Hygge event - referat

Her vil afholdte events komme hen.
Det sker, når en moderator føler at snakken er faldet til ro og datoen for eventet er overstået.
Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Hygge event - referat

Indlægaf ReficulNatas » ons 25. maj 2011 10:47

Ellers bor jeg i Randers, så kan vi måske finde på noget her i nærheden....?
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Lemogera » ons 25. maj 2011 15:27

Tengux skrev:
Lemogera skrev:At sjællændere ikke er lige så villige til at rejse den anden vej XD Også det er lettere besværligt at komme til Sønderborg og det tager en evighed - så det er nok ikke mig der kommer til at stå for det hvis der skal laves et til, men hvís der er en anden jyde der gerne vil, så vil jeg da gerne hjælpe^^


Hey-hey, nogle af os har det da fint med at rejse langt. At vi hurtigt kommer til at kede os gevaldigt under den lange tur en *helt* anden sag ^^
Sønderborg er heller ikke lige frem et af de mest optimale stede at rejse til for os djævleø-boere da det nærmest kræver en mindre rundtur gennem Jylland at komme der til ^^


Jaja, jeg generaliserede måske lige lidt rieligt, men hey, min egen kæreste tager turen fra Høje tastrup til Sønderborg ca. en gang om måneden, så ja, nogen af jer gider godt ^^'

og nej, det gør det fakitsk ikke ;) Der går tog lige til Sønderborg fra hovedbanen, og tilbage igen ;) De går bare kun hver anden time XD

Brugeravatar
Tengux
Chibi
Chibi
Indlæg: 24
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 21:34
Køn: Mand
Geografisk sted: Smørum
Kontakt:

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Tengux » ons 25. maj 2011 20:14

Lemogera skrev:Jaja, jeg generaliserede måske lige lidt rieligt, men hey, min egen kæreste tager turen fra Høje tastrup til Sønderborg ca. en gang om måneden, så ja, nogen af jer gider godt ^^'

og nej, det gør det fakitsk ikke ;) Der går tog lige til Sønderborg fra hovedbanen, og tilbage igen ;) De går bare kun hver anden time XD


National toget går nærmest også hele vejen rundt :D Gennem Sjælland, over Fyn, ned gennem Jylland og lige sniffe til luften fra Tyskland og så sidste stop, Sønderborg xD
Hvis det ikke er en længere rundtur så ved jeg ikke hvad er, men helt sikkert jeg ville da tage derned hvis der skulle holdes noget ^^
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Hygge event - referat

Indlægaf nielsm » søn 29. maj 2011 18:26

Billede

Digitalfoto af et negativ, efterbehandlet :P

Brugeravatar
Vonkejser
Jonin
Jonin
Indlæg: 204
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:03
Geografisk sted: Europa
Kontakt:

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Vonkejser » ons 1. jun 2011 10:32

nielsm skrev:Billede

Digitalfoto af et negativ, efterbehandlet :P

Bwhahahahahahaha that is funny! :D
And I don't want to hear anything about "I don't believe in vampires" because I don't believe in vampires, but I believe in my own two eyes, and what I saw is fucking vampires! ಠ_ಠ

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hygge event - referat

Indlægaf SsjGogo » ons 1. jun 2011 16:55

Man kan se Sakura Uchihas røv også! :D
www.gogonoter.dk

Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Lemogera » tors 2. jun 2011 01:53

Tengux skrev:National toget går nærmest også hele vejen rundt :D Gennem Sjælland, over Fyn, ned gennem Jylland og lige sniffe til luften fra Tyskland og så sidste stop, Sønderborg xD
Hvis det ikke er en længere rundtur så ved jeg ikke hvad er, men helt sikkert jeg ville da tage derned hvis der skulle holdes noget ^^


Dude, nu ved jeg ikke hvor du har kigget tog køreplaner henne, men det tog jeg altid tager kører fra Kolding til Sønderborg når det er ankommet til jylland XD Det er overhovedet ikke i nærheden af grænsen ^^'

Brugeravatar
Tengux
Chibi
Chibi
Indlæg: 24
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 21:34
Køn: Mand
Geografisk sted: Smørum
Kontakt:

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Tengux » tors 2. jun 2011 17:57

Lemogera skrev:Dude, nu ved jeg ikke hvor du har kigget tog køreplaner henne, men det tog jeg altid tager kører fra Kolding til Sønderborg når det er ankommet til jylland XD Det er overhovedet ikke i nærheden af grænsen ^^'


Sønderborg ligger i forvejen 10 km fra den Tyske grænse (Hvis vi lige ser bort fra at det meste af den direkte vej er vand ^^) så hvis du kommer gennem Kolding til Sønderborg skal du også forbi enten Tinglev og/eller Gråsten som er 10 og 15 km fra grænsen (En mindre spadser-tur derfra ^^). Det ville jeg da sige er kun *lige* langt nok til at man ikke kan mærke duften af kødpølser fra den anden side ^^

Nå, men tilbage til det aktuelle emne. Det ville da stadig være super hvis der kunne arrangeres noget lignende og jeg tvivler på at der vil være forfærdeligt mange folk der følte sig trådt over tærende hvis det var i Jylland ^^
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: Hygge event - referat

Indlægaf Hebi » fre 3. jun 2011 01:15

Psst... man bliver næsten hel sørgelig over at man ikke var med :3
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hygge event - referat

Indlægaf SsjGogo » fre 3. jun 2011 10:45

Hebi skrev:Psst... man bliver næsten hel sørgelig over at man ikke var med :3


Der skal nok komme flere muligheder! :)
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Afholdte events"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster