Hygge event - referat

Her vil afholdte events komme hen.
Det sker, når en moderator føler at snakken er faldet til ro og datoen for eventet er overstået.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Hygge event - referat

Indlægaf SsjGogo » søn 22. maj 2011 14:20

Kære alle,

Så er den anden udgave af Hygge Aften Event (H.A.E.) overstået, og sikke en aften det blev.

Dagen startede forholdsvis tidligt, da en del af os allerede mødtes ved en 13 - tiden. Timerne inden, at selve event begyndte, blev brugt på hygge, og der kunne allerede spores en vis nostalgi, da mange allerede kendte hinanden fra den første hygge aften.

Kl. 17.00 mødtes vi på Østerport st, og Gintoki bar, stolt, på sit skilt med de famøse ord "SKILT". En masse nye ansigter tegnede sig, hvilket var utroligt dejligt!

Vi spadserede mod lokalerne, og bød folk velkommen. Folk satte sig på kryds og tværs, mens en del af drengene, tog permanent plads i vores "Gaming Room", hvor der blev sat en Playstation 3. Tekken stod på menuen, og nogle var markant bedre end andre til det (Hecko X, stop med at spille Tekken).

Kl. 20.00 fik vi god mad fra det lokale pizzaria, og så var det tid til quiz. Man blev delt i grupper, hvor man på forhånd ikke kendte hinanden, og blev stukket en masse sjove spørgsmål. Ingen svarede korrekt på alle (vi var glade for, at SomethingPurple ikke var der), men vi fik et vinder hold, som bl.a. bestod af NielsM, Lemogera og andre.

Så blev lydquizzen sat på, og entusiasmen var at spore. Vi fik dog hurtigt kåret en vinder, da VampyrSten og hans hold svarede på nærmest alle spørgsmål (nørder!).

Præmier blev uddelt og så var der ellers hardcore hygge på programmet. Der skal lyde en tak til Nashayla og VONKEJSER, som var så søde at bage den bedste drømmekage, jeg endnu har fået!

Jeres kære SsjGogo blev dog hurtig wasted, da det fantastiske kortspil "Bøssespillet" kom på banen. (Jeg skylder stadig 17, Peter, og jeg lover at tage dem!)
Alt imens gamede folk Tekken, mens andre så forskellige serier via projektoren.

Kl. 05.30 om morgenen var det dog tid til, at gå i seng, og jeg må tage hatten af for Maldraedior, som erstattede Peters snorken med rigtig mandemod!

Jeg vil på vegne af Gintoki og mig, takke alle jer, der kom, og håbe på, at i havde en fed og hyggelig aften. Vi glæder os til, at se jer endnu en gang, når H.A.E nr. 3 lanceres.

Mvh.
SsjGogo
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Lorentzen
Chibi
Chibi
Indlæg: 34
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:34
Køn: Mand

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Lorentzen » søn 22. maj 2011 14:45

Tak for en god aften/nat :D Peter var vildt skuffet over du ikke tog de shots xD

TGIYF (Team Google is your Friend) eller hold 3 var jo så meget bedre end de andre til quizzen xD hvilket jo gav os sejeren xD

Venter spændt på jeres 3 event :D

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hygge event - referat

Indlægaf SsjGogo » søn 22. maj 2011 15:02

Ja, jeg skylder Peter nogle seriøse tårer!

Nu er der også uploadet de første billeder fra aftenen! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Sakura Uchiha
Chibi
Chibi
Indlæg: 17
Tilmeldt: søn 22. maj 2011 11:22
Køn: Kvinde
Geografisk sted: København (Ishøj)
Kontakt:

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Sakura Uchiha » søn 22. maj 2011 16:03

ja tak for en dejlig weekend, jeg skal da helt klart med til næste event^^, det var hyggeligt, og jeg var glad for at møde så mange nye dejlige mennesker^^

Brugeravatar
The Gomez
Chibi
Chibi
Indlæg: 7
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 00:05
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hygge event - referat

Indlægaf The Gomez » søn 22. maj 2011 16:27

He he endnu et super nice event med en masse awsome mennesker. Skal helt sikket med igen til den næste ^^

Brugeravatar
vampyrsten
Chunin
Chunin
Indlæg: 121
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 14:34
Køn: Mand
Geografisk sted: Brøndby Strand

Re: Hygge event - referat

Indlægaf vampyrsten » søn 22. maj 2011 17:13

det var hyggeligt nok ^^
"In every age, in every place,
the deeds of men remain the same"

Hecko X
Wiki-Wonka
Wiki-Wonka
Indlæg: 465
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 02:43
Køn: Mand
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Hecko X » søn 22. maj 2011 17:18

SsjGogo skrev:Folk satte sig på kryds og tværs, mens en del af drengene, tog permanent plads i vores "Gaming Room", hvor der blev sat en Playstation 3. Tekken stod på menuen, og nogle var markant bedre end andre til det (Hecko X, stop med at spille Tekken).

In Serbia, that's how you make money; hustling :penge:

Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Eutaku » søn 22. maj 2011 17:27

Det var fandme fedt at møde nye mennesker, hatten af til jer der afholdte det! Fed f"!%#€&%/€ event.
Billede

Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Lemogera » søn 22. maj 2011 17:55

Lorentzen skrev:Tak for en god aften/nat :D Peter var vildt skuffet over du ikke tog de shots xD

TGIYF (Team Google is your Friend) eller hold 3 var jo så meget bedre end de andre til quizzen xD hvilket jo gav os sejeren xD

Venter spændt på jeres 3 event :D


Ja det var nemlig, bare fordi vi var awesome og kloge XD

Tak for en super god aften/nat herfra også :D Både mig og kæresten hyggede os, og jeg er super dygtig og er gået i gang med de der forbandede toturials XD "Sy-toturial for komplet idioter", good idea, yes? ^^

Vi ses igen næste gang! :D :)

Brugeravatar
Tengux
Chibi
Chibi
Indlæg: 24
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 21:34
Køn: Mand
Geografisk sted: Smørum
Kontakt:

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Tengux » søn 22. maj 2011 18:29

SsjGogo skrev:Så blev lydquizzen sat på, og entusiasmen var at spore. Vi fik dog hurtigt kåret en vinder, da VampyrSten og hans hold svarede på nærmest alle spørgsmål (nørder!).


Jeg tror at der var mere end bare "entusiasme" i det tilfælde... Det var nok snare blodtørst >:) Men ja det var super hyggeligt event og jeg håber jeg kan komme med igen en anden gang.
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews


Tilbage til "Afholdte events"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 69 gæster