her, og ja, det betyder, at Facebook har en væsentlig rolle. Men det betyder ikke, at I, der ikke er på FB, skal snydes for vigtig information.

I kunne lokke folk til via FB og så få dem over på siden her og holde det meste på siden her :3 På den måde ville i også gavne Animanga.dk :)
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Yumiko
Chibi
Chibi
Indlæg: 41
Tilmeldt: søn 19. aug 2012 20:17
Køn: Kvinde
Geografisk sted: 3600 - Gangsta! ;)
Kontakt:

Re: Girl-PJ-Party!

Indlægaf Yumiko » man 3. sep 2012 00:22

Det er ikke lukket. Informationer vil bliver sat op her. Folk her vil blive informeret om hvad der bliver bestemt på FB og folk på FB vil blive informeret om hvad der bliver bestemt her.

Vi har åbnet eventet for FB for at kunne gøre det større, da Animanga i sig selv ville gøre det til et lukket event. Vi holder det åbent for begge sider. Hvis connet lykkes vil vi lave en hjemmeside hvor alle kan følge med.

Jeg håber jeg har gjort det klart og har udret nogle ting nu.

Udover det har jeg nogle informationer der vil blive sat op her såvel som facebook:

Hej og velkommen til introduktionen til Shoujo-con!
Shoujo-con bliver et hyggeligt lille Con for alle Manga og Anime fans, som kan mødes én gang om året og nyde det hyggelige selskab, se på boder, joine aktiviteter, men vigtigst af alt! Have det sjovt!


Connet vil foregå i Århus i én af de følgende weekender, alt efter hvad flertallet kan og hvad forsamlingshuset har tid til: d. 9. til 11. November, d. 16. til 18. November eller d. 23. til 25. November.

Prisen vil variere alt efter hvor meget lokationen vil koste og hvor mange mennesker der tilmelder sig, men vi regner med mellem 120 kr. til 200 kr. (Alt overskuddet vil gå til at betale for fede spil, præmier, animer osv.)

Konkurrencer! Der kommer til at være nogle konkurrencer, hvor mange er vi ikke helt sikre på, men vi kan afsløre nogle af dem vi allerede har fundet på:
• Pudekamp!
- Alle pigerne og de drenge der er klædt ud som piger vil få lov til at deltage i dette event. Man skal have en pude som ikke har noget hårdt på sig og den sidste der står får en fed præmie! Reglerne for denne konkurrence vil komme op på senere tidspunkt
• Crossplay!
- Det er ikke en endegyldig regel at drengene skal være klædt ud som piger, men det ville da være enormt sjovt! Derfor opfordre vi drengene til at gøre det og alle der gør det kan melde sig til en konkurrence om hvem der har gjort det bedst. De vil få taget et billede og folk skal så i løbet af Lørdag stemme på hvem de mener er bedst og vinderen vil få en mystisk præmie!
• Cosplay show!
- Det vil ikke være helt ligesom til J-pop eller Genki, men hvis nogen har lyst kan de kontakte Jacquelyn Ejsing på FB, Skype eller mobil (kontakt oplysninger vil kunne findes nederst på siden). Der vil derefter blive stemt og vinderne vil få en over nice præmie!

Events! Det er jo vigtigt at der sker noget til sådan et lille nyfødt hygge arrangement, derfor vil der komme ting som et lille spa, singstar, som alle kan få lov til at se, make up tips og så meget mere. Vi er ikke helt færdige med planlægningen af det, men folk må MEGET gerne komme med ideer! Kontakt venligst Jacquelyn Ejsing, Mike Mørch eller Louise Vangsted for dette! De ting vi har fundet ud af der skal være er følgende:
• Spa – hvor man kan komme til at føle sig forfrisket og smuk (søger frivillige til hjælp af dette)
• Make over hjørnet – hvor man enten kan få en make over eller bare make up tips (søger frivillige til hjælp af dette)
• Singstar – hvor man kan vise sin indre rockstjerne!
• Andre spil – tager gerne imod forslag! Og alle der har konsoller eller spil de gerne vil lade os låne, kontakt os venligst!
• Danse hjørne – hvor folk kan gnubbe sig op og ned af hinanden og vise hvor lækre de er!
• Auktion – hvor folk kan købe ting til billige penge og andre kan få solgt det de ikke længere vil have! Kontakt Jacquelyn Ejsing eller Louise Vangsted hvis du har noget du gerne vil have solgt!

Udover det vil vi se om vi kan arrangere fællesspisning for alle, der vil være sovepladser og masser af sjov og hygge!

Der vil være mulighed for at få en bod op med ting du gerne vil sælge! Konktakt os endelig med det! Reglerne og selve skemaet for hvornår og hvad der eller kommer til at være vil komme op når vi har fået stablet arrangementet på benene!

Yderligere spørgsmål kan stilles til Jacquelyn Ejsing, Louise Vangsted eller Mike Mørch

Kontaktoplysninger:
Facebook:
Jacquelyn Ejsing
Louise 'Lou-chan' Maria Vangsted
Mike Mørch

Skype:
Jacquelyn - JackieJackJacko
Louise -
Mike - Jinseru

Telefon:
Jacquelyn - 81615553
Louise –
Mike - 60193132

Brugeravatar
MangaAnimeLover
Jonin
Jonin
Indlæg: 315
Tilmeldt: tors 26. jul 2012 11:45
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Nørresundby
Kontakt:

Re: Girl-PJ-Party!

Indlægaf MangaAnimeLover » man 3. sep 2012 00:24

Billede

Now shattap guys :P
Billede
Friends are the best. But my friends are even better!

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Girl-PJ-Party!

Indlægaf Gintoki » man 3. sep 2012 00:26

MangaAnimeLover skrev:Billede

Now shattap guys :P

Du mangler at linke til denne tråd i emnet :P Her er linket der gør det lettere for ikke Animanga Brugere at finde emnet på siden her :3 viewtopic.php?f=11&t=1532
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Girl-PJ-Party!

Indlægaf l.mathiasen » man 3. sep 2012 01:06

Jeg fordømmer ikke på nogle måde, dette jeg siger nu er af rent og skær nysgerrighed.
Hvad i alverden er sammenkoblingen mellem at hylde det kvindelige køn og japansk popkultur?

Spa, Make over hjørnet, hvad er pointen i denne sammenhæng, det lyder skam meget hyggeligt, såmænd ikke det men....

Hvis jeg tog arrangementet seriøst ville jeg gerne berette om hvor sexistisk manga og anime meget ofte er (eller for den sags skyld fortælle om stærke kvinder i anime) så man kunne tage den på et sagligt niveau, men gætter på at det nok bare ender i kaos for jer lige nu.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Yumiko
Chibi
Chibi
Indlæg: 41
Tilmeldt: søn 19. aug 2012 20:17
Køn: Kvinde
Geografisk sted: 3600 - Gangsta! ;)
Kontakt:

Re: Girl-PJ-Party!

Indlægaf Yumiko » man 3. sep 2012 01:15

l.mathiasen skrev:Jeg fordømmer ikke på nogle måde, dette jeg siger nu er af rent og skær nysgerrighed.
Hvad i alverden er sammenkoblingen mellem at hylde det kvindelige køn og japansk popkultur?

Spa, Make over hjørnet, hvad er pointen i denne sammenhæng, det lyder skam meget hyggeligt, såmænd ikke det men....

Hvis jeg tog arrangementet seriøst ville jeg gerne berette om hvor sexistisk manga og anime meget ofte er (eller for den sags skyld fortælle om stærke kvinder i anime) så man kunne tage den på et sagligt niveau, men gætter på at det nok bare ender i kaos for jer lige nu.


Vi tager den over chat, du og jeg, for denne tråd bliver lukket nu.

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Girl-PJ-Party!

Indlægaf Gintoki » man 3. sep 2012 01:16

Denne tråd er blevet erstattet af denne og er derfor blevet aflåst.
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!


Tilbage til "Afholdte events"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster