Ani-bon-bon lands tur.

Her vil afholdte events komme hen.
Det sker, når en moderator føler at snakken er faldet til ro og datoen for eventet er overstået.
Brugeravatar
Kaptain Anna
Kage
Kage
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors 21. jul 2011 13:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: intetsted

Re: Ani-bon-bon lands tur.

Indlægaf Kaptain Anna » man 22. aug 2011 16:11

det ved jeg ikke indu da jeg ikke ved hvor mange der kommer=) men gå ind og stem her http://www.doodle.com/rq5ev9v5pg65mshm hvilke dage du kan.. så ringer jeg ind her i midten af septemper og spørger =)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Ani-bon-bon lands tur.

Indlægaf nodokasa » man 19. sep 2011 03:43

Det ser ud til at den 15. oktober vandt med 7 ud af 9. Priserne er 219 DKK for entré, plus transport.
For os (dvs. mig! :D), der ikke aner noget:
Bonbon land er på Djævleøen, og jeg vil tro det smarteste er at køre med tog/bus til Roskilde og tage tog derfra til Bonbon Land/Holme Olstrup.
Hvis andre har bedre løsninger (kørsel fra Ringsted f.eks. eller lignende), så foreslå endelig. ;)

Gruppebillet vil jeg umiddelbart ikke tro er en mulighed da man tilsyneladende skal være 20+ mand for et sådant tilbud.
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Ani-bon-bon lands tur.

Indlægaf nielsm » man 19. sep 2011 04:11

niz skrev:Det ser ud til at den 15. oktober vandt med 7 ud af 9. Priserne er 219 DKK for entré, plus transport.
For os (dvs. mig! :D), der ikke aner noget:
Bonbon land er på Djævleøen, og jeg vil tro det smarteste er at køre med tog/bus til Roskilde og tage tog derfra til Bonbon Land/Holme Olstrup.
Hvis andre har bedre løsninger (kørsel fra Ringsted f.eks. eller lignende), så foreslå endelig. ;)

Gruppebillet vil jeg umiddelbart ikke tro er en mulighed da man tilsyneladende skal være 20+ mand for et sådant tilbud.

220 kr for returbillet med toget fra hvor som helst på Sjælland, Lolland og Falster til Bonbon Land med entré inkluderet. (Dvs. fra Fyn og Jylland kommer man stadig til at betale for en dyrere togbillet.)
Rejseplanen foreslår at tage toget fra København til Næstved og så en mere lokalt tog videre til Holme Olstrup, det synes jeg også lyder fornuftigt. (Roskilde ligger alt for langt mod nord, hallo!)

Det kan da være jeg også vil med nu ^^

Brugeravatar
Kaptain Anna
Kage
Kage
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors 21. jul 2011 13:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: intetsted

Re: Ani-bon-bon lands tur.

Indlægaf Kaptain Anna » tirs 20. sep 2011 09:11

måske. men kun måske har jeg en bil den dag der er plads til 4 andre og kan samle folk op på høje taastrup st og sætte dem af igen hvis der er nogle der kommer fra københavns omegn.?:)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Ani-bon-bon lands tur.

Indlægaf ReficulNatas » tirs 20. sep 2011 09:20

Jeg kan desværre ikke komme, da jeg skal til Sjælland weekenden efter, og det er ikke godt for min økonomi at tage derover to gange på en månede :'(
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
Alchemist
Chibi
Chibi
Indlæg: 42
Tilmeldt: tors 12. maj 2011 21:08

Re: Ani-bon-bon lands tur.

Indlægaf Alchemist » ons 21. sep 2011 14:31

Kan desværre ik den 15 oktober, da vi skal have status på mit arbejde den dag :'(

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Ani-bon-bon lands tur.

Indlægaf nodokasa » tors 22. sep 2011 01:29

Jeg kommer - dog har jeg ingen transport - og ville takke med kyshånd for et sted at overnatte.
Alternativt spænderer jeg blot natten i KBH - har en ven eller to der, så vidt jeg husker... :P
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
Kaptain Anna
Kage
Kage
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors 21. jul 2011 13:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: intetsted

Re: Ani-bon-bon lands tur.

Indlægaf Kaptain Anna » man 10. okt 2011 17:24

til jeg som ikke har fået privat besked :)
vil bare gøre opmærksom på det er nu på lørdag d 15 oktober=)

glæder mig til at se jer =)


Bonbonland billet
DSB udbyder i samarbejde med Bonbonland en billet som indeholder adgang til Bonbonland og togturen dertil og hjem igen.
Tilbuddet gælder kun for togrejser med DSB og kun på hele Sjælland, Lolland og Falster.
Når du køber billetten online, udstedes den til en rejse fra den DSB station, der ligger tættest på din adresse, men du kan vælge at bruge billetten fra enhver DSB station på Sjællland, Lolland og Falster.
Momspligtigt beløb 188 kr.
Moms udgør 47 kr.
Din billet bliver sendt med posten i løbet af 3 hverdage.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Brugeravatar
Kaptain Anna
Kage
Kage
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors 21. jul 2011 13:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: intetsted

Re: Ani-bon-bon lands tur.

Indlægaf Kaptain Anna » man 10. okt 2011 23:04

skal vi sige vi mødes ved indgangen ca kl 11.? eller er det for tidligt.?:) bonbon land åbner kl 10.. :)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: Ani-bon-bon lands tur.

Indlægaf Hebi » tirs 11. okt 2011 10:30

Hey guys, til jer der skal med i bonbonland så husk at hvis i skal have sendt jeres DSB-bonbonland billet hjem til jer, så skal i se at få bestilt den da der går 3 arbejdsdage med posten før i får den :3

I kan læse om det på denne her side
https://www.dsb.dk/find-og-kob/indland/ ... ecure=true

Iøvrigt kan i også købe dem på DSB's billetkontorer.

Vi ses på lørdag

- Hebi :3
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''


Tilbage til "Afholdte events"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster