KAF/AniManga Julefrokost!!

Her vil afholdte events komme hen.
Det sker, når en moderator føler at snakken er faldet til ro og datoen for eventet er overstået.
Brugeravatar
Jok
Chibi
Chibi
Indlæg: 191
Tilmeldt: lør 28. maj 2011 10:30
Køn: Mand
Geografisk sted: Egebjerg, Ballerup

Re: AniManga Julefrokost!!

Indlægaf Jok » ons 16. nov 2011 09:04

Jeg tilmelder mig også, datoen regardless :D
‹Lukas› -_- Gin-chan du skal ikke sprøjte på mig

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: AniManga Julefrokost!!

Indlægaf SsjGogo » ons 16. nov 2011 09:17

Update

Vi har desværre stadig intet nyt mht. lokaler - vi håber på, at kunne give en tilbagemeldning i dag. Der er efterhånden en del af os, der leder efter steder, hvilket er dejligt!

Jeg spørger dog igen: Hvis en af jer har lokaler i hovedstadsområdet, som er BILLIGE (100-200 kr. leje), så råb højt. Uden lokaler - ingen julefrokost! :(

I er velkommen til at skrive en PM til mig, hvis I har noget sikkert! :)


Mht. maden - så er dette IKKE fastlagt. Setesh har været så sød, at finde to eksempler på sider, hvor vi kunne bestille maden fra. Dette er ikke ensbetydende med, at vi bestiller derfra, men det betyder også, at hvis i vil have noget bestemt eller undgå noget bestemt, så må I hjælpe til med at finde nogle steder.

Mht. selve dagen, så kommer der nok en lille pakkeleg og en konkurrence eller to. Safe to say, vi skal nok hygge os.

I forbindelse med flere forespørgsler, så kan jeg svare bekræftende til, at der vil blive serveret alkohol under julefrokosten. Dette betyder dog ikke, at man er tvunget til at drikke - kun at I kan se mig være meget fuld på et tidspunkt! :D

Jeg glæder mig til, at høre fra jer.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Kaptain Anna
Kage
Kage
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors 21. jul 2011 13:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: intetsted

Re: AniManga Julefrokost!!

Indlægaf Kaptain Anna » ons 16. nov 2011 11:20

SsjGogo skrev: der vil blive serveret alkohol under julefrokosten. Dette betyder dog ikke, at man er tvunget til at drikke -.



;D hmm jo man er x) Muhahahah
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: AniManga Julefrokost!!

Indlægaf SsjGogo » ons 16. nov 2011 11:21

Kaptain Anna skrev:
SsjGogo skrev: der vil blive serveret alkohol under julefrokosten. Dette betyder dog ikke, at man er tvunget til at drikke -.



;D hmm jo man er x) Muhahahah


shhhh >:)
www.gogonoter.dk

setesh
Ensom Ulv
Indlæg: 174
Tilmeldt: man 1. aug 2011 20:32
Køn: Mand

Re: AniManga Julefrokost!!

Indlægaf setesh » ons 16. nov 2011 14:29

SsjGogo skrev:Dette betyder dog ikke, at man er tvunget til at drikke - kun at I kan se mig være meget fuld på et tidspunkt! :D

...så husk kameraer XD

Brugeravatar
Misa-Chan
Chibi
Chibi
Indlæg: 27
Tilmeldt: tirs 27. sep 2011 18:43
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Ryomgård

Re: AniManga Julefrokost!!

Indlægaf Misa-Chan » ons 16. nov 2011 23:21

er der nogen der skal med som er fra jylland og har bil?
for så kunne man måske planlægge/aftale at vedkommende kunne tage nogle andre søde små jyder med derover hvor man så deles om benzin udgifterne

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: AniManga Julefrokost!!

Indlægaf SsjGogo » tors 17. nov 2011 15:48

Vi har desværre ikke endnu kunne finde nogle lokaler, og som det ser ud nu, må vi DESVÆRRE aflyse julefrokosten, rettere rykke det til en uvis dato. Det er jeg naturligvis meget ked af, men ud af vores 300+ brugere, er der ingen, der kunne stille lokaler til rådighed, mens andre lokaler simpelthen har været for dyre! Det er øv bøv, men vi åbner vinduet i en lille uges tid, såfremt nogen formår at skaffe et sted!

Alt hjælp er velkommen guys!
www.gogonoter.dk

7arani
Chibi
Chibi
Indlæg: 23
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 16:25

Re: AniManga Julefrokost!!

Indlægaf 7arani » tors 17. nov 2011 17:13

lydder neder med lokalerne... men når det bliver holdt er jeg helt sikkert frisk på det

setesh
Ensom Ulv
Indlæg: 174
Tilmeldt: man 1. aug 2011 20:32
Køn: Mand

Re: AniManga Julefrokost!!

Indlægaf setesh » tors 17. nov 2011 22:05

jeg har undersøgt sagen lidt, og jeg kan måske klare lokalerne...men jeg kan på ingen måde klare sted at sove. stedet ligger dog kun 10 minutters gang fra høje taastrup st.

DanielG
Chibi
Chibi
Indlæg: 18
Tilmeldt: man 9. maj 2011 21:16
Køn: Mand

Re: AniManga Julefrokost!!

Indlægaf DanielG » tors 17. nov 2011 22:06

kan vi ikke bare rykke den til januar, så har folk nok også mere tid, og det er måske nemmer at finde lokaler?? ved godt det ikke helt er det sammen men har været til en god del i januar, fordi folk mangler fri weekender i december. bare et forslag


Tilbage til "Afholdte events"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster