Vil du hjælpe os med et Tokyo-event i StreetMekka?

Her vil afholdte events komme hen.
Det sker, når en moderator føler at snakken er faldet til ro og datoen for eventet er overstået.
christine
Chibi
Chibi
Indlæg: 1
Tilmeldt: ons 8. feb 2012 20:04

Vil du hjælpe os med et Tokyo-event i StreetMekka?

Indlægaf christine » ons 8. feb 2012 20:22

Hey alle!

Jeg arbejder i StreetMekka, som er en idrætsfacilitet beliggende ved Enghave station i København. Vi har et stort event der heder Friday Jam den første fredag hver månede, og i marts vil vi have Tokyo som tema for dekorationer og aktiviteter. (Tjek det ud på http://www.streetmekka.dk. )

Vi vil rigtig gerne have nogen ud for at f.eks fortælle om Mangakulturen, vise kostymer, osv.. Det kan egentlig være hvad som helst, bare det er noget der omhandler Japansk kultur. I ved nok meget mere end mig, om hvad det indebærer :)

Eventet er fra kl 17-22 fredag d. 2. marts, men hvis der er nogen der kun kan komme forbi en time, er det også ok. Vi har desværre ikke nogen midler til at lønne jer, da gruppen som arrangerer det består af frivillige kræfter. Men I vil blive kredset om med gode smoothies og noget mad og slik :)
Skriv gerne en mail til mig hvis du har lyst til at vide mere!

christine@streetmekka.dk

Mange hilsner Christine <3

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Vil du hjælpe os med et Tokyo-event i StreetMekka?

Indlægaf SsjGogo » tors 9. feb 2012 10:55

Tak fordi I benytter AniManga, og jeg håber, at nogle friske sjæle vil melde sig til dette event! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Re: Vil du hjælpe os med et Tokyo-event i StreetMekka?

Indlægaf Shihoudani » tors 9. feb 2012 22:20

Kunne måske godt finde på at dukke op (undskyldning for at lufte cosplay, høhø *_* )Er otaku og cosplayer, så kan da fortælle en del om både anime, manga, og cosplay og hele kulturen med det :D (dog har jeg aldrig været i japan~~)

Synes bare det er lidt mærkeligt at det slet ikke virker Tokyo-tema agtigt på jeres hjemmeside? ^^
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Brugeravatar
Yoite
Jonin
Jonin
Indlæg: 360
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 15:47
Geografisk sted: København

Re: Vil du hjælpe os med et Tokyo-event i StreetMekka?

Indlægaf Yoite » fre 10. feb 2012 00:52

Shihoudani skrev:Kunne måske godt finde på at dukke op (undskyldning for at lufte cosplay, høhø *_* )Er otaku og cosplayer, så kan da fortælle en del om både anime, manga, og cosplay og hele kulturen med det :D (dog har jeg aldrig været i japan~~)

Synes bare det er lidt mærkeligt at det slet ikke virker Tokyo-tema agtigt på jeres hjemmeside? ^^


Haha true X'D Ville være grineren hvis en masse mødte op og der så slet ik var noget hahaX'D og lidt tragiskt pff
Billede Billede Billede Billede


Tilbage til "Afholdte events"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster