Genki 2011 - Wonderland

Her vil afholdte conventions komme hen.
Det sker, når en moderator føler at snakken er faldet til ro og datoen for conventionen er overstået.
Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Hebi » ons 1. jun 2011 11:18

Wouldn't miss genki for the world :3
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Lemogera » tors 2. jun 2011 02:02

Hr_Konge skrev:DET BLIVER OGSÅ EN HELT VIDUNDERLIG CON! :D Dejligt at høre sådan en entusiastisk fan på tråden! :D

Udendørsscenen er et rigtig godt træk, da den, som du så fint skriver, gør at man ikke behøver "forlade" conventionen, bare fordi man lige skulle have noget luft!

Det er også et stort fokusområde, at man konstant skal føle, at man er på Genki! Dette er lige vigtigt om man er indenfor eller udenfor (vi kan selvfølgelig ikke pynte op i hele Roskilde, så "udenfor" gælder naturligvis kun lige i nærområdet).


Haha XD Årh øv, jeg er sikker på at hele Roskilde ellers ville være yndig i pink og blå :3

Men så kan du måske fortælle mig hvordan planlægningen ser ud mht. til cosplayshowet og craftmanship-konkurencen? ^^ Vil det være muligt at deltage i begge dele, eller bliver man forhindret at lydprøver og sådan noget hvis man skla være med i showet? ^^

Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Eutaku » tors 9. jun 2011 20:40

Lemogera skrev:
Hr_Konge skrev:DET BLIVER OGSÅ EN HELT VIDUNDERLIG CON! :D Dejligt at høre sådan en entusiastisk fan på tråden! :D

Udendørsscenen er et rigtig godt træk, da den, som du så fint skriver, gør at man ikke behøver "forlade" conventionen, bare fordi man lige skulle have noget luft!

Det er også et stort fokusområde, at man konstant skal føle, at man er på Genki! Dette er lige vigtigt om man er indenfor eller udenfor (vi kan selvfølgelig ikke pynte op i hele Roskilde, så "udenfor" gælder naturligvis kun lige i nærområdet).


Haha XD Årh øv, jeg er sikker på at hele Roskilde ellers ville være yndig i pink og blå :3

Men så kan du måske fortælle mig hvordan planlægningen ser ud mht. til cosplayshowet og craftmanship-konkurencen? ^^ Vil det være muligt at deltage i begge dele, eller bliver man forhindret at lydprøver og sådan noget hvis man skla være med i showet? ^^


Showet ligger Lørdag kl 13:00 og Craftmanship ligger lørdag, sidste år fik vi feedback som lød på at det var kedeligt at det lå samme dag for så kunne man ikke så behageligt kunne nyde at være i sin cosplay hele dagen. Det betyder også at man kan nøjes med at bruge samme cosplay begge dage eller to forskellige!

Vi har også kørt rimeligt meget på at sørge for at vi alle har det behageligt så der er ingen lørdag der står og øver inden cosplay. Derfor er der lydprøver hele dagen til kl 13:00 hvor showet starter!

Vi håber på at lave det fedeste oplevelse for alle, cosplayer samt publikum i år til Genki!
Billede

Hecko X
Wiki-Wonka
Wiki-Wonka
Indlæg: 465
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 02:43
Køn: Mand
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Hecko X » fre 10. jun 2011 03:46

Eutaku skrev:Showet ligger Lørdag kl 13:00 og Craftmanship ligger lørdag, sidste år fik vi feedback som lød på at det var kedeligt at det lå samme dag for så kunne man ikke så behageligt kunne nyde at være i sin cosplay hele dagen.

Han mener at Craftsmanship ligger søndag; så burde resten af sætningen også give lidt mere mening :)

Brugeravatar
Valdera
Chunin
Chunin
Indlæg: 110
Tilmeldt: ons 8. jun 2011 13:42
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Valdera » lør 11. jun 2011 10:46

Hey folkens, blander mig lige :)

Jeg har været på J-popcon et par gange, måske tre i alt og ikke lige efter hinanden.
Så tænker at jeg gerne vil til Genki.
Men jeg har ikke rigtig nogen at tage med, så ved ikke om det bliver for akavet at jeg bare dukker op selv.
Heh..... ikke for at være negativ eller noget.
Jeg kender bare ikke så mange inde for anime miljøet desværre. :'(
Men men..... lad os nu se, måske dukker jeg op 8)
Don't you know me?
I'm her ------->

I won't be him ----->

Get that? :)

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf SsjGogo » lør 11. jun 2011 10:47

Valdera skrev:Hey folkens, blander mig lige :)

Jeg har været på J-popcon et par gange, måske tre i alt og ikke lige efter hinanden.
Så tænker at jeg gerne vil til Genki.
Men jeg har ikke rigtig nogen at tage med, så ved ikke om det bliver for akavet at jeg bare dukker op selv.
Heh..... ikke for at være negativ eller noget.
Jeg kender bare ikke så mange inde for anime miljøet desværre. :'(
Men men..... lad os nu se, måske dukker jeg op 8)



Du kan følge med os fra Animanga, og hænge ud med os! Vi er rigtig søde, og så kan du få en kung-fu is, hvis du er sød.:)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Valdera
Chunin
Chunin
Indlæg: 110
Tilmeldt: ons 8. jun 2011 13:42
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Valdera » lør 11. jun 2011 11:05

Okay i er en gruppe der skal derind?
Nice, jamen hvis det er i orden, så vil jeg da gerne det :)
Jeg har nemlig ikke rigtig lyst til at stå derinde for mig selv :)
Don't you know me?
I'm her ------->

I won't be him ----->

Get that? :)

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf SsjGogo » lør 11. jun 2011 11:09

Valdera skrev:Okay i er en gruppe der skal derind?
Nice, jamen hvis det er i orden, så vil jeg da gerne det :)
Jeg har nemlig ikke rigtig lyst til at stå derinde for mig selv :)


Det skal vi da! Og selvfølgelig er det i orden, du er jo medlem af Animanga, så er du en del af familien! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf nielsm » lør 11. jun 2011 14:05

Der er rigtig mange der er kommet mutters alene til conventions, og taget hjem med en stor gruppe nye venner :)

Brugeravatar
Vincent
Jonin
Jonin
Indlæg: 210
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 13:29
Geografisk sted: Brabrand
Kontakt:

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Vincent » lør 11. jun 2011 23:33

nielsm skrev:Der er rigtig mange der er kommet mutters alene til conventions, og taget hjem med en stor gruppe nye venner :)

Især hvis de får Kungfu-is af dem :o
SsjGogo skrev:Vi er rigtig søde, og så kan du få en kung-fu is
Billede


Tilbage til "Afholdte conventions"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster