Hygge event - referat

Her vil afholdte events komme hen.
Det sker, når en moderator føler at snakken er faldet til ro og datoen for eventet er overstået.
Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Gintoki » tirs 24. maj 2011 00:54

Lemogera skrev:Ja, det er jo så det besværlige ved at bo i jydeland - det er svært arrangere events i KBH ^^'

Nu er der jo også andre steder i DK end KBH at afholde sådan et arrangement xD

Lemogera skrev:Jeg så også godt at i skal have et panel til Sommercon på deres hjemmeside, og jeg er nu lidt (meget) nysgerrig efter hvad i har tænkt jer at fortælle til folk XD

Angående panelet, ja, det må folk jo vente med at finde ud af til det bliver afholdt ;)
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Lemogera » tirs 24. maj 2011 01:15

Gintoki skrev:
Lemogera skrev:Ja, det er jo så det besværlige ved at bo i jydeland - det er svært arrangere events i KBH ^^'

Nu er der jo også andre steder i DK end KBH at afholde sådan et arrangement xD


Yeah, men det bliver pokkers svært at lokke folk helt til Sønderborg XD

Lemogera skrev:Jeg så også godt at i skal have et panel til Sommercon på deres hjemmeside, og jeg er nu lidt (meget) nysgerrig efter hvad i har tænkt jer at fortælle til folk XD

Angående panelet, ja, det må folk jo vente med at finde ud af til det bliver afholdt ;)[/quote]

Ej, øv altså, så bliver jeg jo nød til at møde op XD

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Gintoki » tirs 24. maj 2011 01:36

Lemogera skrev:Yeah, men det bliver pokkers svært at lokke folk helt til Sønderborg XD

Vi havde da ikke svært ved at lokke folk til fra det Jyske eller Fynske, så hvad er problemet? :P

Lemogera skrev:Ej, øv altså, så bliver jeg jo nød til at møde op XD

Det er også hårdt hva? Jeg skal nok give dig en cola så du kan holde dig vågen under min yderst monotone tale xD
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
vampyrsten
Chunin
Chunin
Indlæg: 121
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 14:34
Køn: Mand
Geografisk sted: Brøndby Strand

Re: Hygge event - referat

Indlægaf vampyrsten » tirs 24. maj 2011 01:38

hmmm, det er ikke umuligt, måske med projektør på gavlen hvis vejret er godt..

Men det samme med Lemogera, der er ret langt hvis folk skal tage afsted..

Måske noget lokalt fra vestegnen, nogen der kunne være intra?
"In every age, in every place,
the deeds of men remain the same"

DanielG
Chibi
Chibi
Indlæg: 18
Tilmeldt: man 9. maj 2011 21:16
Køn: Mand

Re: Hygge event - referat

Indlægaf DanielG » tirs 24. maj 2011 17:46

hey, mangler mine briller, ville høre om der er nogle der er løbede med den, var et par quicksilver briller, men styre og hvidt glas, hvis det er så smid en besked tak

Brugeravatar
Silver
Genin
Genin
Indlæg: 87
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 15:40
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Silver » tirs 24. maj 2011 18:04

DanielG skrev:hey, mangler mine briller, ville høre om der er nogle der er løbede med den, var et par quicksilver briller, men styre og hvidt glas, hvis det er så smid en besked tak

ja det var jo så mig xD

er der nogen der mangler en slibeklods , sådan en til at have sandpapir rundt om ? den er oss fundet i min taske -_-*
Sut min fede pik :3 :3 :3 :3

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hygge event - referat

Indlægaf SsjGogo » tirs 24. maj 2011 18:08

Silver skrev:
DanielG skrev:hey, mangler mine briller, ville høre om der er nogle der er løbede med den, var et par quicksilver briller, men styre og hvidt glas, hvis det er så smid en besked tak

ja det var jo så mig xD

er der nogen der mangler en slibeklods , sådan en til at have sandpapir rundt om ? den er oss fundet i min taske -_-*



Wtf.?!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Silver
Genin
Genin
Indlæg: 87
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 15:40
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Silver » tirs 24. maj 2011 19:18

SsjGogo skrev:
Silver skrev:
DanielG skrev:hey, mangler mine briller, ville høre om der er nogle der er løbede med den, var et par quicksilver briller, men styre og hvidt glas, hvis det er så smid en besked tak

ja det var jo så mig xD

er der nogen der mangler en slibeklods , sådan en til at have sandpapir rundt om ? den er oss fundet i min taske -_-*



Wtf.?!

haha jeg fik en del ting med hjem åbenbart xD
Sut min fede pik :3 :3 :3 :3

Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Lemogera » tirs 24. maj 2011 20:31

Gintoki skrev:
Lemogera skrev:Yeah, men det bliver pokkers svært at lokke folk helt til Sønderborg XD

Vi havde da ikke svært ved at lokke folk til fra det Jyske eller Fynske, så hvad er problemet? :P


At sjællændere ikke er lige så villige til at rejse den anden vej XD Også det er lettere besværligt at komme til Sønderborg og det tager en evighed - så det er nok ikke mig der kommer til at stå for det hvis der skal laves et til, men hvís der er en anden jyde der gerne vil, så vil jeg da gerne hjælpe^^

Gintoki skrev:
Lemogera skrev:Ej, øv altså, så bliver jeg jo nød til at møde op XD

Det er også hårdt hva? Jeg skal nok give dig en cola så du kan holde dig vågen under min yderst monotone tale xD


Årh, hvor er det pænt af dig XD Ej, jeg var nok dukket op uanset hvad alligevel XD

Brugeravatar
Tengux
Chibi
Chibi
Indlæg: 24
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 21:34
Køn: Mand
Geografisk sted: Smørum
Kontakt:

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Tengux » tirs 24. maj 2011 21:19

Lemogera skrev:At sjællændere ikke er lige så villige til at rejse den anden vej XD Også det er lettere besværligt at komme til Sønderborg og det tager en evighed - så det er nok ikke mig der kommer til at stå for det hvis der skal laves et til, men hvís der er en anden jyde der gerne vil, så vil jeg da gerne hjælpe^^


Hey-hey, nogle af os har det da fint med at rejse langt. At vi hurtigt kommer til at kede os gevaldigt under den lange tur en *helt* anden sag ^^
Sønderborg er heller ikke lige frem et af de mest optimale stede at rejse til for os djævleø-boere da det nærmest kræver en mindre rundtur gennem Jylland at komme der til ^^
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews


Tilbage til "Afholdte events"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster