Genki 2011 - Wonderland

Her vil afholdte conventions komme hen.
Det sker, når en moderator føler at snakken er faldet til ro og datoen for conventionen er overstået.
Hecko X
Wiki-Wonka
Wiki-Wonka
Indlæg: 465
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 02:43
Køn: Mand
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Hecko X » ons 11. maj 2011 21:44

ReficulNatas skrev:Er sovepladserne gratis, eller hvor betaler man for dem? O_o

Sovepladser er gratis, hvis man er hjælper. Er man ikke det koster de 20 kroner og skal reserveres her c:

Pacman skrev:Jeg skal med hvis økonomien er til det.
Ærligtalt syntes jeg det er ærgerligt at den con er gået så langt væk fra sine grund principper som det har.
Jeg kan huske da det blev stiftet og det hele var om det skulle være en lille hygge con som var billig at tage til.
Nu er det ret så stort og biletterne er 300 kr.
Det syntes jeg bare er ærgerligt.

Det er netop derfor Genkai har to messer; Genki, som gradvist vokser sig større, og en ny con, som konstant er for maks. 500 deltagere til de ca. 100 kroner (altså relativt lille og billig, som grundideen var) ^_^

Brugeravatar
Lommemonsteret
Chibi
Chibi
Indlæg: 8
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 20:12
Køn: Mand
Geografisk sted: Odense

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Lommemonsteret » tors 12. maj 2011 09:03

Skal klart med.
Synes, ligesom Lorentzen at det er den bedste con, da den har den der indre hygge som de andre cons ligesom mangler. Der er bare ikke det samme følelse ved JPOP eller SVS.
[url]http://Lommemonsteret.blogspot.com[/url]

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Pacman » tors 12. maj 2011 09:55

Hecko X skrev:Det er netop derfor Genkai har to messer; Genki, som gradvist vokser sig større, og en ny con, som konstant er for maks. 500 deltagere til de ca. 100 kroner (altså relativt lille og billig, som grundideen var) ^_^


Jamen hvorfor er i også gået så langt væk fra jeres originale standpunkt med jeres store messe. Der må da ligge en beslutning bag det.

Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Eutaku » tors 12. maj 2011 13:21

Pacman skrev:
Hecko X skrev:Det er netop derfor Genkai har to messer; Genki, som gradvist vokser sig større, og en ny con, som konstant er for maks. 500 deltagere til de ca. 100 kroner (altså relativt lille og billig, som grundideen var) ^_^


Jamen hvorfor er i også gået så langt væk fra jeres originale standpunkt med jeres store messe. Der må da ligge en beslutning bag det.


Mildest talt gjorde vi det fordi der var næsten en enighed med vi burde lave det bedre og større fordi der var en større følelse for hvad Genki kunne. Vi ønskede ærligt og redeligt at lave en federe Genki til flere venner.

For at kunne lave Genki bedre voksede vi og samtidig fordi motivationen er der i spandevis igennem hele holdet.

Vi går meget op i at lave conner i Genki holdet igennem, det kan ses igennem det arbejde alle stafferne ligger i det. Vi laver Genki bedre fra år til år og håber at alle dem vi møder på vejen følger turen med os! Der er så mange der vil dele oplevelsen af Genki med andre, og derfor vil vi åbne det op for dem.

Så med foreningen Genkai har vi valgt at indgå sammenarbejde med andre messer så vi kan blive meget bedre til det vi laver så vi kan blive et top nice hold. Vi har nu udsigt til en masse godt her i vores tredje år som gøre os til et relativ ungt con, og det bliver kun vildere i 2012.

Vi ved også der er nogle gæster der gerne vil håbe på at vi holdte det mindre som en hygge con, men der har vi så fordelagtigt fede foreninger som Anime-Kita, Herning Anime Forening og andre organisationer som AniManga som afholder hygge events som også strækker sig nogle dage.

Vi føler ikke vi lader nogen i stikken, men vi hjælper miljøet ved at gøre som vi gør!
Billede

Brugeravatar
The Gomez
Chibi
Chibi
Indlæg: 7
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 00:05
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf The Gomez » tors 12. maj 2011 14:12

Jeg har selv været til en dele J-pocon og efter min mening syntes jeg helt klart at Genki rykker for vildt. Den er så meget hyggeligere, sjovere og at det i om sommeren så at man kan side ude i solen og chille er for nice.

Brugeravatar
Hr_Konge
Chibi
Chibi
Indlæg: 8
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 11:40
Køn: Mand

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Hr_Konge » fre 13. maj 2011 03:05

IMA BE THERE! 8)
You would be a fool for thinking otherwise!
The Gomez skrev:Jeg har selv været til en dele J-pocon og efter min mening syntes jeg helt klart at Genki rykker for vildt. Den er så meget hyggeligere, sjovere og at det i om sommeren så at man kan side ude i solen og chille er for nice.

The Gomez rykker for vildt! Conventions om sommeren er det nye sort (no offense), da det essentielle ved cosplay, som efterhånden er blevet en stor del af det at deltage på en convention, er at kunne rende rundt i sin udklædning, lad det være ude som inde. Det er jo vigtigt at udvise hensyn til sine gæster. Det gør den samlede oplevelse sjovere, og folk har det generelt bedre når vejret er bedre = for ingen bryder sig om at fryse! :D
Hello darkness, my old friend,
I've come to talk with you again,
Because a vision softly creeping,
Left it's seeds while I was sleeping,
And the vision that was planted in my brain
Still Remains

Brugeravatar
Vincent
Jonin
Jonin
Indlæg: 210
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 13:29
Geografisk sted: Brabrand
Kontakt:

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Vincent » fre 13. maj 2011 10:52

Jeg regner også med at skulle med igen i år.

Regner i med en udendørsscene igen i år?
Billede

Brugeravatar
Nashayla
Jonin
Jonin
Indlæg: 209
Tilmeldt: man 9. maj 2011 19:49
Køn: Kvinde
Kontakt:

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Nashayla » fre 13. maj 2011 13:17

Altid regne med mig +o(
俺の温州蜜柑は何時も結構 ♥ 食べたいですか? :D

Brugeravatar
Sakura
Chibi
Chibi
Indlæg: 5
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 16:54
Køn: Kvinde

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Sakura » fre 13. maj 2011 21:44

jeg kommer, og det hele er bestilt^^ og klar :-)

jeg skal cosplaye sakura haruno shippuden og i hendes sommertøj som 14 årig^^ det bliver awesome, og det bliver min første con^^
IM A HUGE SASUSAKU FAN!!!!!<3

Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Eutaku » lør 14. maj 2011 01:07

Vincent skrev:Jeg regner også med at skulle med igen i år.

Regner i med en udendørsscene igen i år?


Hey Vincent!

Lige nu har vi kun planer om en større scene indendørs med plads til 947 pladser samt en lille scene indenfor med plads til 50-100 sidde pladser. Vi er i gang med udendørs planlægning og det ville være fedt at have igen!

Kunne du godt lide udendørs scenen da? :D
Billede


Tilbage til "Afholdte conventions"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster